SkinSoul Switzerland The Lover Lip Color - 15 shades


I nak ucapkan tahniah pada SkinSoul Switzerland for the opening store baru-baru ni....Masa opening store di Mid Valley, SkinSoul invited me to tested all the cosmetics.. So I decided to tried all the 15 shades of The Lover Lip Color... warna-warna lipsticknya menarik mata sesiapa sahaja memandang termasuklah I..


15 shades for every occasions... boleh mix & match juga warna-warna The Lover Lip Color ni...gincu-gincu ni direka dengan 15 warna yang menarik mengikut kesesuaian dan keserasian si pemakai. Terdapat kandungan seperti 'commiphora myrrha resin' dan juga vitamin e untuk melembab dan menghidrat bibir agar nampak mungil serta berseri.


15 warna ni mostly warna-warna untuk wanita yang suka nampak berkarisma macam I haahah...


Simple packaging tapi nampak elegen in black gitu... rasa tekstur yang lembab tak comot the gloss stays on the lip kecuali kalau kau ganas memang comot la.. lagi satu ianya bukan matte finish ya tapi cantiklah warna pekat, bold and bibir nampak macam sweet dan plumpy je...


Inilah bentuk-warna The Lover Lip Color pada bibir ku.. semua warna pula I berkenan.. nampak tak warna dia sangat cantik, pekat bibit nampak lembab je tau tak kering langsung bibir walaupun I dah removed warna warna lipsticks ni.. tersangatlah IN LOVE ! sekarang ni I ada satu warna iaitu 04 Happiness.... 

Other than lipsticks, SkinSoul Switzerland pun ada another kosmetik lain, antaranya :


SkinSoul Switzerland DUO POWDER Foundation, hadir dengan 3 warna iaitu silky ivory 01, silky beige 02 dan silky nude 03... warna kulit I medium so antara silky beige  dan silky nude warna yang sesuai untuk kulit I... Bestnya powder dia ni bagi matte finish and a lil bit coverage untuk soft-focus look... sponge dia boleh dibasahkan untuk tekstur yang lebig krimer dan nampak lebih ploles gitu... diformulasi dengan bahan untuk mencerahkan kulit dan perlindungan tabir suria spf 15... serious memang takkan cakey wajah pakai bedak ni.. memang muka nampak flawless o.o sangat in love juga.. tapi harga dia wow saja... bahan utamanya ialah waltheria indica brightening complex & phyllanthus emblica fruits extract... boleh guna dengan berus korang sendiri..paling best formula bedak ni sesuai untuk semua jenis kulit...


SkinSoul Switzerland Sheer Highlighter Blush hadir dalam 3 warna iaitu Kiko 01, Endo 02 dan Ewa 03.. yang I pakai haritu warna KIKO 01, memang cantik gila blusher dia stays on my cheekbone.. memang naik betul pipi I.. warna dia memang pekat... bahan utama dalam sheer highlighter blush ialah Zea Mays ( Corn ) Oil dan ekstrak buah rosehip... no wonderlah masa I pakai haritu memang kekal je warna on my cheeks and hidrat gitu...

Kosmetik dari SkinSoul Switzerland ni bukan calang-calang tau produknya tapi fokusnya adalah 'Aesthetics Cosmetics.' Kebanyakan alat solekan yang kita jumpa dipasaran tak begitu elok untuk kulit sebab terdapat bahan yang boleh menyebabkan pori tersumbat, jerawat dan iritasi jangka masa panjang.. tu sebablah wujudnya jenama kosmetik ni yang bebas dari 100% oaraben, lead, minyak mineral dan bahan berunsur binatang..

Gabungan estetik dan kosmetik, produk Skinsoul di datangkan dengan nutrien, ekstrak yang jarang jarang dijumpai, sangat lembut sebenarnya banyak memberikan manfaat dan meningkatkan kondisi kulit selain menjadikan kulit wajah nampak lebih cantik serta perubahan yang pasti mengujakan tau..


SkinSoul Switzerland Velvety liquid foundation pun hadir dengan 3 warna iaitu velvet ivory 01, velvet sand 02 dan velvet beige 03. Ianya sejenis bedak asas yang selesa untuk pemakaian yang lama dimana ianya sangat bagus untuk menutup cela, bebas comot dan boleh menutup sekali kemerahan dan warna kulit yang tidah sekata untuk kemasan yang cantik tahan sepanjang hari. Diformulasi dengan SPF18, tekstur yang sangat lembut untuk kulit menjadikan wajah tampak mulus ala-ala kulit wujud kulit kedua tau. Bahan utamanya ialah NMF Complex, YV Filter Complex, Sugar actives dan juga vitamin E.


SkinSoul Switzerland Velvety Eye Shadow ni pula hadir dengan 16 warna yang sesuai untuk smeua jenis majlis dari nude, colorful sehinggalah glam.. bahan utamanya ialah asid hyaluronik, vitamin A, vitamin C dan Vitamin E.. selain dari warga yang sangat pigmented dan mudah untuk di'blend' ianya juga memberikan manfaat pada kelopak mata...harga satu warna ni RM150..


SkinSoul Switzerland Natural Volume Attack Mascara menjadikan bulu mata lebih lebat, tebal dan volumized gitu.. bukan sekadar maskara biasa ianya kaya dengan bahan untuk membantu bulu mata nampak lebih lebat dan lebih lentik kerana terdapat kandungan seperti ekstrak akar mulberi yang memberikan nutrisi jauh hingga ke dalam sel bulu mata.. menguatkan bulu mata.... bila maskara ni bulu mata nampak macam pakai bulu mata palsu huhuh... kena beli satu gak ni...


SkinSoul Switzerland Twist Infinite Moisturizing Eyeliner Pencil hadir dalam 5 warna black 01, silver 02, bronze 03, blue 04 dan green 05.. pensil mata yang mempunyai warna yang sangat pigmented dan tahan lebih lama, jenis twist tak payah nak asah asah ni sangat mudah untuk 'glides on the line, terdapat kandungan seperti vitamin c dan e.. kaya dengan antioksida dan bahan mencerahkan ruangan mata tu... eyeliner berwarna ni boleh dijadikan sebagai eyeshadow disamping melembab dan memberikan nutrisi pada kelopak mata..

SkinSoul Switzerland Everlasting Smudge-proof eyeliner adalah anti-comot dan kekal tahan lama... formula cepat kering dan berush yang runcing menjadikan pemakaian solekan sangat mudah untuk alis mata lebih nampak semulajadi dan dramatik.. bahan utama siap ada panax ginseng tau..

So that's all yang I sempat explore semasa berada SkinSoul Switzerland Mid Valley baru ni.. skincare I sempat pakai dekat tangan je apa pun boleh tonton video I di sini :



Untuk maklumat lanjut, sila layari SkinSoul Switzerland Facebook | Instagram | Youtube

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com