Bersin, Hidung Gatal boleh dicegah dengan Thymos® Anti Sinus/Nasal Allergies Spray™


Go away flu flu achoo achoo cough cough okay...

Thymos® Anti Sinus/Nasal Allergies Spray™ adalah solusi yang efektif melawan patogen yang menyebabkan alahan. Ianya terbukti secara klinikal dimana Thymos® Anti Sinus/Nasal Allergies Spray™  menggunakan teknologi yang bebas dari alkohol dan fragran untuk menjana elektron anion dan bakteriostatik bagi menghasilkan perisai supaya alahan sepanjang hari dapat dicegah. Setiap semburan akan memberikan perlindungan sehingga 12 jam. Anda boleh sembur setiap hari di bahagian yang anda inginkan untuk mengalami pengalaman yang bebas alahan dan iritasi hidung malahan anda boleh bangun dengan mood yang sempurna juga.


Thymos® Anti Sinus/Nasal Allergies Spray™ juga mampu membunuh hampir 99.99% virus penyebab influenza, aspergillus, MRSA & Candida. Ianya juga berfungsi untuk meningkatkan imuniti mencegah tanda awal sinus, alahan dan kegatalan hidung. Hanya 1 semburan memberikan perlindungan untuk 12 jam.


Sebagai seorang yang kerap bersin setiap pagi, batuk sebelum tidur, I beri kepercayaan pada
Thymos® Anti Sinus/Nasal Allergies Spray™ untuk buat masa sekarang ni, I masih belum percaya dengan botol kecil macam ni mampu melawan patogen penyebab Influenza. Ia tidak merbahaya walaupun terkena kulit, mahupun kulit budak-budak kerana ia tidak mengandungi alkohol, bahan kimia toksik, steroid atau wangian. Ia diperbuat daripada mineral berkualiti yang diaktifkan.

Saya cadangkan supaya mengguna dosage seperti yang disarankan oleh THYMOS, sehari 4 semburan pada bahu atau bahagian dada, dan 6 semburan pada bantal atau katil sudah cukup.


Selain tu I siap sembur Thymos® Anti Sinus/Nasal Allergies Spray™ pada bantal- bantal, tilam, langsir, karpet, dan ruangan udara dalam rumah I. I harap semburan  Thymos® Anti Sinus/Nasal Allergies Spray™ ni bolehlah kurangkan bakteria dan virus yang boleh buat kitaorang ni batuk, selesema, alahan non-stop.


Kalau nak tahu telefon mudah alih kita adalah 18x ganda lagi kotor dari kita punya najis haha tu sebablah Thymos® Anti Sinus/Nasal Allergies Spray™ ni wujud untuk membunuh virus sepenuhnya. Mineral yang wujud untuk menjadi perisai akan melemahkan membran organik patogen, menghentikan replikasi dan akhirnya menyebabkan kematian sel bakteria. Teknologi 'self-sanitizing' kini akhirnya menjadi sebagai ruji penghalang tempat pembiakan bakteria dan virus, mustahil untuk mana-mana mikroorganisme untuk meneruskan kehidupan.

Teknologi “Self Sanitizing” (pembersihan automatik) yang telah dipaten ini mengandungi mineral aktif berkualiti tinggi yang menghasilkan ion negative bakterostatik yang menyahfungsikan dan memusnahkan kuman-kuman, patogen dan allergen sebelum ia berpeluang menyerang. Mineral aktif ini akan cas semula secara automatik apabila terdedah kepada udara, maka sekali semburan boleh tahan 12 jam.







Harga Asal RM75, sekarang harga pengenalan RM69.90
Anda boleh dapatkan secara ekslusif di Guardians Malaysia.Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Website : www.thymos.uk
Instagram : https://www.instagram.com/thymos.global/
Facebook : https://www.facebook.com/thymos.uk/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com