Putihkan ketiak yang hitam legam | Under Arm White Cream

 
Hanya 3 minit ketiak anda akan jadi bersih dan cerah dan ianya bertindak secara berkesan ! Under Arm White Cream sangat sesuai untuk mereka yang mengalami masalah kehitaman di bahagian celah-celah ketiak mahu pun celah-celah paha. 

Bahagian ketiak sebenarnya adalah bahagian yang sensitif kerana 21% diantara mereka mengalami masalah kulit kasar, 15% disebabkan jerawat dibahagian ketiak, 40% mempuyai ketiak yang gelap, 20% mempunyai masalah bau ketiak manakala 4%  mengalami masalah pori terbuka.

Selepas menggunakan Under Arm White Cream ramai di antara mereka yang berpuas hati dengan kesan yang yang efektif di bahagian celah ketiak dan paha. 29% amat sukakan kerana ianya tidak perlu dibasuh, 15% mengatakan ketiak mereka meningkatkan warna tona kulit, 5% melembutkan kulit yang kasar, sebanyak 30% mengurangkan bau yang kurang senang manakala lagi 21% mengatakan ianya mencerahkan ketiak dengan lebih cepat berbanding produk yang lain.

 
Putihkan ketiak yang hitam legam | Under Arm White Cream. Ianya bertindak sebagai mencerahkan, memutihkan, menghilangkan skinflakes dan bertindak sebagai deodoran yang menyahkan bau ketiak yang kurang senang.

Ianya dikatakan sebagai SKIN Friendly untuk menghilangkan kulit mati.

  • AHA/BHA
    AHA boleh ditemui dari buah-buahan. Bertindak untuk menghilangkan kotoran dari kulit.
  • BHA
    Bertindak untuk membersihkan liang pori
  • Niacinamide, Adenosine
    Sebagai agen untuk memutihkan dan mengurangkan kesan penuaan pada kulit


Gambar KETIAK testimoni - Identiti dirahsiakan



Cara nak pakai :
  1. Mesh Pad untuk 1 minit
    Gunakan bahaian kuning untuk membersihkan kesan kotoran dan flakes
  2. Bahagian Soft Pad
    Untuk melembabkan bahagian ketiak
  3. Tungu sehingga kerin dan produk meresap ke dalam kulit untuk 2 minit
  4. Kemudian sapukan White Cream di bahan ketiak.
Gambar testimoni - Identiti dirahsiakan
So far, Okay la I rasa produk ini mungkin dapat membantu gadis-gadis di luar sana yang mempunyai masalah ketiak yang hitam legam dan berdaki, tapi bagi yang suka pakaian labuh memang tak perlu takut lah kalau ketiak hitam cuma Suami mestilah nak tengok ketiak wife depa nampak bersih kan ?

Jadi bagi mereka yang inginkan Produk dari Angel Factory

Boleh beli dekat sini 

5 ulasan :

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com