Untunglah Cantik Macam Neelofa..

7/26/2017 01:45:00 AM

Baru-baru ni kan, heboh so-sial media tentang gadis pelanduk 2 serupa macam Neelofa, tak pasal-pasal terus famous gitu, kita ni yang dah lama dok menaip pakai mekap cantik-cantik punya lah pergi jogging sakan nak kurus bagai tak de lah bertambah gebus gebas kan, uuu.. ramai la pula tiba-tiba dapat penyakit  tulang rusuk bergetar bagai.. entahlah mungkin betul betul boleh jadi parkinson lah agaknya..

Yeaa lepas ni bolehlah Neelofa bawa si pelanduk serupa tu kan dalam Melet0p memandangkan si gadis tu dah viral.. hehehehh..

Hawa Rizwana - sudah diviralkan di portal hiburan mstar sumber magicalips
Bagi aku untunglah seseorang tu ada wajah se-sweet Neelofa harap boleh bertemulah tangkap selfie banyak-banyak yo.. krik krik krik..

You Might Also Like

Twitter

Like me on Facebook

Instagram