Rahsia Hamil # Jus Perawan D'Herbs

8/02/2012 01:51:00 PM


Salam sejahtera lagi ye Puan-puan yang mahu hamil.
Saya ada rahsia sikit, saya bukan apa - saya sengaja je mahu buka cerita pasal cerita saya.
http://kedaiazira.blogspot.com/2012/01/jus-perawan.html
Ni la jus perawan saya amek gambar kat blog atas sebab saya malas nak tangkap saya punye sendiri

Back to the story
Saya ni mengada-ngada sikit, saya ni kalau boleh nak kelihatan lawa je sentiasa, tak terfikir pulak nak mengandung waktu ni. tapi memang lah nak anak, so saya pergi kedai jamu tu - saya cakap saya nak suburkan saya punye rahim la- konon konon.
Apa lagi makcik tu suruh minum jus perawan-
Minum je la selama 1 bulan-
Sebelum minum benda alah ni- Selalulah sengugut je memanjang Piyed datang.
Tapi sekarang kurang OH sengugut. Terkezut I.
Minum punya minum-
Sampai tak datang dah piyed-
Rupanye-rupenye Dah melekat.
Tu la rahsia saya.
Tak ada menda lain dah.
Bagus jugak jus perawan nie. Kulit jadi lembut Oh.
Cuber try...

You Might Also Like

Google+ Followers

Blog Followers

Penjual Shaklee

Penjual Shaklee