RANGKAIAN PENCERAHAN PREMIUM HADA LABO YANG DIPERTINGKATKAN MEMBERIKAN KESAN PENCERAHAN KULIT TIGA KALI GANDA


Menghidrat Secara Mendalam & Menyeimbangkan Tona Kulit untuk Kulit Yang Amat Sekata dan Berseri

Hada Labo, jenama penjagaan kulit dari Jepun yang membawakan falsafah ‘Perfect X Simple’ telah memperkenalkan Rangkaian Pencerahan Premium yang dipertingkatkan untuk membantu wanita mencapai kesan pencerahan kulit tiga kali ganda! Ia juga hadir dengan penampilan baharu yang tampak segar.

Tidak seperti produk pencerahan lain yang ada di pasaran, formula pencerahan baharu Hada Labo menggabungkan bahan-bahan Triple Whitening iaitu Niacinamide (sejenis vitamin B-3), α-Arbutin (sejenis agen pencerahan kulit) dan Vitamin C. Juga dirumuskan dengan Asid Hyaluronik, formulasi khas ini membekalkan penghidratan yang mendalam yang menggebukan dan menyerikan kulit, menghasilkan kulit yang kelihatan lebih sihat.

Penggunaan secara konsisten akan memperlihatkan kulit wajah yang berser dan terhidrat dengan baik dengan berkurangnya bintik-bintik gelap. Kulit juga akan kelihatan lebih sihat, gebu dan memantulkan cahaya secara sekata. Rangkaian yang dipertingkatkan ini juga bebas wangian, bebas pewarna, bebas alkohol, dan tidak mengandungi minyak mineral dan bebas daripada derivatif haiwan - yang menjadikannya sesuai untuk semua jenis kulit.

Rangkaian Pencerahan Premium Hada Labo yang lengkap merangkumi Premium Whitening Face Wash, Premium Whitening Lotion (Rich), Premium Whitening Lotion (Light), Premium Whitening Essence, Premium Whitening Mask, Premium Whitening Water Cream dan Premium Whitening Water Gel.


Premium Whitening Lotion (Rich), RM69, 170ml

Losen dengan tekstur pekat ini menyasarkan mereka yang mempunyai kulit normal hingga kering. Selain daripada formula Triple Brightening yang menghidupkan kembali kulit kusam dan meratakan warna kulit, Premium Whitening Lotion (Rich) juga dirumuskan dengan 2 jenis Asid Hyaluronik untuk menguatkan kelembapan penghalang kulit dan menghidrat secara mendalam. Tambahan, ia juga mengandungi ekstrak rumput laut, anti-oksidan yang berkesan melindungi kulit dari kerosakan sambil menjaga kesihatannya.

Anda disyorkan untuk menggunakan Premium Whitening Lotion (Rich) selepas membersihkan wajah kerana ia menghidratkan serta menyediakan kulit untuk menyerap manfaat penjagaan kulit seterusnya.



Premium Whitening Lotion (Light), RM69, 170ml

Losen ini, yang bertekstur ringan direka khas untuk mereka yang mempunyai jenis kulit normal atau berminyak atau kombinasi. Sama dengan losen pekat tadi, apabila digunakan, Premium Whitening Lotion ringan ini mencerahkan kulit kusam dengan Triple Brightening Formula dan menghidratkan penghalang kelembapan kulit dengan bantuan 2 jenis Asid Hyaluronik. Ia juga mengandungi Resveratrol anti-oksidan yang membantu melindungi kulit dari kerosakan sambil menjaga kesihatannya.

Premium Whitening Lotion (Light) juga sangat disyorkan untuk digunakan selepas pembersihan kerana ia menghidratkan dan menyediakan kulit untuk menyerap faedah dari produk penjagaan kulit seterusnya.




