Jom jana pendapatan secara pasif dengan OctaPlus !



Membeli-belah lebih baik dari sebelumnya !

Bagi yang gemar membeli-belah secara online, program 'cashback' atau pulangan tunai (dalam bahasa melayu) adalah salah satu insentif yang akan memberi peluang kepada kita semua untuk menerima pulangan hasil mengikut peratusan tertentu daripada setiap perbelanjaan yang kita berurusan setiap hari. Tipulah jika kita tak suka kan bila berbelanja dapat pulangan duit kan?

Banyak rupanya program platform pulangan tunai yang telah berada dalam Malaysia ni salah satu yang I rasa kita semua kena terokai adalah seperti OctaPlus. Dengan adanya konsep pulangan tunai ni ianya sedikit sebanyak telah berjaya menarik minat untuk kita membeli dengan lebih kerap.

Contoh situasi pulangan tunai untuk kita lebih memahami konsep ini seperti berikut :

"Kedai Ali menawarkan pulangan tunai sebanyak 5% jika kita berbelanja di platform jual beli seperti OctaPlus, jika kita berbelanja sebanyak RM1,000 di Kedai Ali, kita layak menerima jumlah  pulangan tunai sebanyak RM50." Ini adalah salah satu situasi yang sekali gus menjadikan kita rasa berbaloi untuk membeli-belah di platform yang menawarkan keuntungan untuk kita juga.

I rasa kita tak akan berasa rugi pun jika mengambil peluang untuk pulangan tunai ni tau..
Bagi I yang suka membeli-belah secara 'online' tanpa perlu keluar rumah, bersiap - pakai makeup bagai, cari kunci kereta, 'start engine,' cari parking ( nak kena bayar parking lagi pening ), ianya juga adalah salah satu 'retail therapy' untuk I... membeli-belah ni sebenarnya tergolong dalam tujuan untuk melepaskan stress you all tahu tak..

Pulangan tunai sangat mudah dan cepat untuk dimasukkan dalam akaun platform yang kita daftar sebab syarikat yang menawarkan program pulangan tunai atai dikenali lebih sebagai 'cashback' seperti OctaPlus tidak meletakkan banyak syarat untuk kita layak menerima pulangan tunai yang dijanjikan tu. Hanya buat sahaja pembeliaan melalui OctaPlus untuk kita menerima pulangan tunai tersebut. Pokoknya kita hanya perlu ada akaun yang telah didaftarkan sahaja di OctaPlus.

Apa itu OctaPlus ?

Secara amnya OctaPlus ialah sebuah platform yang bermisi untuk menjadikan pengalaman kita membeli belah lebih baik dan membantu kita untuk berbelanja dengan lebih bijak. Selain itu OctaPlus juga memberikan ganjaran jika kita menjadi ahli dalam OctaPlus. Setelah membeli-belah akan ada bahagian untuk kita review dimana kita boleh kongsi dan menerokai lebih mendalam lagi cara untuk membeli-belah dengan bijak sebagai sokongan dalam komuniti agar lebih berkembang dan paling penting kita boleh dapat pulangan tunai setiap pembeliaan ! Cap paling tinggi dalam bandar tau !



Bagaimana untuk mendapatkan 'Cashback' atau Pulangan Tunai melalui OctaPlus ?

Sebelum I menerangkan cara bagaimana untuk mendapatkan pulangan tunai, mari kita lihat sendiri apakah pulangan tunai sebenarnya! Ia adalah sejenis komisen dalam platform OctaPlus yang kita boleh dapat dengan membeli-belah berdasarkan jualan yang ditawarkan oleh peniaga di dalam platform OctaPlus. OctaPlus telah membuat keputusan untuk berkongsi sedikit keuntungan dengan semua pengguna platform ini ! Buat masa sekarang tidak banyak platform e-dagang yang menawarkan pulangan tunai yang menguntungkan selain daripada Shopback dan Fave.


Tapi tak perlu khuatir lagi sebab Octaplus adalah salah satu daripada platform ini! OctaPlus menawarkan pulangan tunai lebih dari 100 peniaga dengan kerjasama industri besar yang terkenal seperti Shopee, Lazada, JD Sports, Watson dan banyak lagi!

Cara yang sangat mudah untuk mendapatkan pulangan tunai dari Octaplus adalah dengan :

