ETERNÉLLE Malaysia - Pelancaran Produk & Produk "review"

YOUR BEAUTY IS ETERNÉLLE


Produk penjagaan kulit organik ETERNÉLLE di asaskan oleh Puan Rohana Hussein, beliau berumur lebih kurang dalam lingkungan 60-an namun wajah beliau tampak lebih muda berbanding usianya.

ETERNÉLLE bermaksud yang kekal - tercetusnya idea produk ni dari penjagaan kulit dari negara Timur iaitu Jepun. Wanita di Jepun mengunakan elemen botanik dalam penjagaa kulit mereka.
Seperti yang kita tahu banyak produk organik kini di pasaran namun harganya jauh lebih mahal. Jadi anda boleh mendapatkan produk Eternelle pada harga yang mampu anda miliki.

Produk ini bukan sahaja berpatutan malahan amat sesuai untuk wanita yang berkulit Asia ataupun mempunyai masalah kulit wajah seperti jeragat, bintik-bintik hitam, warna kulit tidak sekata, kedutan, pigmentasi malahan ianya sesuai untuk pelbagai peringkat umur.

Ramai pelik awak kan masih muda kenapa awak nak pakai produk untuk wanita berumur, I sebenarnya tertarik dengan quote kebanyakan beauty bloggers "prevention is better than cure"
so this is the biggest reason why I'm loving this product.



Bersama rakan-rakan bloggers

Semasa di pelancaran majlis, pelbagai aktiviti menarik dijalankan seperti cabutan bertuah untuk mereka yang membeli produk ETERNÉLLE pada malam itu. Bukan sahaja rakan media dan blogger kecantikan dijemput untuk memeriahkan majlis malahan artis tanah air yang terkenal seperti artis veteran Norlia Ghani dan juga Ifa Radziah yan membuat persembahan turut hadir untuk mengenal sendiri produk organik ETERNÉLLE ini.

Bersama pengasas produk kecantikan organik ETERNÉLLE, Puan Rohana Hussein

Eternelle Skincare Series & Body Care ETERNÉLLE
Penjagaan kulit ETERNÉLLE hanya dengan 4 langkah mudah iaitu :
  1. CLEANSÈ (Membersih)
  2. LUSTÈ (Menghidrasi)
  3. MIRACLÈ (Menegang dan Menganjal)
  4. TOUCHÈ (Melindungi)
4 langkah penjagaan yang mudah ini memberikan keperluaan nutrien ke kulit untuk menghasilkan kesan jangka yang panjang serta menghasilkan kecantikan yang semulajadi dan muda berseri tanpa nampak palsu atau efek kosmetik.

ETERNÉLLE CLEANSÉ( Pembersih muka ETERNELLÉ)
Pencuci wajah ETERNÉLLE mengandungi kolagen untuk memperbaiki sel kulit rosak, menjadikan kulit lebih sihat dan bebas minyak.

ETERNELLÉ MIRACLÉ
ETERNÉLLE MIRACLÉ ialah gel untuk menganjal dan menegangkan kulit wajah, hanya dalam masa 2 minit kulit menjadi tegang setelah disapu pada kulit. Sapuaan setiap hari dapat mengurangi masalah kedutan pada wajah.

ETERNÉLLE LUSTÉ
ETERNÉLLE LUSTÉ ialah serum yang kaya untuk menghidrasi kulit, hanya 1 - 2 titik sudah memadai untuk menjadikan kulit lebih lembab.

ETERNÉLLE TOUCHÉ
ETERNÉLLE TOUCHÉ ialah bedak asas yang mempunyai performen yang tinggi bukan sahaja mengandungi SPF30 perlindungan dari UV ray, malahan mempunyai tekstur yang halus, lembut dan mengurangi kesan peluhan pada wajah.

4 LANGKAH MUDAH PEMAKAIAN PENJAGAAN KULIT ETERNÉLLE
(Sila lihat VIDEO di bawah)


Bagi anda yang berminat dengan produk ETERNÉLLE Skincare & Body care Series - anda layak mendapat diskaun dengan menggunakan PROMO CODE : ETSY

Untuk Penjagaan Kulit : RM 288 ( Harga Asal RM 307.60 ) sehingga akhir bulam Mac dengan menggunakan Kod : ETSY

Set mandian Badan : RM 99 ( Harga Asal RM109.80) sehingga akhir bulam Mac dengan menggunakan Kod : ETSY
 
PROMOCODE : ETSY
Cabutan Bertuah untuk Set mandian Badan : RM 99 ( Harga Asal RM109.80)
Cabutan bertuah Untuk Penjagaan Kulit : RM 288 ( Harga Asal RM 307.60 )
Cara nak gunakan PROMO CODE :
Langkah 1 : Masuk laman www.myeternelle.com
Langkah 2 : Buat Pembelian Produk
Langkah 3 : Kemudian pergi 'CHECKOUT'
Langkah 4 : Masukkan maklumat diri anda
Langkah 5 : Pergi bahaian "Order Note" masukkan ETSY
Langkah 6 : Pilih cara pembayaran.
Done !  ( Rujuk Di bawah )



Untuk pengetahuaan pelanggan, anda berpeluang untuk memenangi Emas 999.9 dalam cabutan bertuah dengan setiap pembeliaan SET Penjagaan kulit ETERNELLÈ atau SET Mandiaan ETERNELLÉ.

Tempoh Pertandingan sehingga Akhir bulan Mac dan Pemenang akan diumumkan pada 1ST April 2016 melalui ETERNÉLLE's Facebook dan Instagram

** Hanya belian SET sahaja layak untuk Cabutan Bertuah - dan hanya pembeliaan satu produk tidak layak.

Untuk Maklumat Lanjut : Sila e-mail ke timelessglowsdnbhd@gmail.com

Jangan Lupa Singgah : Eternelle Facebook dan Eternelle Instagram
Laman Web Rasmi : www.myeternelle.com

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com