Shizens Advanced Time Resistence Essence ( Quick Review )


Bagi yang masih belum tahu ini ialah produk paling popular antara banyak-banyak produk dalam Shizens. Produk satu-satunya yang I rasa WOW untuk the harganya iaitu RM 618 sebotol ni. Kalau nak tahu I memang dah banyak kali jatuh cinta dengan produk dari Shizens ni sebab staff dia memang friendly. Bila ada update terkini  dari Facebook Shizens I usually grabbed opportunity especially kalau ada workshop ke  contest ke sebab produk dari Shizens ni memang awesome ! I rasa I hampir nak ada almost semua lah rangkaian produk dari Shizens ni. Buktinya ? You all boleh baca dari link yang I update :
  1. Koleksi Shizens Visage 2017 - SyafieraYamin.com
  2. Amber Chia Kongsi kisah kecantikan bersama Shizens -
  3. Beauty and Lifestyle Blogger: Shizens : Senarai Harga
  4. #Product Review : Shizens Lip Tattoo ( Lip Pigments ) every beauty bloggers should own ! Recommended for those who wants to achieve natural pink color on the lip!
  5. #Product Review : Unboxing The Butterfly Project Beauty Box (Part 1)
  6. (◍•ᴗ•◍) MY Simply 2 0 1 5 Make up L O O K in Natural Pink (Butterfly Project) (◍•ᴗ•◍)
  7. I menang Pergi Shanghai !
  8. RM1500 Belanja untuk produk Shizens !
  9. Koleksi Shizens Visage 2017
  10. SHIZENS NEW CONCEPT GRAND OPENING X FACIAL SERVICE


I perkenalkan Advanced Time Resistence Essence yang terdapat bahan seperti Ceramide III (regenerasi kulit) untuk mengekalkan kulit yang anjal, bertona dan lembab dengan lebih lama.

Umum mengetahui pencemaran, sinaran UV, tekanan dan gaya hidup yang tidak sihat menyumbang kepada kemerosotan kulit dengan muncul segala masalah seperti kedutan awal, garis halus dan tanda-tanda penuaan. Kulit yang cepat berumur akan kehilangan keanjalan dan ketegangan. Diformulasi khusus untuk melawan tanda penuaan ini Shizens telah merumuskan Essence Firming Resistance Time yang membantu menguat dan menyokong pembaharuan lapisan pelindung semulajadi kulit dan membentuk penghalang berkesan untuk mengawal kehilangan lembapan.

Yang paling penting, ia memulihkan Ceramides kulit dengan memegang sel bersama-sama untuk menghalang kulit daripada kehilangan keanjalan dan kendur untuk menjadikan kulit lebih tegang dan berseri.


Tekstur yang ringan berwarna putih awan, bau yang ringan dan hanya sedikit sahaja boleh membantu kulit nampak lebih remaja.


'Time resistance Essence' juga sangat efektif untuk menguatkan dan memberi galakan pada kulit supaya lapisan kulit dilindungi dan dapat membentuk halangan yang efektif dari kehilangan lembapan.

Sebagai pengguna yang baru menggunakan 'Time Resistance Essence' I dapat rasa kulit I sangat lembut dan garisan halus pada wajah berkurangan. Ianya meresap dengan cepat ke dalam dulit tanpa meninggalkan kesan berminyak mahupun melekit. Ianya boleh digunakan setelah wajah dibersihkan dan sebelum pemakaian makeup pada wajah.

Selepas beberapa minit sapu Advanced Time Resistence Essence muka nampak lebih glowing hhaaha.


Lepas dah pakai wajah terus ditatarias.. nampak lebih cantik kan hee...
Lagi satu masa tu I tengah ada interviewed tau..


Sorry gambar tertidur pula, tapi I cakap I ialah seorang ibu yang sangat sibuk dari pagi hingga ke malam sebolehnya hampir 24 jam sebab I dah mempunyai 2 orang anak, seorang bersekolah seorang lagi masih menyusu badan, haih memang badan I diguna pakai sebaiknya oleh anak-anak I hampir 24/7 non stop mungkin disebabkan itulah masalah penuaan semakin cepat naik.. no wonderlah kulit wajah nampak sangat tua dari sebelumnya hehehe...



Apa pun Thanks to Shizens sebab wujudkan produk yang boleh mengawal masalah penuaan ini.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Facebook : Shizens Malaysia
Instagram : @myshizens
Website : http://www.shizens.com/


Butik Kecantikan Shizens :

Shizens Pavillion Flagship Store
Shizens Mid Valley
Shizens One Utama
Shizens Sunway Pyramid
Shizens Gurney Plaza
Shizens Genting Sky Avenue
Shizens Isetan KLCC
Shizens Isetan garden
Shizens Parkson KLCC
Shizens Parkson Pavillion
Shizens Sogo KL

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com