9 Kelebihan Lynk.my 2015 - Contest Review


Blogger Malaysia sudah tentu tertarik dan berminat dengan pertandingan-pertandingan yang dianjurkan dalam Malaysia ni, memang tak dinafikan syafierayamin.com memang salah seorang daripadanya. Jadi baru-baru ini Encik Hasrul Hassan ada update pasal satu contest yang agak menarik dan syafierayamin.com teruja tengok dengan hadiah lumayan yang ditawarkan. Duit tu - boleh beli macam-macam kot siapa tak nak ? Hampir RM4000 hadiah tu. Pfft... Kelam-kabut syafierayamin.com tekan butang keyboard nak taip dan nak review sangat Lynk.my 2015 ni. Teruja sangat mak jemah ni.

Encik Hasrul kata dia house husband manakala saya pula house wife, alamak nampaknya kena fight lah dengan TOp blogger ni. Ye saya sama sahaja macam Encik Hasrul mencari rezeki dan menjana income melalui penulisan. Jadi tak salah ye kita share share sikit, Haha. Just kidding.

Hadiah yang tersangat LUMAYAN ditawarkan oleh Lynk.my 2015, saja NAK bagitahu you all hadiah dulu baru lah rasa semangat dan teruja nak join dan review Lynk.my 2015 kan kan. "Takkan bergoyang pokok kalau tiada angin kacau" eh sesuai ke peribahasa ni, tak kisahlah, kalau tak ada hadiah lumayan mestilah semua macam " alaaa, tak pela hadiah tak menarik pun, bagi orang lain menang je la" Tapi tidak kali ini ! Cuba you all tengok hadiah nya sampai RM4000 tu sama macam sebulan gaji kerja kerajaan, jangan marah ye. He he !

Ini antara hadiah yang ditawarkan, Bismillah dulu - baru berkat. Teruja tak masing-masing ? syafierayamin.com sudah tentu teruja tau.





Apa sebenarnya Lynk.MY ?


Baru sahaja syafierayamin.com duduk godek-godek laman web ni, bila masuk-masuk je ada macam satu bar untuk kita semua masukkan URL, rasanya khas untuk URL yang panjang nak ampun tu untuk di letakkan dalam bar kosong tu, tujuannya adalah untuk memendekkan URL korang yang panjang berjela-jela tu untuk dipendekkan, jadi tak sakit mata dan jiwa tengok URL yang panjang mengarut tu.

Contoh syafierayamin.com nak pendekkan tajuk artikel terbaru http://www.syafierayamin.com/2015/10/safe-sex-apa-sebenarnya-kita-tahu.html
jadi bila masukkan link URL yang panjang ni dalam bar kosong dalam lynk.my ni dia akan automatik jadi URL pendek , ringkas dan padat : Contoh : http://lynk.my/o74
Haa cuba tengok dia jadi pendek dah. Tak payah nak sakit mata tengok URL link panjang-panjang macam contoh pertama URL artikel latest syafierayamin.com tu.

9 Kelebihan yang boleh diperolehi dari Lynk.My
selain untuk menjana income

JOM JADI 50 ORANG TERAWAL BUAT REVIEW UNTUK Lynk.My

Jadi bloggerz Malaysia - apa lagi ambil peluang keemasan ini untuk Bolot semua Kategori - Bestnya yang POWER untuk dapatkan gelaran TOP SEO tu,tapi pleaselah jadi 50 yang terawal sebab ada hadiah yang comel juga. Kalau tak menang TOP kategori pun tak apa janji dapat juga hadiah tu hihi.


syafierayamin.com ni nak deliver baby dah akhir tahun ni mudah-mudahan ni rezeki untuk baby, huhu, tipulah kalau syafierayamin com tak nak menang haha !


Syarat-syarat Contest Review Lynk.my 2015

Bagaimana nak sertai ?

 Pertandingan ini akan berlangsung lebih kurang 2 bulan, bermula 27 Oktober 2-15 sehinggan 27 Disember 2015. Pemenang akan diumumkan pada 29 Disember 2015.

Saya sudah join ! Anda bila lagi? 
 Jom sertai sekarang di lynk.my/M4t dan menangi hadiah wang bernilai RM4000.00

Selamat Maju Jaya semua !

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com