Jus Pancar Delima - Pencegahan Awal untuk Penyakit jantung yang berisiko tinggi.

Salam semua,
Gambar milik : Syafiera Yamin
Sesiapa yang mengalami masalah kesihatan yang berisiko tinggi seperti Kanser dan Penyakit Jantung, saya syorkan anda untuk cuba sendiri Jus Pancar Delima - In Sha Allah mujarab..

Gambar Milik : Syafiera Yamin
Dengan hanya 2 sudu besar sehari sudah memadai sebagai pencegahan penyakit yang berisiko.

Penyakit Jantung adalah penyakit NO 1 di Malaysia. Sebagai manusia bukan sahaja kena mengambil makanan kesihatan malahan  pemakanan pun kena jaga, ni dok ambil makanan kesihatan tapi pemakanan tak jaga tak berjalan juga, pokok pangkal sendiri kena berdisplin jangan dok ikut nafsu sumbat je macam-macam dalam usus tu. Produk ini adalah sebagai ikthiar untuk diri anda sendiri.

Anda nak sihat, panjang umur niat untuk teruskan urusan Ibadah - anda haruslah berusaha melakukan sesuatu bukan sahaja dari segi menjaga kesihatan malahan segi pemakanan perlulah seimbang.

Jus Pancar Delima bahan asasnya dari bahan sunnah seperti Buah Delima. Seperti yang kita tahu buah delima banyak khasiatnya untuk penyembuhan secara semula jadi.

Antara yang menarik, Jus Pancar Delima mampu membersihkan liang saluran darah yang tersumbat akibat dari kolestrol jahat yang tinggi dalam tubuh badan.


Untuk Maklumat lanjut tentang produk ini, sila dail 011-23670868 seperti yang tertera di dalam gambar di atas.

Saya baru minum 3 hari - 2 sudu pagi sudah memadai, rasa dia okaylah sedap macam minum jus buah, tapi hanya 2 sudu je tau lebihkan minum air.

Yang pregnant tu dilarang sama sekali ye ambil Jus Pancar Delima.

RM250/SEBOTOL DI SEMENANJUNG MALAYSIA
RM270/SEBOTOL DI SABAH DAN SARAWAK

Saya nak SIHAT sebab banyak urusan anak-anak belum selesai jadi saya cuba sendiri produk ni untuk kesihatan diri, In Sha Allah minta dijauhkanlah penyakit-penyakit yang berisiko tingi ni.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com