Premium Whitening Essence, RM 81.50, 30g


Rumusan pati yang diperbaharui ini merangkumi gabungan bahan Triple Brightening dan Penghidratan Mendalam untuk membantu memerangi bintik-bintik gelap, melegakan kemerahan dan mengimbangkan semula warna kulit, menjadikan kulit bercahaya dan jernih. Manfaat Esen merangkumi:

· Mencerahkan Kulit Kusam - Mengandungi Niacinamide, α-Arbutin & Vitamin C untuk membantu menghidupkan semula kulit kusam dan meratakan warna kulit untuk kulit yang bersinar dan berseri

· Melegakan Kemerahan & Kulit Kusam - Dirumuskan dengan Ekstrak Schisandra dan Carnosine (terdiri daripada Asid Amino) untuk menghilangkan kemerahan yang kelihatan, menghidupkan kembali kulit kusam dan mengimbangkan semula warna kulit

· Penghidratan Mendalam – Mengandungi Ekstrak Asid Hyaluronik dan Pisum Sativum (Pea) untuk menghidrat dan menguatkan penghalang kulit secara intensif.

Untuk hasil terbaik, gunakan dua kali sehari selepas Hada Labo Premium Whitening Lotion. Sapukan pada telapak tangan dan pedap lembut ke wajah hingga diserap sepenuhnya.


Premium Face Wash, RM34.90, 100ml

Pembersih wajah premium ini dirumuskan dengan bahan-bahan Menghidratkan, Melegakan dan Triple Brightening yang meresap jauh ke dalam untuk kulit yang lebih halus, lebih cerah dan lebih berseri. Ia diformulasikan menggunakan tiga bahan utama (Niacinamide, α-Arbutin & Vitamin C) untuk menghidupkan kembali kulit kusam dan meratakan warna kulit untuk kulit yang bercahaya dan berseri. Sebaliknya, Asid Hyaluronik terus berfungsi untuk menambah kelembapan kulit, menjadikan kulit terasa lembut, halus dan terhidrat selepas dibersihkan. Ciri lain pembersih ini ialah ia mengandungi Formula Triple Anti-Pollution yang membantu membersihkan kulit dan melindunginya daripada pencemaran alam sekitar.

Premium Whitening Mask, RM9

Topeng kain lembut direka dengan ketebalan yang tepat agar muat pada wajah dengan sempurna. Ia diperkaya dengan pelbagai bahan pencerahan intensif untuk melawan bintik-bintik gelap, menghilangkan kemerahan dan mengimbangkan semula warna kulit. Selain daripada itu, topeng ini juga dapat membantu memperbaiki kulit kusam dan mencerahkan kulit, menjadikannya sangat bercahaya dan jernih. Ciri lain Premium Whitening Mask seperti berikut:

· Mengandungi Arbutin tulen yang tinggi dan Vitamin C untuk meningkatkan keserian kulit dan membangkitkan kulit kusam agar kelihatan lebih cerah.

· Dirumuskan dengan 3 jenis Asid Hyaluronik untuk membekalkan penghidratan mendalam dan bertahan lama.

Gunakan satu atau dua kali seminggu sebahagian daripada rejimen penjagaan kulit anda.


Langkah-langkah:

1. Sapukan Whitening Lotion selepas membersihkan wajah

2. Lekapkan topeng pada wajah dan tekan dengan hujung jari

3. Biarkan selama 10-15 minit dan kemudian tanggalkan

4. Urut perlahan-lahan pati yang tinggal sehingga diserap dengan teliti

Premium Whitening Water Cream, RM73.20, 50g

Premium Whitening Water Cream ini menggabungkan bahan-bahan Triple Brightening, Melegakan dan Menghidratkan untuk mencapai yang berikut: -

· Mencerahkan Kulit Kusam - formula Triple Brigtening (dengan Niacinamide, α-Arbutin & Vitamin C) untuk menghidupkan kembali kulit kusam, meratakan warna kulit untuk kulit yang bersinar dan berseri.

