GOLDBAR untuk dimenangi dari CMASA.MY hanya dengan SHARE !


GOLDBAR hadiah utama untuk Dimenangi

Emas adalah satu aset yang perlu kita semua ada especially waktu masa kini.Mungkin ianya nampak remeh temeh bagi segelintir golongan tapi dengar cerita harga emas bakal naik RM500/g pada masa akan datang, agak-agak time tu boleh ke tak kita beli emas dengan rega harga gitu ?

Tu sebablah I nak ajak you all, join apa-apa peraduan yang menawarkan emas tak kiralah emas 916 ke atau 999 janji kedua-duanya sangat berharga nilainya walaupun hanya 0.1g pun. Salah satu peraduan untuk menangi GOLD BAR adalah anjuran dari CMASA.MY.


CMASA.MY ? Apa tu ?

Bagi yang masih belum mengetahui apa itu CMASA.MY, ianya adalah sebuah portal beli-belah yang menawarkan pelbagai jenis barangan dari keperluaan hinggalah meliputi kehendak kita, antaranya :

  • Produk Makanan dan Minuman
  • Barangan Bayi dan Kanak-Kanak
  • Fesyen
  • Kesihatan dan Kecantikan
  • Barangan keperluaan rumah dan harian
  • Barangan Keperluaan untuk Haji dan Umrah
  • Perkhidmatan
  • Dan Berbagai-bagai lagi
Projek CMASA.my adalah satu inisiatif pasaran atas talian (online) yang diperkenalkan oleh YaPEIM dengan memberi dan membuka peluang perniagaan kepada usahawan CMASA dan terbuka kepada usahawan yang berminat dengan menyediakan asas jaringan dan rantaian bekalan dalam memasarkan produk dan perkhidmatan mereka.


Dalam portal membeli-belah CMASA.MY ini ianya memberi peluang kepada orang Muslim untuk meluaskan dan memasarkan produk mereka tanpa perlu pening kepala untuk mengurus kedai dengan cawangan yang banyak. Selain itu ketika musim Ramadan terdapat juga e-BAZAR untuk mereka yang ingin berbuka puasa tanpa perlu keluar dari rumah.


CMASA.MY juga akan mengemaskini tawaran yang paling baru di bahagian Today's Deal, I rekomen anda semua agar tidak terlepas peluang untuk tawaran ini kerana ianya berbaloi untuk dinikmati terutamanya hidangan makanan yang sedap dan pencuci mulut yang menggiurkan dengan harga yang berbaloi-baloi tanpa rasa menyesal.

Jadi apa kata anda berbelanja di CMASA.MY disamping dapat membantu rakyat tempatan terutamanya orang Muslim malahan anda juga berpeluang untuk memenangi hadiah GOLDBAR !

SCROLL lagi kebawah untuk maklumat lebih lanjut !!



Emas ! Emas !

Wanita Dan emas memang tak boleh dipisahkan..

I nak kongsi kat you all yang suka kumpul emas esp gold bar.. haaa jomlah sertai peraduan Share & Menang Emas.

6 orang yang komited Dan bertuah untuk GRAB Gold bar ni dengan 3 LANGKAH MUDAH ini :

LANGKAH 1 :

Beli minimum 1 produk dari website e-commerce di https://cmasa.my/ . Tak kisah produk apa sekalipun yang anda beli, anda layak untuk memenangi hadiah EMAS PERCUMA ini.

LANGKAH 2 :

Sila simpan resit pembelian online anda daripada website e-commerce cmasa.my tersebu, dan SILA PRIVATE MESSAGE di FB Page rasmi CMASA serta upload dan kemukakan resit pembelian anda sebagai pengesahan.

LANGKAH 3 :

Selepas anda menjalankan dua langkah di atas, sila buat satu posting secara public di Facebook profile anda dengan ayat yang bermula "SAYA SUKA CMASA.MY KERANA............" (sila lengkapkan ayat di atas mengikut pengalaman dan kreativiti anda sendiri) beserta dengan gambar anda secara kreatif di posting anda. Sila sertakan bersama #cmasa bersama dalam posting anda untuk memudahkan posting anda ditemui secara public.

PEMENANG Akan dipilih mengikut kriteria seperti :

✔LIKE
✔KOMEN
✔SHARE

paling tinggi dalam posting anda untuk miliki EMAS SECARA PERCUMA !
.
Selain daripada itu, jika anda tidak tersenarai di dalam 6 tertinggi ini, jangan bimbang kerada ada 10 hadiah saguhati untuk anda!

Sebanyak 16 hadiah yang ditawarkan untuk anda !

Tarikh tutup pencarian ini adalah sehingga 30 JUN 2020. Sekiranya terdapat sebarang soalan atau kemusykilan, boleh komen di ruang komen bawah ataupun mesej terus ke FB Page di CMASA.

Jangan tunggu lama-lama ye...Siapa cepat dia dapat .

Untuk maklumat lanjut, sila layari Facebook : CMASA & YaPEIM (Official)


1 ulasan :

  1. Nampak senang untuk sertai pertandingan ni... harap boleh menang

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com