2018 World Prestige International Grand Finals


Sepuluh calon yang diminati  anda telah membawa anda ke puncak pasukan yang telah menang.

Grand Winner ~ contestant 3 : Ali afshar ( Iran )

1st Runner-up ~ contestant 9 : Sam Len Han Zhen ( Malaysia )

2nd Runner-up ~ contestant 7 : Mosi ( Iran )

3rd Runner-up ~ contestant 1 : Steven Lee ( Malaysia )

4th Runner-up ~ contestant 2 : Vernon David Apostol

Mr Perfect Body ~ contestant 4 : MD 

Best Posture ~ contestant 10 : Avesta 

Mr Popularity ~ contestant 6 : Firdavs Kurbonov 

Mr Friendship ~ Contestant 5 : Dr Syed

Best Photogenic ~ contestant 8 : Jordan Tan

Pada 25 Januari 2018 6.30 petang yang lalu, 2018 World Prestige International Grand Finals telah diadakan secara rasmi di Hotel Pullman, Putrajaya  untuk majlis Sarjana Kehormat Dunia untuk tahun 2018. Mempersembahkan 10 calon lelaki yang akan membawa anda ke dunia fantasi.
Lelaki kali ini bukan hanya dalam kempen kecantikan sahaja malahan mereka akan membawa anda menjelajahi dunia dengan gaya yang berstyle untuk peringkat World Prestige International reputation.



Mr Victory ini bakal di liskan di dalam pengurusan bakat untuk World Prestige International reputation sebagai salah seorang artisnya.

Perhimpunan ini  mengucapkan terima kasih kepada penaja kehormat Vintage Koleksi Antarabangsa, yang telah menjadikan 2018 Mister World Prestige Grand Final Antarabangsa selesai dengan jayanya. Mereka adalah penaja utama acara hari ini untuk Mister World Prestige Antarabangsa. Koleksi Vintage diasaskan pada tahun 1996, terutamanya disesuaikan dengan memakai pakaian untuk malam dan eksekutif kanan. Koleksi gaun malam yang unik mencipta gaya petang yang abadi untuk si pemakain dan telah mewujudkan trend fesyen gaun malam yang tidak pernah ada.


Koleksi ini mempunyai tiga pereka fesyen yang berpengalaman dari seluruh dunia dimana rekaan telah dibuat untuk jabatan-jabatan fesyen perempuan. Hari demi hari, tahun demi tahun, tempahan meningkat setiap hari. Ia juga meletakkan asas kukuh untuk pasukan fesyen di belakang tabir untuk memberikan sokongan jenama untuk seni fesyen.


Daniel fenadon, ketua pereka, berkata dengan memasuki ulang tahun ke-11 tahun ini, pertunjukan itu telah berkembang dari reka bentuk peribadi dan penyesuaian edisi terhad kepada sebilangan besar kedai runcit malam dengan pengalaman bertahun-tahun dan cuba untuk mempelbagaikan. Biarkan lebih ramai wanita memakai koleksi Vintage sebagai tanda penghormatan untuk menghadiri semua jenis yang majlis besar dan makan malam yang kecil, prom dan permaidani merah, berpakaian dengan baik untuk menunjukkan penaja mereka memberikan sepenuh perhatian pada majlis."


Calon karismatik TELAH menggunakan tahap tinggi ini untuk menunjukkan Top Ten reputasi Antarabangsa di dunia dan terus melatih dan menguatkan fizikal mereka untuk menjadi yang terbaik sebagai seorang juara, yang tidak dapat dikalahkan dan menikmati kemenangan berterusan dengan lawan mereka. Setiap cahaya terang, bersinar seperti matahari, satu demi satu bergantian menunjukkan otot bahu yang luas dan menawan, juga nampaknya pantas dalam langkah-langkahnya. Penunggang dalam perisai secara beransur-ansur memancarkan menarik dan lucu bakat di akhir spektrum. Para penonton melihat dan bertepuk tangan untuk memberikan kekuatan, dan pasukan itu tidak kalah dengan visi juri separuh akhir mencari standard tinggi yang sengit umum.

Kakitangan di belakang penganjur World Prestige International telah berusaha keras untuk  melancarkan pengambilan kempen dalam jangka pendek selama dua bulan untuk mencari
penaja untuk memilih 10 calon yang cemerlang. Kongres mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua penaja yang membantu World Prestige International dan para peserta yang menyertai World Mister Prestige International 2018.

Penaja lokasi seperti di Pullman Lakeside Hotel, yang telah menyediakan tempat pameran solo album peserta tahun ini. Terdapat juga penajaan pakaian utama: Koleksi Vintage. Diikuti ialah Beg & Penajaan kasut: Fion Poon Eksklusif. Dan penaja Perak yang lain adalah: Pasukan gaya rambut: Peek-A-Boo Hair Professional; Solek pasukan: Gelly Wee Makeup, jurulatih model: Character International Modeling Academy & Agensi, pasukan penembak: Produksi VOUGE.

Kempen seterusnya adalah dengan penuh pencalonan dengan: Miss World Prestige International, jika anda mempunyai rakan-rakan yang ingin mencuba, jangan lupa untuk terus daftarkan diri di
media sosial World Prestige International, mungkin anda adalah salah seorang Pemenang Utama kami. 

Berminat ?
peserta boleh menghubungi: Cik Cassandra Ng: 012 - 6101188.

Jika anda berminat dengan lebih banyak kempen mengenai World Prestige International, sila layari
laman facebook rasmi World Prestige International: www.facebook.com/worldprestigeinternational
Instagram / Saluran Youtube / google plus : World Prestige International

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com