5 barangan keperluaan anak-anak di Motherhood anda boleh dapat pulangan tunai melalui Octaplus



MOTHERHOOD.COM.MY - Pusat Sehenti untuk barangan bayi

Sebagai seorang ibu 2 orang anak, I rasa sangat bertuah sebab sekarang dah ada servis beli barangan untuk anak-anak secara online. Memandangkan tahun 2020 ni sudah ada kes wabak berleluasa I lebih gemar beli barangan tanpa keluar rumah termasuklah barangan untuk anak-anak. Paling BEST pernah tak anda beli barangan bayi tapi dapat pulangan wang ? Haa sebab tu la I nak anda semua muat turun sekarang aplikasi Octaplus supaya dapat pulangan wang yang kita berbelanja di Motherhood sebanyak 5.5% !

Motherhood ialah sebuah platform yang menjual pelbagai rangkaian jenama barangan keperluaan untuk bayi sehinggalah kanak-kanak berusia 3 tahun dengan barangan berkualiti dan berbaloi untuk dimiliki dalam masa panjang. Selain itu siapa sangka ya barangan untuk ibu menyusu dan peralatan mengurut pun ada dalam ni. Apa lagi bertambah mudahlah tugas I sebagai seorang ibu. Nak beli barang melalui hujung jari je..

Bila ada anak-anak kecil 5 barangan keperluaan paling penting ialah :

1. Tisu Basah atau Baby Wipes


Fungsinya tak lain tak bukan ialah untuk membersihkan kotoran pada badan anak tanpa air, ianya sangat sesuai untuk digunakan dimana-mana sahaja terutamanya ketika 'travel.' Ianya bukan sahaja untuk kulit bayi malahan boleh digunakan untuk seisi keluarga. Tisu basah ni memang wajib kena ada dalam bag bayi tau supaya anak-anak kecil sentiasa bersih, selesa dan kurang meragam.

2. Tempat tukar lampin/ baby changer rubber sheet

Tempat tukar lampin sememangnya pilihan utama I ketika anak-anak masih kecil lebih-lebih lagi sebagai seorang ibu yang kuat berjalan.. ianya memudahkan untuk ibubapa menukar lampin anak-anak dimana sahaja sebagai pengalas.. ianya juga kalis air dan senang untuk dicuci. Boleh dimuatkan didalam bag bayi.

3. Pakaian untuk bayi - kanak-kanak

Pelbagai jenis pakaian dan saiz yang ada dijual dalam platform Motherhood seperti Mellow Allover Print Sleepwear. Pakaian adalah barangan utama untuk anak-anak supaya mereka dapat menggayakan pelbagai rekaan pakaian disamping keselesaan dan perlindungan ketika mereka bermain atau tidur sama ada didalam atau diluar rumah.

4. Seluar ketat untuk bayi / Baby Tights
Seluar ketat atau tights ni ada kegunaannya tau.. masa anak-anak I masih kecil seluar macam ni la I suka belikan untuk anak-anak I sebab ianya lebih selesa untuk dipakai terutamanya bayi yang masih memakai lampin dan ianya bertindak untuk mengurangkan kebocoran dari lampin. Ianya mudah diregang mengikut saiz punggung bayi. Bayi dan kanak-kanak perempuan sangat sesuai pakai ni terutamanya yang suka pakai dress dan ianya bertindak sebagai pelindung dari terdedahnya kulit anak-anak kita.

5. Krim untuk kulit bayi

Untuk bayi newborn sehinggalah 2 tahun, penggunaan Nappy Cream Change Cream tersangatlah penting terutamanya yang mempunyai kulit sensitif dan mudah melepuh. Percayalah anak I masa bayi memang selau naik merah-merah bahagian sensitif mereka. Nak tak nak memang kena cari krim yang sesuai untuk kulit bayi supaya dapat tenangkan kulit yang dalam keradangan. Kalau tak hilang masalah ni alamatnya tak tidur malam la para ibubapa ya.

I dah kongsikan 5 barangan bayi yang perlu ada, tapi sekarang I ada Wishlist untuk I juga, antaranya :





I sangat berkenan dengan humidifier, air purifier, tempat sedut hingus, pembersih wajah, tempat urut kaki dan beg sekolah anak-anak. Walaupun ianya lebih kepada kehendak tapi bila kita alami hidung teseumbat atau sentiasa selesema, barangan yang anda nampak ni sedikit sebanyak sebenarnya membantu ya.. bukan I sahaja yang dapat kebaikannya malahan seisi rumah dapat bernafas dengan lebih baik dalam rumah. Alat urutan wajah dan mesin bagus juga kalau ada di rumah kan kerana ianya boleh membantu I agar kekal nampak muda dan boleh hilangkan rasa sengal-sengal di badan setelah seharian menguruskan rumah tangga. Beg sekolah beroda pun dalam senarai impian I sebab anak-anak I kalau pergi sekolah buku bukan main banyak ya.. jadi untuk memudahkan mereka membawa barangan yang berat-berat baguslah kalau ada beg yang beroda...

Amacam ibubapa sekalian ? Suka tak ?



Tapi I lagi suka bila I beli barangan di MOTHERHOOD.COM.MY I tetap dapat pulangan tunai sebanyak 5.5%.. macam mana ? Haa tu sebablah I suruh anda muat turn siap-siap aplikasi Octaplus ni di > sini < atau baca > Jom jana pendapatan secara pasif dengan OctaPlus ! < Contoh sekiranya I nak beli Bag beroda Frozen di atas ialah : RM163.90 x 5.5% maknanya I dapat pulangan tunai lebih kurang RM9 ! Banyak ke tak banyak tu ? Boleh beli minuman bubble tea terus. hee.

Aktifkan Pulangan Tunai mengikut platform beli-belah yang anda inginkan sekarang juga !

Octaplus > Cari Store yang anda inginkan > Aktifkan Pulangan Tunai >
Anda akan dibawa secara terus ke laman membeli-belah tersebut > Senang kan ?

Apa lagi Cepat Beli ! Cepat Beli ! : Motherhood: http://bit.ly/31YqSnS

JOM DAFTAR SEKARANG JUGA !

Mulakan langkah yang mudah untuk mengumpul mata ganjaran dan balik tunai apabila anda mendaftar dan muat turun aplikasi Octaplus di > SINI < atau scan QR code tertera :
Setelah anda mendaftar, anda akan menerima RM3 sebagai bonus selamat datang dan juga 600 mata ganjaran sebagai permulaan sebelum anda memulakan pengalaman membeli-belah anda bersama OctaPlus.

Kongsi juga mengenai OctaPlus dengan menggunakan link rujukan anda pada kawan-kawan seperti QR Code di atas dalam akaun anda. Anda juga akan menerima RM3 setiap kali rujukan berjaya.

Apa anda tunggu lagi ?! - Jangan lupa MUAT TURUN sekarang OctaPlus dan nikmati semua ganjaran yang ditawarkan !

o Website link: www.octaplus.io
o App download link: http://bit.ly/2H3nQXU

Selamat Berjaya buat duit dengan OctaPlus !

2 ulasan :

  1. Hihi comel je ayat "tempat sedut hingus" tu. xx baguslah siap dapat cashback lagi~ :)

    BalasPadam
  2. cantik2 beg sekolah tu. harganya pun boleh tahan jugak tu.

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com