Minuman Sarang Burung Berkolagen kini boleh di dapati di 7-Eleven dengan harga RM6.80 sebotol

 
Rakyat Malaysia kini boleh mendapatkan minuman yang baik untuk kesihatan dan juga kulit di 7-Eleven dengan hanya RM6.80 sebotol. The Joy Of Life adalah salah satu jenama baru yang telah memperkenalkan minuman yang mempunyai khasiat  untuk memperbaiki sel kulit dan menjadikan kulit awet muda disamping itu memperkuatkan lagi sistem imun dan juga sistem pernafasan tambahan memberi kebaikan di dalam organ dalaman.

Kali ini Minuman Sarang burung berkolagen dari The Joy Of Life mempunyai sijil halal memudahkan lagi mereka yang beraama islam untuk mendapatkan khasiat dari minuman ini. Minuman ini ditambahkan lagi dengan kolagen ikan marin untuk merangsang kolagen di dalam badan dan melawan penuaan, menjadikan rakyat Malaysia muda dan cantik selalu.



The Joy Of Life banyak menggunakan khidmat dari Pakar kesihatan dan gabungan Ubatan tradisional Cina untuk meningkatkan kesihatan yang baik bagi setiap pengguna. The Joy Of Life menggunakan ramua yang semulajadi seoerti Sarang burung, Kolagen Ikan Marin, Gula Batu dan Air RO, Sekali  gus menjadikan ianya minuman yang lazat, berkhasiat dan selamat untuk dinikmati.


The Joy Of Life telah dijalankan ujian supaya tidak memasukkan bahan pewarna, bahan perasa dan pemanis. Jadi bagi mereka yang mempunyai masalah kesihatan tak perlu risau dengan bahan bahan yang tidak selamat. The Joy Of Life hanya menggunakan bahan semulajadi dan pemanis semulajadi seperti buah-buahan sebagai perasa supaya badan mendapat keberkesanan yang baik.

Terdapat 5 perasa minuman The Joy Of Life iaitu :
  1. Original
  2. Aloe Vera
  3. Laici 
  4. Longan
  5. Kurma Merah dan wolfberry

Setiap botol mengandungi 2500mg Kolagen dan pembalut yang menarik dengan vacuum safety button, menjadikan ianya senang untuk didapati dan segar.

The Joy Of Life boleh didapati di semua pasaran 7-Eleven dan akan di jual di farmasi dan juga pasaraya.


The Joy Of Life Aloe Vera

The Joy Of Life Red Dates and WolfBerry

The Joy Of Life Laici

The Joy Of Life Longan
Untuk Maklumat Lanjut Sila layari :


Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com