Berus Mermaid Oval pelbagai guna RM35 Sekotak


Ramai tertanya-tanya berapa aku beli Berus Mermaid Oval pelbagai guna ni, harga dia RM35 1 box ni guys ! Fuyoh Okaylah, so far ni bukan original pun, aku beli dekat sini : https://www.instagram.com/najcosmetics/ masa booth di Karnival teratak Glam last year, so far berus dia okay lah cuma serious aku lebih suka berus yang biasa aku guna, yang ni rasa macam pelik juga bila nak pakai sebenarnya aku sayang nak kotorkan berus ni heheh, jadi aku pakai yang mana aku perlu pakai je hehe.


1 kotak ni ada 10 jenis berus dari yang besar kepalanya sampai lah kecil, khas untuk pembayang mata, loose powder, blusher, lipstick, untuk highlighting dan contouring pun boleh tau.


Bulu dia sintetik dan lembut, dan aku rasa bulu dia juga agak padat dan boleh tangkap semua makeup yang korang applied dan sangat sesuai digunakan bila korang nak buat kesan khas solekan pada wajah korang.



So apa lagi, bolehlah roger dekat Kak Reen johari, aku pun tak pasti sama ada dia masih berikan harga yang macam aku beli atau pun tidak, korang boleh tawar-menawar ya.

Pemborong Kosmetik Malaysia
Lubuk makeup terkini dan viral Tawaran harga mampu milik 🌟 Admin 017-2184838 Postage RM8 SM & RM11 SS

https://www.instagram.com/najcosmetics/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com