Betulkah minum jus nenas Brazil boleh kawal selera makan ?


Bagi peminat buah Nanas, YES I salah seorang tu sebenarnya rasa teruja pula kan bila nenas datang dalam bentuk serbuk haha, rasa macam senang pula nak bawa travel ke mana-mana. Kalau buah nenas tu memang lagi elok ambil dari ambil yang dalam bentuk serbuk tapi takkanlah kita nak bawa nenas sebiji - 2 biji pergi merata-rata kan heh. Nak potong kulit lagi satu hal pula dah nak kisar pun satu kerja lagi kan. Selain daripada buah nenas terdapat juga khasiat buah-buahan lain seperti African Mango, Raspberry Ketone dan juga Bitter Orange di dalam produk yang I tengah ambil ni.

Memandangkan baru-baru ini I baru sahaja selesai ujian saringan kesihatan di Umbi Wellness dan keputusan tubuh badan sangat mengecewakan dimana badan I lebih banyak lemak berbanding dengan otot yang kuat dan I mempunyai 'severely obese.' Nampak je badan kecil tapi sebenarnya lemak tu telah membebankan otot gitu. 'I was suggested by Umbi Wellness Staff' untuk amalkan pemakanan yang seimbang dan berkhasiat serta melakukan aktiviti senaman dengan ringkas.

Penyakit orang kaya iaitu Obesiti adalah penyakit yang 'common' dalam Malaysia. Siapa yang tengok Parlimen semalam, menteri kesihatan ada memperjelaskan mengenai BMI. Punca obesiti salah satunya kerana 'most of us' memang sangat gemar makan makanan 'junk food' 'fast food,' pantang nampak (meechallege) semua nak buatkan, haha. Paling ketara juga, kebanyakan dari kita juga MALAS nak buat senaman lebih suka duduk sambil mengadap gajet je kan. Nak pula zaman sekarang lebih fokus pada (e-sport) yang sebolehnya menghabiskan masa bermain permainan di Skrin berjam-jam tak rehat kadang-kadang tak sempat nak fokus pada fizikal badan bila mental dah terlalu penat.

Banyak cara sebenarnya untuk kembali pada kehidupan yang lebih sihat antaranya :

  1. Minum air bersih kalau boleh 3 liter sehari
  2. Bersenam, lompat-lompat ke, atau pun berlari
  3. Makan-makanan yang sihat
  4. Nasi boleh kurangkan banyakkan lauk seperti ikan, protein
  5. Buah-buahan seperti pisang ke, nenas ke and so on
  6. Makanan tambahan (jika perlu)
  7. LEEDEE ( jus nenas dari Brazil )
Hmmph eh I harap dapat ikuti semua yang suggested ni kan, hehe.
Apa pun kenapa mesti LEEDEE kan ? Sebab seperti yang kita tahu terlalu banyak produk makanan tambahan  dan juga ubat untuk kurus berlambakan di pasaran kan ? Hee I paling takut nak ambil semua benda-benda ni.

Tapi kalau nak tahu LEEDEE ni adalah serbuk jus nenas atau makanan gentian yang BUKAN tergolong dari ubat-ubatan atau PIL KURUS bahaya yang telah diasaskan oleh Naomi Beau Solutions. 

LEEDEE telah mendapat kelulusan pengkelasan makanan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM ) ( 080618/05/215 ) serta HALAL yang mampu mengatasi obesiti dan berat badan yang berlebihan. Jadi bagi yang mempunyai masalah berat badan berlebihan kalau ikut gaya hidup yang sihat dan juga mengamalkan LEEDEE Insha Allah mungkin berat badan anda boleh kembali ideal.

Anda masih ragu-ragu ? 
Menurut LEEDEE orang ramai tidak perlu khuatir kerana LEEDEE diformulasikan dari bahan-bahan terpilih yang berkualiti tinggi serta selamat tanpa bahan kimia yang mampu membuatkan sesiapa yang mengamalkan tidak akan berasa lapar seharian.




I baru je 'consumed' 4 sachets produk LEEDEE ni nak kata banyak perubahan tu tak lah tapi tapi
boleh perasan 2 benda berlaku dekat tubuh badan I, tetiba je malam tu tak selera nak makan nasi, takut juga lah sebab nak makan makanan lain pun kurang selera, huhuhuh sangat bahaya lah untuk mak orang 2 anak macam I ni sebab karang kalau dah kurang selera nak makan macam mana nak masak, takut masak pun tak lalu, waduh risau pula I kalau tak nak masak pula kan hehe. Tapi I memang tukar lah gaya pemakanan pepagi tu kalau boleh nak makan buah-buahan je. Then yang kedua I rasa perut sangat lawas, rasa macam senang je nak membuang tau. So far itu yang I rasalah. Badan rasa ringan juga yer lah usus dah keluarkan benda tersangkut kan.


LEEDEE diperkaya dengan Vitamin C sangat membantu untuk merawat kulit kusam selepas kegemukkan, mengawal selera makan berlebihan tanpa kesan sampingan, membakar lemak dari dalam khusus untuk pengguna gym kerana dengan adanya kebaikan jus nenas Brazil premium serta buah buahan tambahan yang dapat memberi 1001 kebaikan pada pengguna LEEDEE.

Cara nak minum LEEDEE : Ambil 1 sachet dan letakkan dalam air 150ml setiap kali sarapan pagi.


Adakah LEEDEE ni julap? Sebenarnya LEEDEE 100% bebas dari julap dan sibutramine. Julap sangat memberhaya kerana mampu membuat kita mengalami kanser usus dimana julap adalah sejenis bahan yang boleh mencuci usus.

Kebanyakan produk pelangsingan yang berada di pasaran pula menggunakan bahan seperti sibutramine dimana ianya boleh menyebabkan kita mengalami strok atau penyakit jantung. Ugh scary.


Bahan penuh dalam LEEDEE ni adalah seperti : Serbuk nenas, Mangga Afrika, Raspberry ketone, fructose, Asid Sitrik, hoodie, bitter orange dan Garcinia (asam keping).


LEEDEE bebas dari pewarna tiruan, tanpa GULA, SETIAP 1 sachet 10g, 1 kotak ada 15 sachets.

P/S : Untuk pengetahuan anda, LEEDEE Pineapple telah terjual sebanyak 5000 box hanya dalam masa sebulan. Naomi Beau Solutions bakal mengeluarkan produk baru dibawah jenama LEEDEE iaitu LEEDEE kylie’s bengkung. Bengkung yang sangat berkualiti tinggi dan mampu membuat pinggang anda seperti kerengga walaupun sudah beranak 5.



Produk LEEDEE Pineapple ini boleh didapati dari Leedee Hq ( Instagram : @leedee.hq di No : 017-6797262 ) dan wings ( Instagram : @leedee.official di No : 017-6640279 / @leedeesubang di No : 017-6790969 ) atau mana-mana agent leedee yang berdaftar berhampiran anda sekarang pada harga RM128.00 seunit bagi semenanjung Malaysia dan RM133.00 bagi sabah & sarawak.

Facebook : Leedee Online HQ.

Jika anda berminat untuk menjadi pengedar atau mengetahui dengan lebih lanjut lagi mengenai produk LEEDEE ini, sila hantarkan pertanyaan anda ke :

Leedee HQ :
+60 17-6797262
Leedee wing 1
+6017-6790969
Leedee wing 2
+6017-6640279

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com