Masa Untuk berParti dengan CBeebies dan rakan-rakan secara langsung di Resorts World Genting


Cuti sekolah pada bulan March ni jangan lupa tau bawa anak-anak naik puncak di  Resorts World Genting serta menyaksikan sendiri persembahan hiburan yang menarik dari Cbeebies dan rakan-rakan. Kanak-kanak pun boleh berparti, menari, joget-joget sambil mengasah IQ ketika menonton persembahan dari karakter yang comel-comel ni tau. Bukan sahaja kanak-kanak, mommies terutamanya suri rumah pun boleh berhibur dengan anak-anak.


Sudah tiba masanya untuk berpesta dengan CBeebies iaitu watak-watak yang bakal menggembirakan dan menyeronokkan seisi keluarga anda dari saluran hiburan kanak-kanak popular British Broadcasting Corporation ke panggung Genting International Showroom. Berjudul 'CBeebies & Friends - It's Party Time!', Pameran muzik ini telah  menjadi hiburan perdana dunia di Resorts World Genting pada 16 Mac 2019 bakal menjanjikan prestasi penuh tenaga dan keseronokan untuk kanak-kanak kecil.


Antara karakter yang comel yang mengambil bahagian adalah seperti Teletubbies, Hey Duggee, Go Jetters dan Sarah & Duck

"Saya percaya bahawa kanak-kanak di Malaysia telah membesar dengan menonton rancangan kegemaran mereka seperti Teletubbies yang sangat ikonik dengan menampilkan watak-watak dan nilai-nilai murni menjadi kenangan sementara dalam proses menjadi dewasa. Produksi seperti CBeebies telah bekerjasama dengan memberikan komitmen untuk Resorts World Genting dalam menyediakan pelbagai pilihan hiburan untuk keluarga. Pertunjukan ini sangat bagus kerana mereka menekankan mesej positif dan membenarkan ibu bapa serta anak-anak mereka mengikuti nostalgia bersama, "kata Kevin Tann, Naib Presiden Peristiwa & Hiburan, Resorts World Genting.

Sarah & Duck

Pertunjukan secara langsung dipengerusikan oleh tuan rumah secara meriah dengan memperkenalkan bintang-bintang dari CBeebies sewaktu segmen Parti Piece mereka sendiri dengan pelakon serta kru yang berasal dari Australia Singapura.

Barisan katakter termasuk watak-watak yang tidak perlu diperkenalkan lagi seperti Teletubbies, Hey Duggee, Go Jetters dan Ubercorn, dan Sarah & Duck. Setiap segmen sarat dengan persembahan yang unik dan menyeronokkan, dari tarian pesta bersama dengan Teletubbies, Tinky Winky, Dispsy, Laa-Laa dan Po serta kadet yang dihormati di sekolah paling canggih di bandar dengan Go Jetters Xuli, Kyan, Lars, Foz dan Ubercorn iaitu seekor unicorn penari disko. Ulang tahun hari jadi Scarf Lady dengan Sarah dan kawannya yang terbaik diraikan, dan dapatkan juga lencana kerja dari Hey Duggee dengan Duggee serta anggota Club Squirrel termasuklah Betty the Octopus, Happy the Crocodile, Roly the Hippo, Tag the Rhino dan Norrie the Mouse.



Belajar, ketawa dan bermain bersama-sama dengan Rakan-rakan CBeebies yang istimewa melalui lagu, tarian dan jalinan persahabatan bersama-sama bakal membawa kepada acara persembahan berbeza dari yang lain, menari bersama dengan belon pesta yang besar lagi menyeronokkan. Hooray! Masa untuk berparti!

"Kami gembira dapat bekerjasama dengan Resorts World Genting untuk pentas perdana dunia di CBeebies. Kami tahu bahawa CBeebies mempunyai banyak peminat di seluruh negara terutamanya di Malaysia dan Resorts World Genting adalah destinasi hiburan keluarga yang dikenali untuk mempamerkan rancangan keluarga bertaraf dunia sepanjang tahun, "kata Nick Larkin, pengeluar Live Show dan Pemegang Lesen Perbadanan Penyiaran British.

Hey Dudgee

Tiada pesta yang menarik seperti parti CBeebies dan Resorts World Genting membuktikan bahawa dengan penampilan global 'CBeebies & Friends - It's Party Time!' akan memberikan impak yang luar biasa dan bakal dikenang oleh kanak-kanak termasuklah ibu bapa mereka sendiri.

Go Jetters

 Ekstravaganza muzik ini berlangsung dari 16-31 Mac, 2019 di Bilik Pameran Antarabangsa Genting. Tiket kini boleh didapati dengan harga RM186 (VIP), RM156 (PS1) dan RM116 (PS2), dengan bayaran pemprosesan RM4 tambahan. Kanak-kanak di bawah umur 1 tahun masuk percuma. 'Travel Families' yang datang untuk melihat perdana dunia ini juga boleh menikmati pakej pameran dan bilik yang menarik untuk serendah RM353 nett  dengan tawaran penjimatan sehingga 51% dari harga bilik standard dan harga tiket.

Untuk maklumat lanjut, lawati www.rwgenting.com atau hubungi +602 2718 1118.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com