  1. Mendaftar
    Daftar akaun di Octaplus, anda juga boleh log masuk secara langsung melalui akaun Google atau Facebook. Kemudian, anda perlu melakukan pengesahan identiti mudah dengan memasukkan nombor telefon bimbit anda dan melengkapkan pengesahan OTP. Dan kini anda akan mendapat akses penuh ke semua perkhidmatan Octaplus.
  2. Aktifkan Pulangan Tunai
    Untuk dapatkan pulangan tunai, anda perlu pergi ke senarai pedagang dalam OctaPlus, contoh seperti Lazada, Shopee, JD Sports, Watson dan lain-lain, klik pada syarikat yang anda ingin beli, dan klik "aktifkan cashback" untuk meneruskan laman web penjual untuk memulakan urusan beli-belah! Beberapa perkara yang perlu diambil berat dimana pulangan tunai dari peniaga biasanya hanya tersedia di platform terpilih sahaja, seperti web desktop, web mudah alih, android atau iOS, jadi anda perlu memberi perhatian kepada terma dan syarat sebelum membeli-belah untuk memastikan anda berada di platform layak untuk pulangan tunai !
  3. Pastikan kategori Produk Yang Layak
    Penting untuk mengetahui tidak semua barangan yang berada kedai online layak untuk pulangan tunai, ianya adalah perkara yang perlu diperhatikan apabila klik barangan ditawarkan dari para pedagang untuk melihat kategori produk apa layak untuk pulangan tunai.
  4. Proses pulangan tunai mengambil masa sehingga 7 hari
    Sebaik sahaja anda membuat pembelian, anda perlu menunggu sehingga pulangan tunai dikesan, prosesnya tidak serta-merta dan tempoh masa berlainan diantara peniaga, misalnya, diperlukan 7 hari untuk urus niaga seperti Shopee untuk dijejaki, sementara diperlukan 2 hari melalui transaksi Lazada untukdikesan. Kemudian, tempoh masa yang anda perlu menunggu sedikit masa sebelum jumlah tunai balik disahkan dan ditebus, secara amnya lebih kurang 120 hari. Selepas itu, semua jumlah pulangan tunai terkumpul sekurang-kurangnya RM 8 dan anda boleh mengeluarkan jumlah itu terus ke dalam akaun bank anda!
So itu adalah cara yang anda perlu tahu untuk anda mendapatkan pulangan tunai dari OctaPlus! Mudah kan ? Tiba-tiba I rasa tak sabar nak membeli-belah dalam platform ni ! Boleh buat duit walaupun berbelanja je kerja I.

Apa kelebihan yang anda dapat dengan Octaplus ?

Anda dapat berkongsi serta mengetahui pelbagai cara untuk membeli belah di dalam komuniti Octaplus yang semakin berkembang dengan memberi ulasan terbaik malahan anda juga dapat mengumpul BalikTunai, mata ganjaran dan OctaSeeds.

Paling menarik anda juga akan mendapat pulangan tunai yang agak tinggi setiap pembeliaan dengan Octaplus. Best tak ?



Jadi, kenapa kita kena gunakan OctaPlus adalah lebih dari 100 peniaga dan kedai yang ada pulangan tunai tau termasuklah Shopee, SEPHORA, Lazada, Unifi, Focus Point, GNC, Seng Heng, KLOOK, fave, HERMO dan macam-macam lagi ! Nak tahu kedai mana yang best dalam OctaPlus boleh rujuk sini : https://octaplus.io/web/stores

Jadi Suri rumah pun boleh buat duit dengan OctaPlus !

Sekarang ni walaupun I hanya suri rumah, I boleh jana pendapatan pasif dengan hanya membeli-belah dalam OctaPlus, tambahan lagi I boleh jadi "personal shopper" untuk beli barangan yang ditempah oleh kawan-kawan dan ahli keluarga I tau. 'So let me promote myself' kalau ada yang nak beli, cepat contact I tau !


JOM DAFTAR SEKARANG JUGA !

Mulakan langkah yang mudah untuk mengumpul mata ganjaran dan balik tunai apabila anda mendaftar dan muat turun aplikasi Octaplus di > SINI < atau scan QR code tertera :
Setelah anda mendaftar, anda akan menerima RM3 sebagai bonus selamat datang dan juga 600 mata ganjaran sebagai permulaan sebelum anda memulakan pengalaman membeli-belah anda bersama OctaPlus.

Kongsi juga mengenai OctaPlus dengan menggunakan link rujukan anda pada kawan-kawan seperti QR Code di atas dalam akaun anda. Anda juga akan menerima RM3 setiap kali rujukan berjaya.

Apa anda tunggu lagi ?! - Jangan lupa MUAT TURUN sekarang OctaPlus dan nikmati semua ganjaran yang ditawarkan !

o Website link: www.octaplus.io
o App download link: http://bit.ly/2H3nQXU

Selamat Berjaya buat duit dengan OctaPlus !

WishTree ! Barangan dalam WishTree boleh ditebus menggunakan OctaSeeds


Sebelum I Tutup entri ni, ada benda paling BEST yang anda perlu tahu dalam OctaPlus iaitu Wish Tree ! Dalam WishTree ada barangan menarik yang ditawarkan seperti 8.5 inci Writing Tablet Doodle Board, Giselle Hand Blender Full Set, 20' polycarbonate liggage, Tupperware lat one touch set of 4 ( limited edition), Pensonic 23L Elecetric Ovem PEOP-2305, Global Version Xiaomi Band 4 dan macam-macam lagi model jenama yang ramai ingin miliki.


Barangan ini ditawarkan oleh OctaPlus agar pengguna web dan aplikasi lebih bersemangat untuk mengumpul OctaSeeds.

Octaseeds !

