7 Warna untuk 7 Hari bersama Zarra'BJoy Matte Lipwear

Dari Isnin hingga ke Ahad, anda kini boleh nampak bergaya dengan keluaran Lip Matte Terbaru daripada Zarra iaitu Zarra'Bjoy Matte LipWear. Formulasi yang diasaskan dengan bahan yang berkualiti tinggi seperti Shea Butter, Argan Oil dan Vitamin E menjadikan Matte lipstick ini sangat Glamour. Packaging yang digunakan adalah packaging yang ekslusif dan tiada jenama lain menggunakan packaging yang sama.


Zarra'BJoy Matte Lipwear ini diasaskan oleh Datin Zamzarina Zambri yang menginginkan produknya setaraf dengan jenama antarabangsa dengan harga yang mampu dimiliki. Bagi gadis trendy seperti I, I memang suka lip matte kerana ianya sangat sesuai untuk digayakan pada bila-bila masa tanpa kesan comot, melekat pada cawan dan ianya kekal tahan lama sehingga berjam-jam serta hanya akan hilang jika menggunakan 'makeup remover.'



7 hari 7 warna maknanya 1 hari berlainan warna untuk meningkatkan lagi gaya personaliti serta keyakinan diri yang tinggi untuk seorang wanita yang bercitarasa tinggi. Warna yang ceria, garang, lembut memainkan peranan yang tinggi untuk membentuk karakter seseorang individu. Warna Zarra'BJoy Matte Lipwear mengikut hari dan nama yang diberikan untuk satu warna sangat menarik dan 'berbelit lidah' untuk disebut, antaranya :

Isnin : Zesty Rose
Selasa : Zenia Daisy
Rabu : Zazzy Verbena
Khamis : Zaftig Carnation
Jumaat : Zealous Dahlia
Sabtu : Zonal Peony
Sunday : Zappy Therapy





Warna rona Zarra'BJoy Matte Lipwear ni sebenarnya boleh di'mix and match' tanpa ada kesan 'flacky' atau pun macam butiran comot pada bibir. Dengan pelbagai teknik seperti 'ombre,' 2 lip tone, gradient lip boleh dilakukan jika anda memakai Zarra'BJoy Matte Lipwear. Bukan sahaja anda boleh gunakan kreativiti untuk menggayakannya malahan anda mendapat manfaat dengan menyapukan Zarra'BJoy Matte Lipwear pada bibir anda.



Zarra'BJoy Matte Lipwear adalah bebas kilauan dan tidak melekit malahan mengikut TREND Masa kini ! Antara kelebihan Zarra'BJoy Matte Lipwear ianya 100% milik bumiputra dan harga mampu milik hanya RM47 sebatang.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Website: http://harmonymall.com.my
Instagram: @zarrabjoycosmetics
Facebook: http://fb.com/officialzarrasinarputeri

No Bebas tol : 1-300-22-7622
Whatapps: 019-3447788/ 012-6229970

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com