SKIN AQUA NEXTA SHIELD SERUM UV ESSENCE BUKAN PELINDUNG MATAHARI BIASA ANDA Pelindung Matahari dari Sunplay Sedia Memukau Anda dengan 8 Kandungan Serum Kecantikannya



Sunplay sangat teruja untuk memperkenalkan inovasi terbaharunya dalam perlindungan matahari, Skin Aqua Nexta Shield Serum UV Essence. Pelindung matahari terbaharu ini ditetapkan untuk merevolusikan rutin penjagaan kulit anda dengan gabungan unik lapan serum kecantikan, menawarkan perlindungan dan khasiat menyeluruh untuk kulit anda.




Skin Aqua Nexta Shield Serum UV Essence didatangkan dengan pelbagai manfaat, seperti:


 Perlindungan UV Spektrum Luas

Menawarkan perlindungan menyeluruh terhadap sinaran UVA dan UVB, serta melindungi kulit anda daripada sinaran ultraungu berbahaya yang boleh menyebabkan selaran matahari dan penuaan awal. Selain itu, ia memerangi pembentukan bintik-bintik gelap untuk memastikan kulit anda kekal sempurna.

 8 Bahan Serum Berkhasiat

Sesuai untuk sesiapa sahaja, jenama pelindung matahari Jepun yang digemari ini telah merumuskan produk terbaharunya dengan 8 bahan pelembap yang bersumber alam semula jadi. Bahan-bahan ini termasuk ekstrak Geranium Robertianum, Tocopherol, ekstrak Oenothera Biennis, derivatif Vitamin C, ekstrak pir, ekstrak kulit oren, asid hyaluronik, dan bahan utama, ekstrak articok.

Ekstrak articok terkenal dengan keberkesanannya dalam melawan bintik-bintik gelap yang disebabkan oleh penuaan melanosit dan menggalakkan pengeluaran glutation. Ianya bermain peranan utama dalam mengawal pengeluaran melanin, , dengan itu mencegah bintik gelap.

 Meningkatkan Keserian Kulit

Skin Aqua Nexta Shield Serum UV Essence memberi nutrisi pada kulit anda dengan memberikan penghidratan yang kuat dan berkekalan. Ia meningkatkan keserian kulit anda dengan menyebarkan cahaya, membetulkan kekusaman kulit, dan menampilkan kulit yang lebih cerah.

 Anti-pencemar

Dalam persekitaran yang dipenuhi dengan bahan pencemar berbahaya, pelindung matahari ini berfungsi sebagai perisai anda. Ia berkesan melindungi kulit anda daripada bahan pencemar alam sekitar, termasuk zarah PM2.5, membantu anda mengekalkan kulit yang lebih sihat dan jernih, walaupun dalam persekitaran bandar.

 Formula Mesra Terumbu Karang

Manfaat pelindung matahari yang luar biasa ini tidak terhad kepada kulit. Dirumus tanpa Octinoxate, Oxybenzone, Cyclopentasiloxane, dan Cyclomethicone, pelindung matahari ini mempunyai formula mesra terumbu karang yang menjaga kulit anda dan alam sekitar.

Dengan ini, Skin Aqua Nexta Shield Serum UV Essence bukan sahaja sekadar pelindung matahari; ianya juga penjagaan kulit dan pelindung matahari yang dipadatkan dalam botol untuk kemudahan anda dan pemakaian yang mudah.

Selain itu, Skin Aqua Nexta Shield Serum UV Essence telah menjalani ujian alahan dan diketahui sesuai untuk kulit sensitif. Teksturnya yang licin dan cepat menyerap memastikan rasa ringan, jadi anda boleh menikmati semua faedah ini tanpa sebarang ketidakselesaan.

Alami tahap perlindungan matahari dan penjagaan kulit yang seterusnya dengan Skin Aqua Nexta Shield Serum UV Essence. Dapatkan Skin Aqua Nexta Shield Serum UV Essence (70g) anda pada harga RM85.00 di mana-mana farmasi tempatan, termasuk Watsons dan Guardian, atau platform e-dagang anda, Lazada atau Shopee, sekarang.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com