Rahsia Puteri Feminine Wash untuk wanita masa kini


Pentingnya penjagaan bahagian intim bagi wanita yang sudah berkahwin

Penjagaan khas pada bahagian intim dan sensitif adalah penting untuk mencegah jangkitan kuman dan bau faraj yang busuk. Jadi I dapatkan Rahsia Puteri Feminine Wash supaya I dapat elak kegatalan dan ketidak selesaan ketika melakukan tugas seharian.

Amalan pembersihan bahagian intim yang betul dapat mengekalkan kesihatan untuk faraj. Mencuci dengan sabun biasa atau gel mandi boleh menyebabkan ketidakseimbangan pH dan kekeringan pada bahagian faraj kerana faraj mempunyai pH berasid secara semula jadi yang membantu untuk mengekalkan keseimbangan bakteria yang baik dan buruk.


Rawat masalah keputihan

Rahsia Puteri Feminine Wash bertindak untuk melindungi faraj dari jangkitan dan kerengsaan, mencegah bau yang kurang menyenangkan dan mengurangkan keputihan. Memulihkan bentuk faraj serta menganjalkan kulit secara semulajadi. Ianya juga mengurangkan kekeringan faraj untuk memastikan kebersihan dan kesegaran untuk faraj.


Bahan utama dan tesktur

Tekstur gel berwarna merah jambu menjadikan Pembersih faraj ni sangat unik.. setiap kali cucian membuatkan faraj terasa lebih segar dan bersih. Terdapat 4 bahan utama dalam Rahsia Puteri Feminine Wash iaitu Pueraria Mirifica ( Lobata ) untuk mengurangkan Simptom menopaus, mengurangkan kekeringan faraj dan memulihkan epitelium faraj atropik. Manjakani pula bertindak sebagai pelindungan untuk organ seks wanita daripada kulat, bakteria dan jangkitan faraj yang lain serta mengurangkan keputihan yang berlebihan. Labisia Pumila atau dikenali sebagai kacip fatima berfungsi untuk mengawal atur kitaran haid, bertindak sebagai antioksidan, menggalakkan sintesis kolagen kulit. Selain itu ianya juga merupakan sebatian fenolik dan flavonoid dalam tumbuhan yang mempunyai ciri-ciri antikulat dan anti-radang. Bawang putih atau nama saintifiknya Allium Sativum sangat bagus untuk melindungi faraj dari jangkitan virus, bakteria dan yis serta mengurangkan tindak balas alahan.


Cara penggunaan yang sangat mudah hanya basahkan bahagian intim dengan air, picit sedikit Rahsia Puteri Feminine wash pada tapak tangan, urut bahagian intim secara lembut dan biarkan selama 30 saat sebelum membilas.

Apa pun Rahsia Puteri Feminine Wash tidak sesuai untuk wanita yang mengandung atau kanak-kanak yang masih belum datang haid.


‘For more Puteripreneur business opportunity, please contact Y.S.P Industries (M) Sdn Bhd +60124954288’

Untuk maklumat lanjut, sila layari : https://www.pro-care.com.my/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com