Balik Kampung dengan BusOnlineTicket - ROADSHOW


Bagi yang tiada kenderaan mungkin ini adalah solusi terbaik untuk anda balik kampung tanpa pening kepala untuk mendapatkan tiket melalui hujung jari anda iaitu melalui platform mudah BusOnlineTicket.com.

BusOnlineTicket ni bertujuaan untuk membantu mereka balik beraya bersama-sama keluarga supaya dapat menziarahi keluarga dan sanak saudara ketika hari raya. Portal yang boleh dipercayai dan selamat dimana anda boleh tempah tiket secara dalam talian sekali gus menjimatkan masa dan juga kos yang tersangatlah murah. Selain daripada tiket untuk bas anda juga boleh menempah tiket untuk keretapi serta feri pada bila-bila masa dengan hanya beberapa klik di dalam laman sesawang BusOnlineTicket.com.

Servis pelanggan yang profesional akan membantu anda apabila anda mempunyai soalan mahupun cadangan. Anda boleh mendapatkan khidmat bantuan melalui telefon, email, web chat, whatsapp dan juga facebook. Paling menarik jika anda telah menjadi ahli, anda boleh menikmati banyak faedah salah satunya diskaun setiap kali melakukan tempahan pada masa akan datang dan juga program kesetiaan dipanggil BOT MILES.


Anda pula jangan lepaskan peluang untuk datang beramai-ramai di lokasi yang terpilih dari BusOnlineTicket untuk memenangi pelbagai hadiah yang menarik termasuklah diskaun kaw-kaw untuk anda menempah tiket. RM500 juga bakal dimenangi oleh anda jika anda POS gambar anda di instagram di kawasan road show BusOnline Ticket. :

01/6/2018 (Fri) - 4:00pm-6:30pm
Bazaar Ramadan Kelana Jaya

01/6/2018 (Fri) - 9:00pm - 12:00am
Uptown Puchong

02/6/2018 (Sat) - 4:00pm-6:30pm
Bazaar Ramadan Bandar Tun Razak

02/6/2018 (Sat) - 9:00pm - 12:00am
Uptown Permaisuri

03/6/2018 (Sun) - 4:00pm-6:30pm
Bazaar Ramadan TTDI

03/6/2018 (Sun) - 9:00pm-12:00am
Uptown Seri Kembangan

08/6/2018 (Fri) - 4:00pm-6:30pm
Bazaar Ramadan Shah Alam

08/6/2018 (Fri) - 9:00pm - 12:00am
Uptown Shah Alam

Nak lagi Roadshow jangan lupa follow BusTicketOnline facebook, akan banyak lagi aktiviti yang akan di situ.

#BusOnlineTicket #BOTFunRaya #HariRaya #BalikKampung #Roadshow
#BalikKampung #Aidilfitri #UptownPuchongNightBazaar

Sekitar ROADSHOW di Uptown Puchong Night Bazaar pada 1 Jun 2018 Jumaat yang lalu :



Bagi mereka yang SPORTING dan berjaya melayan kerenah hos pada malam itu menerima 1 goodie beg yang mengandungi Pen, beg, t-shirt dan juga diskaun untuk buat tempahan sebanyak 8%. Aktiviti yang menarik lagi : Siapa makan kuih raya paling pantas habis, Jawab Kuiz mengenai BusOnlineTicket.com, Menari ala-ala gaya Dato' Seri Vida, Siapa yang melaungkan #BOTFunRaya paling panjang.. dan setelah habis sesi aktiviti, pelanggan yang berada di sekitar Uptown Puchong Bazaar Night berpeluang untuk menyertai sesi karaoke lagu raya secara suka-suka, Best kan ?
Bagi anda yang taknak melepaskan peluang ni, sila rujuk jadual ROADSHOW di atas balik.


Aktiviti bermain dadu bersama EMCEE yang tersangat sporting iaitu Tiaz Al Khred


Mereka yang berjaya menghabiskan makanan seperti kuih raya serta menari juga telah memenangi duit raya.


Tahniah pada pemenang. Apa pun roadshow kali ni agak meriah lebih-lebih yang ramai participate adalah kanak-kanak. Comel je you know. Last not least : Hanya di hujung jari sahaja beli tiket bas, feri dan keretapi untuk balik kampung dengan @busonlineticket ! Beli pakai kod I > SYAFIERA < untuk 12% diskaun guys ! Sekarang pula tengah ada aktiviti duit raya RM500 tau cepat serbu UPTOWN PUCHONG Night Bazaar ! Lagi satu siapa sangka Bus Online Ticket juga ada sediakan perkhidmatan Tours dan Airport transfer dan Hotel ! Oh mamamia kaki travel konpem suka tau !

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Website : www.BusOnlineTicket.com
Facebook : https://www.facebook.com/busonlineticket
Twitter : https://twitter.com/busonlineticket
G+ : https://plus.google.com/+Busonlineticket/posts
Instagram : https://www.instagram.com/busonlineticket/


Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com