PG MALL tawar 1% pulangan tunai melalui aplikasi OCTAPLUS


Hi semua !
I nak tanya ni pernah tak you all membeli-belah di PG Mall ? Basically, ianya adalah sebuah laman web untuk anda beli barangan secara talian.

Sebelum ni jika anda baca my 'recent post' mengenai PG Mall, anda mungkin teruja untuk membeli-belah secara mudah tanpa keluar dari rumah pun.

Mengenai PG Mall PG Mall adalah sebuah platform membeli-belah dalam talian Malaysia, yang dikendalikan oleh Kumpulan PG dan disokong oleh Public Gold Marketing Sdn. Bhd. PG Mall diwujudkan sebagai platform perniagaan yang boleh dipercayai oleh para peniaga untuk mempelbagaikan portfolio perniagaan mereka dari perspektif global. PG Mall diiktiraf sebagai TOP 3 laman web pasaran dalam talian yang paling ramai pelawat di Malaysia oleh iPriceinsight.

Pelanggan di PG Mall mempunyai pelbagai pilihan produk seperti barangan Elektronik, Fesyen, Buku, Kediaman & tempat tinggal, Makanan & Minuman, Sukan & Riadah, Anak & Bayi, Kesihatan & Kecantikan, Otomotif sehinggalah E-Voucher. Jumlah produk di PG Mall semakin meningkat setiap hari kerana mereka telah memperluaskan rangkaian supaya peniaga yang terlibat boleh menjual secara dalam talian di Malaysia di pasaran terbuka ini.

PG Mall berbesar hati untuk memberikan semua orang peluang terutamanya untuk peniaga baru yang ingin menjual secara dalam talian untuk bergabung dengan PG Mall dalam bidang ini untuk mengubah dunia e-dagang, dan juga pelanggan untuk membeli-belah secara talian dalam Malaysia.

Platform E-commerce tempatan dalam Malaysia ni sedang menawarkan pelbagai promosi termasuklah persediaan untuk Hari Raya.


Menariknya lagi setiap kali PG Mall menawarkan pelbagai tawaran yang boleh kita nikmati setiap kali kita berbelanja, seronok tak ? Contohnya anda dapat diskaun sebanyak RM8 untuk barangan kebersihan diri bermula dari 15-30 Jun 2020 dengan menggunakan kod promo : PGMRM80OFF setiap pembeliaan RM80 dengan produk di PG Mart (tidak termasuk E-wallet Reload). Baca di sini untuk ketahui lebih lanjut : http://www.syafierayamin.com/2020/05/beli-secara-online-bersama-kempen.html

Berbelanja/Membeli-belah di PG Mall melalui Octaplus lebih Menguntungkan !


PG Mall juga menawakan pulangan tunai sebanyak 1% setiap kali anda berbelanja melalui Octaplus dimana pembeliaan anda akan dijejak dalam tempoh 2 hari anda boleh menebus ganjarannya dalam tempoh 55 hari.


Antara Jenama dan kedai rasmi yang ada di dalam PG Mall ialah PG Jewel, PG Gold Museum, Aurora, Revlon, Old Town White Coffee, Aussino, Corro, Julie's, Vivo, Nestle dan pelbagai lagi.


PG Mall juga memberikan anda peluang untuk membeli belah dengan 'Super Shocking Sale' dimana anda boleh 'grab' beberapa barangan keperluaan dan kesihatan mengikut citarasa anda seperti 'hand sanitizer,' barangan elektrik, minuman untuk sihat, gajet dan macam-macam lagi.


Wow Store dalam PG Mall juga mengetengahkan jenama-jenama yang berkualiti, 'latest product' dan menepati ciri-ciri moden masa kini  seperti Brand's Suntory Sdn Bhd, Comian, Gdeal, Decasa Lighting, iiMONO Living dan macam-macam lagi.


Pelanggan yang ingin membeli-belah di PG Mall juga digalakkan untuk tidak melepaskan peluang 'Hotday Sale' ianya akan menawarkan barangan yang BEST-BEST setiap hari mengikut waktu yang ditetapkan. Produk seperti minuman dan gajet antara yang cepat Clear Out.

Apa lagi ? Jomlah membeli-belah sekarang juga di PG Mall melalui Octaplus.. kita berbelanja dapat juga pulangan tunai, bijak ke tak bijak ? hee..

Aktifkan Pulangan Tunai mengikut platform beli-belah yang anda inginkan sekarang juga !
Octaplus > Cari Store yang anda inginkan > Aktifkan Pulangan Tunai >
Anda akan dibawa secara terus ke laman membeli-belah tersebut > Senang kan ?

Apa lagi Jom Berbelanja di PG Mall : https://bit.ly/3a6m8AZ

JOM DAFTAR SEKARANG JUGA !

Mulakan langkah yang mudah untuk mengumpul mata ganjaran dan balik tunai apabila anda mendaftar dan muat turun aplikasi Octaplus di > SINI < atau scan QR code tertera :

Kongsi juga mengenai OctaPlus dengan menggunakan link rujukan anda pada kawan-kawan seperti QR Code di atas dalam akaun anda. Anda juga akan menerima RM3 setiap kali rujukan berjaya.

Apa anda tunggu lagi ?! - Jangan lupa MUAT TURUN sekarang OctaPlus dan nikmati semua ganjaran yang ditawarkan !

o Website link: www.octaplus.io
o App download link: http://bit.ly/2H3nQXU

Selamat Berjaya buat duit dengan OctaPlus !


Dan Jangan LUPA 'stay tuned' di Facebook Octaplus untuk FIND YOUR$ The Best Price Will Talk !

Untuk maklumat lanjut mengenai kempen ni, sila layari : https://www.facebook.com/octaplus.io

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com