Contoh Octaseeds
Octaseeds ni boleh dikumpul melalui 'referring' kawan baru, OctaSeed akan timbul setiap 3 jam, kena rajin cari, OctaSeeds juga akan muncul dalam masa yang istimewa terutamanya waktu perayaan seperti Kempen Lunar untuk tahun ini. OctaSeeds adalah mata ganjaran yang boleh dimiliki secara percuma. OctaSeeds juga tidak boleh di tukar dengan wang tunai atau barangan dan servis. OctaSeeds tidak boleh dijual dan tidak boleh dipindahmilik. Jumlah OctaSeeds diberikan mengijuk subjek dan pertimbangan. Hadiah yang ditawarkan tidak boleh dijual atau dipindahmilik. Barangan dalam WishTree tidak boleh ditukar dengan wang tunai atau barangan dan servis serta tidak boleh dijual atau dipindahmilik.

Wishtree !


Anda hanya membuat satu permintaan pada satu masa. Apabila anda membuat permintaan baru maka semua OctaSeeds yang anda gunakan untuk permintaan sebelumnya akan dibatalkan. Sebelum anda membuat permintaan, sila baca dan fahami penerangan mengenai permintaan, arahan selanjutnya akan disediakan.




Selepas anda membuat permintaan, anda perlu mengisi permintaan anda dengan jumlah yang diperlukan dengan OctaSEEDs untuk menebus permintaan yang anda inginkan.

Barangan di Wish Tree adalah terhad dalam stok. Barangan yang telah ditebus berdasarkan siapa cepat dia dapat. Selepas semua barangan dalam Wish Tree telah ditebus kesemuanya, anda tidak lagi layak untuk membuat permintaan dan kesemua OctaSeeds yang anda guna untuk permintaan akan dibatalkan.

OctaSeeds yang diluputkan tidak akan dikembalikan.

OctaPlus berhak untuk menambah, mengeluarkan dan meminda semua peraturan dari semasa ke semasa tanpa notis terlebih dahulu.

Kempen Lunar 


Bulan Januari ni jatuh musim perayaan Tahun Baru Cina, maka OctaPlus juga memberikan peluang untuk pengguna OctaPlus bermula dari 8 Januari sehingga 29 Februari 2020.

Terdapat 2 aktiviti yang anda boleh sertai untuk memenangi hadiah sehingga RM888.

Aktiviti 1
  1. Jumlah hadiah untuk kempen ini ialah:
    -RM 888 (x1)
    -RM 88 (x8)
  2. Anda berpeluang untuk memenangi sehingga RM888 apabila anda mendapat "8" dalam jumlah pulangan tunai anda (tidak termasuk kos penghantaran) dalam satu resit tunggal.Contoh seperti jika jumlah jumlah pulangan tunai anda adalah "RM1.08", "RM1.80", "RM8" dan lain-lain.
  3. Anda akan menerima tiket kemasukan apabila anda mendapat "8" dalam jumlah pulangan tunai anda (tidak termasuk kos penghantaran) dalam satu resit.
  4. Anda akan mendapat tiket tambahan untuk memenangi hadiah kempen dengan setiap transaksi tambahan yang anda buat dan mempunyai nombor "8". Lebih banyak tiket bermakna lebih tinggi peluang untuk anda menang!
  5. Pemenang RM888 akan diumumkan pada 2 Mac 2020.
Aktiviti 2 :
  1. Anda akan mendapat RM2.80 apabila anda membuat pembelian sebanyak RM88 atau lebih dalam satu resit (tidak termasuk kos penghantaran)
  2. Anda akan mendapat RM3.80 apabila anda membuat pembelian RM128 atau lebih dalam satu resit (tidak termasuk kos penghantaran)
  3. Anda akan mendapat RM8.80 apabila anda membuat pembelian sebanyak RM288 atau lebih dalam satu resit (ttidak termasuk kos penghantaran)
  4. Jumlah yang disenaraikan di atas tidak disusun atau bertindih.
Terma dan Syarat Am:
  1. Amaun tersebut akan dikreditkan ke dalam akaun anda pada tarikh pulangan tunai yang berkaitan akan dikreditkan ke dalam akaun anda.
  2. Penyertaan / disahkan menang akan dibatalkan jika pengguna membuat pemulangan bayaran balik, pengembalian atau membatalkan transaksi yang berkaitan.
  3. Terma dan syarat dikenakan.
  4. Anda boleh menyemak maklumat tambahan mengenai penyertaan anda dalam aplikasi OctaPlus.
  5. Octaplus berhak untuk mengemas kini, meminda atau membatalkan kempen tanpa notis terlebih dahulu.
Apa pun I sebagai penulis entri kali ni nak ucapkan Selamat Berjaya bagi yang nak jana pendapatan secara pasif dengan OctaPlus dan jangan lupa sertai apa-apa kempen dalam aplikasi dan web ni !

Good Luck ! Thank you sebab sudi baca !

Xoxo,
Syafiera

4 ulasan :

  1. Kalau kaki shopping ni mmg wajib guna app2 mcm ni kan.. Dpt pula cashback.. Okay nanti zaza try explore app ni

    BalasPadam
  2. wah ketinggalan keretapi pasal ni. boleh la cuba pasni ^_^

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com