· Penghidratan Mendalam - Mengandungi 2 jenis ekstrak Asid Hyaluronik dan Chaga Mushroom untuk menghidrat dan menguatkan penghalang kelembapan kulit

· Perawatan Antioksida - Mengandungi ekstrak yis dan Trehalose (iaitu sejenis gula) dengan sifat antioksida untuk melindungi kulit daripada kerosakan sambil mengekalkan kesihatannya.
BAHARU: Premium Whitening Water Gel, RM73.20, 50g

Premium Whitening Water Gel yang baru diformulasikan ini mempunyai tekstur yang sangat ringan untuk menembusi jauh ke dalam kulit untuk kulit yang mampu bernafas. Semasa digunakan, gel air ini membantu kulit secara berikut: -

· Pelembap 3D - Asid Hyaluronik yang membentuk lapisan kelembapan pada kulit bertindak sebagai penghalang penahan untuk menjadikannya tetap terhidrat

· Memperbaiki liang pori - dirumuskan dengan ekstrak botani untuk mengawal sebum berlebihan & mengecutkan liang pori

Mulailah menggunakan Rangkaian Pencerahan Premium Hada Labo yang dipertingkatkan hari ini dan ucapkan selamat tinggal pada kulit yang kelihatan kusam! Rangkaian ini sudah berada di farmasi seluruh negara, serta Shopee dan Lazada.

Falsafah Penjagaan Kulit Hada Labo:

“PERFECT X SIMPLE”

Untuk kesempurnaan dan kesederhanaan mutlak

Hada Labo menggunakan bahan-bahan terbaik, paling suci dan sangat berkesan untuk memberikan anda hasil kulit yang cantik. Diilhamkan oleh kebijaksanaan kecantikan tradisional Jepun, Hada Labo mengangkat falsafah "tidak lebih tidak kurang" dalam perumusan produknya untuk nisbah ramuan "sempurna" untuk memberikan hasil yang optimum. Bahan tambahan, pewarna, wangian dan minyak mineral yang tidak diperlukan yang akan membebankan kulit tidak termasuk. Hanya bahan penting yang bermanfaat untuk kulit yang dikekalkan untuk memastikan keberkesanan maksimum – Only the best for your skin and nothing else...

Tentang Syarikat Mentholatum

Mentholatum Company Inc. Ditubuhkan pada tahun 1889 adalah pengeluar dan pemasar ubat-ubatan dan produk penjagaan kesihatan tanpa preskripsi. Ibu pejabat berada di Orchard Park, New York, A.S. dengan operasi di Australia, Afrika Selatan, Kanada, Scotland, Taiwan, Thailand, Malaysia, Hong Kong, Mexico, Korea Selatan, P.R China, India dan Jepun. Pembuatan dilakukan di 26 lokasi di seluruh dunia dan pemasaran / pengedaran di lebih dari 150 negara. Syarikat itu, yang dimiliki secara swasta selama 99 tahun, diambil alih oleh Rohto Pharmaceutical Company Ltd. dari Osaka, Jepun pada tahun 1988. Rohto adalah pemain utama di pasaran farmaseutikal Jepun dengan produk terlaris dalam kategori penjagaan mata, topikal dan kelegaan perut.

Sejak tahun 1889, Syarikat Mentholatum telah berkembang dan maju dari pembekal kecil sabun dan peralatan mandian menjadi syarikat antarabangsa, memasarkan ubat-ubatan proprietari berkualiti di seluruh dunia. Di Amerika Syarikat, dan di banyak negara di seluruh dunia, keluarga produk Mentholatum telah memperoleh reputasi untuk kualiti dan nilai. Setiap jenama Mentholatum dijual dengan jaminan kepuasan tanpa syarat.

Jenama di bawah Mentholatum: Hada Labo, Sunplay, Rohto Eye, Mentholatum Lipcare, OXY, Selsun Deep Heating Rub, 50 Megumi.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com