Masa berlalu terlalu pantas. D=

8/02/2012 12:36:00 PM


Selamat sejahtera semua. Masa berlalu amat amat lah pantas, tahun depan dah jadi 23 tahun. Adoi tua-nya lah saya kan.
Berat badan sekejap susut sekejap naik. Saya tak nak jadi gemok, saya nak SLIM sebab saya suka berjalan- haha tak logik punye alasan.
Tak best tau kalau tak bekerja. Kalau bekerja rasa nak duduk rumah, bila duduk rumah rasa nak bekerja.
Aiyooo, apalah dunia dunia. Baca paper tiap-tiap hari je pasal orang mati kena bunuh, orang buang anak cam sampah, binatang kena seksa, orang rompak bank, rogol BINI orang pong hado.
Kadang-kadang aku lebih rela dok kat hutan berbanding duduk ngan orang gila zaman sekarang. Masalahnya kat hutan tkaut lak ada orang kanibal. Aduhai.
Kalau terperap dalam rumah pun pon boleh MATI jugak kalo ada kebakaran ke apa ke ? Mana-mana kita tinggal sekarang MEMANG dah TAK SELAMAT, SO TAWAKKAL je. Minta tolong Allah.
Manusia zaman sekarang dah GILA- Nyawa dah tak penting. Orang kena langgar pun ambil tak peduli. Manusia oh manusia. Binatang lebih baik dari Manusia.
Sedangkan syaitan mampu sujud pada Allah- kita yang manusia ni sombong dengan Allah. Maknanya kita lebih BINATANG dari Syaitan.
Oh Dunia. Smile :)

You Might Also Like

Twitter

Like me on Facebook

Instagram