Rahsia Hamil # Jus Perawan D'Herbs

8/02/2012 01:51:00 PM


Salam sejahtera lagi ye Puan-puan yang mahu hamil.
Saya ada rahsia sikit, saya bukan apa - saya sengaja je mahu buka cerita pasal cerita saya.
http://kedaiazira.blogspot.com/2012/01/jus-perawan.html
Ni la jus perawan saya amek gambar kat blog atas sebab saya malas nak tangkap saya punye sendiri

Back to the story
Saya ni mengada-ngada sikit, saya ni kalau boleh nak kelihatan lawa je sentiasa, tak terfikir pulak nak mengandung waktu ni. tapi memang lah nak anak, so saya pergi kedai jamu tu - saya cakap saya nak suburkan saya punye rahim la- konon konon.
Apa lagi makcik tu suruh minum jus perawan-
Minum je la selama 1 bulan-
Sebelum minum benda alah ni- Selalulah sengugut je memanjang Piyed datang.
Tapi sekarang kurang OH sengugut. Terkezut I.
Minum punya minum-
Sampai tak datang dah piyed-
Rupanye-rupenye Dah melekat.
Tu la rahsia saya.
Tak ada menda lain dah.
Bagus jugak jus perawan nie. Kulit jadi lembut Oh.
Cuber try...

You Might Also Like

Twitter

Like me on Facebook

Instagram