Anak batuk ? lelah ? Asma ? Jom Ikhtiar dengan Minyak Herba Asma Mujarab


Di Malaysia, ramai kanak-kanak mengalami masalah batuk, lelah dan asma yang berpanjangan sehingakan rawatan dari alopati juga tidak menjamin kesembuhan untuk kanak-kanak yang mengalami penyakit tersebut. Malahan ada yan kata nebulizer iaitu pencair kahak ni sebenarnya berbahaya ? Sejauh mana kebenarannya tidak diketahui. Jadi apakah alternatif lain untuk para ibu bapa mencari kesembuhan untuk anak-anak mereka bagi merawat masalah yang common berlaku pada kanak-kanak seperti batuk berkahak, selesema dan sebagainya.

Sebagai seorang ibu, saya lebih mengutamakan rawatan natural sebagai asas dalam rawatan sebelum mengambil ubat-ubatan kimia yang mempunyai kesan sampingan yang kurang bagus lebih-lebih lagi ubat selesema yang memberi kesan mengantuk.


Jadi dengan adanya Minyak Herba Asma Mujarab ini  adalah sebagai salah satu usaha untuk merawat anak yang mengalami masalah batuk berkahak dan selesema. Selain daripada batuk berkahak selesema dan asma. Minyak Herba Asma Mujarab ini boleh dijadikan sebagai rawatan untuk merawat terkena bisa binatang, mengurangkan sakit gii, membantu melegakan kembun perut dan sakit perut malahan di jadikan sebagai rawatan merawat kulit yang terkena api.

Selain daripada kanak-kanak, sebagai seorang wanita yang sudah mempunyai anak 2 orang saya rasa ianya bagus untuk mengurangkan angin di dalam badan. Saya suka bila sapu pada bahagian rahim di atas permukaan kulit untuk mengurangkan rasa tidak keselesaan dan saya syorkan bagi gadis yang mengalami masalah period dan sengugut yang teruk dengan mengunakan kaedah alternatif ini.

Jadi saya rasa tak semua boleh menerima rawatan alopati, ini mungkin minyak sahaja tapi ianya mempunyai benefits tersendiri yang boleh diguna pakai dari bayi sehinggalah warga emas. No compromises to any genders, ages and races. Semua boleh cuba sendiri untuk merasai kemujaraban Minyak Herba Asma Mujarab. Tak salah mencuba sesuatu yang tidak memberikan kesan sampingan yang berbahaya malahan memberikan kesan sampingan dimana ianya melegakan si pengguna.

Adelia Baru lepas mandi and mama sapu Minyak Herba Asma Mujarab ni Mama cakap minyak ni boleh prevent kembung perut or sakit perut. Haritu kena gigit nyamuk Mama tolong sapukan dekat bahagian yang kena gigit tu. Adelia pun tidur nyenyak lepas pakai minyak ni. Bukan untuk Adelia je.. abang pun Mama sapu kat perut dia sebab perut dia buncit hahaaha.
Adelia setakat ni masih belum ada masalah batuk dan lelah tapi bagi yang ada tu bolehlah cuba sendiri Minyak Herba Asma Mujarab untuk merasai sendiri keberkesannya.
Lepas ni if batuk batuk ke Adelia nak cuba nasib ada Minyak ni at least ianya satu usaha untuk Adelia prevent ambil ubat batuk yang sememangnya takkan sesuai untuk bayi bawah 2 tahun. Cuma sapu sahaja minyak ni dada dan bahagian belakang dan buat teknik cupping boleh keluarkan kahak. Insha Allah lepas ni Allah kasi kesihatan yang baik baik untuk semua baby di dunia.

Bukan untuk bayi sahaja tapi untuk Mama dan papa juga.

#MinyakHerbaAsmaMujarab #RawatBatukBerkahak #syafierayamincom #blogger #mommyblogger #BloggerMalaysia #bloggermakmak #herbaasma #minyakherbaasmaoriginal #Herbaasmamujarab #minyakasma #minyakasmaoriginal #penawarasmamujarab

Jadi sebagai ibu saya rekomenkan para ibu yang lain mencuba dahulu Minyak Herba Asma Mujarab sebagai kaedah rawatan alternatif yang Natural sebelum menggunakan rawatan alopati. 

1 Botol Minyak Herba Asma Mujarab dijual dengan harga RM39.

JANGAN TERPEDAYA DENGAN MINYAK HERBA ASMA MUJARAB PALSU !
PASTIKAN ORIGINAL BARU BELI OKAY !

Sumber dari Facebook Minyak Herba Asma Mujarab
Untuk mendapatkan Produk ini atau maklumat lanjut, sila layari :
atau
Facebook Minyak Herba Asma Mujarab

 Nombor telefon 
HQ En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) & 
Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner)

Untuk mengetahui Lebih lanjut sila tonton video ini : 
 

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com