Srikandilicious tawar khidmat jambangan bunga dan coklat untuk orang tersayang anda


Bunga dan Coklat memang tidak dapat dipisahkan untuk memberikan senyuman kepada insan yang tersayang. Walaupun bunga hidup tidak tahan lama namun jika ditanam ianya tetap mampu untuk hidup manakala coklat pula mampu membangkitkan hormon gembira yang boleh hapuskan sel kanser. Hee. Jadi apa kata jadikan jambangan bunga dan coklat sebagai hadiah untuk memberikan kegembiraan dan senyuman untuk orang yang anda cintai tak kira la sama ada ibu ayah, mahupun isteri atau pun suami, malahan kanak-kanak juga pasti lompat kegirangan jika menerima hadiah sebegini.


Jambangan bunga dan coklat dibalut dengan pembalut pilihan supaya nampak lebih kemas, elegan dan sangat instagramable photos gitu.


Teddy Bear juga sebagai penghias dan peneman setia yang boleh disimpan dengan lamanya sehingga bertahun-tahun untuk dijadikan sebagai kenangan.


Bagi yang jenis suka bershopping ini mungkin adalah rekaan yang menarik untuk dihadiahi sebagai tanda persahabatan akan bertambah akrab gitu.



Jadi apa anda tunggu lagi, jom hadiahkan insan tersayang anda dengan Beautiful Chocolate Bouquet dari @srikandilicious akan membuatkan insan tersayang anda akan senyum sepanjang hari. Jom hadiahkan insan tersayang anda sejambak bunga dan coklat sempena hari Kekasih bulan Februari 2018 ini.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com