Suka minum kopi dan nak kurus ? Jom cuba Kitsui Coffee Xslim Shapez

Nak Kurus Bukan Senang Tapi Kena Berusaha

Siapa sini suka minum kopi dan pada masa yang sama nak kurus ? I lah tu. I memang suka minum kopi cuma pemilihan kopi tu kena betul dan hati-hati sebab banyak jenis keluaran kopi di luar sana. Ada yang sesuai dan ada yang tak sesuai untuk I. Pernah haritu I terminum kopi satu hari tu jantung berdegup laju dan sejak tu I amat seram nak minum sebarangan jenis kopi. So far I akui memang susah nak hilangkan ketagihan minum kopi. I juga kalau kemaruk nak minum kopi, I cuba ambil 'decaff coffee' dan tetap kurangkan pengambilan.

But but Good NEWS, I dah cuba beberapa sachets Coffee Xslim Shapez ni, Alhamdulillah tak de lagi adegan jantung berdegup laju, so far okay.. I ambil lepas makan pagi 1 hari 1 sachet sahaja. Coffee Xslim Shapez ni tujuannya adalah untuk membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan.. tapi bagi I kalau nak KESAN yang lebih ketara eloklah kita amalkan pengambilan pemakanan yang sihat dan seimbang, kurangkan makanan segera dan berminyak, lakukan senaman 2 kali sehari dan minum air bersih secukupnya adalah lebih baik. Coffee Xslim Shapez ni adalah satu asbab sahaja untuk membantu kurangkan berat badan.

Bahan Untuk Bakar Lemak Dalam Badan ?

Coffee Xslim Shapez ni merupakan minuman campuran botani yang mengandungi 6 bahan seperi Ginseng, L-Carnitine, Coffee Hoodia, African Mango dan Green Coffee yang membantu anda merasa kenyang selama 3-5 Jam. Ianya juga dapat membantu anda dalam pengambilan kalori  yang sedikit untuk proses penurunan berat badan sepanjang hari. Anda akan merasa kenyang dalam tempoh selama 3-5 jam. Selain itu ianya membantu meningkatkan metabolisme agar dapat membakar lemak dengan lebih cepat. Selamat diminum sebelum melakukan senaman disamping mengurangkan tahap kolesterol. 



Kitsui Coffee Xslim Shapez tiada Sibutramine

Kalau anda nak tahu produk ini juga bebas dari Sibutramine iaitu bahan larangan dari pihak Kementerian Kesihatan dalam ubat kurus.

Berdasarkan data daripada kajian Sibutaramine on Cardiovascular Outcome Study, pengunaan sibutramine didapati mempertingkatkan risiko kardiovaskular seperti serangan jantung dan strok terhadap pesakit obes yang mengambil ubat berkenaan. 





Terbukti kitsui tiada kandungan sibutramine selepas ujian makmal dilakukan. Kitsui diperbuat daripada 100% bahan halal semulajadi. TIADA BAHAN LARANGAN.

Kementerian Kesihatan (KKM) sudah memutuskan untuk menggantung pendaftaran ubat sibutramine. Baca : https://www.pharmacy.gov.my/v2/ms/berita/24-mei-2018/kesan-negatif-sibutramine-kuruskan-badan.html


Kitsui Coffee Xslim Shapez Kalori hanya 29 Cal

Kitsui Coffee Xslim Shapez adalah formulasi terbaru dari Korea dimana ianya diperbuat dari bahan-bahan halal semulajadi. Menurut Kitsui ianya bertindak untuk mengecilkan peha, lengan dan juga dagu berlapis. Salah satu bahan yang BEST dalam Kitsui Coffee Xslim Shapez ni ialah Korean Coffee. Satu sachets juga mempunyai hanya 29 kalori berbanding Teh Tarik (1017 cal ), Bubble Tea (400 cal), Nasi Lemak (657 Cal), Cendol (386 cal), Mee Goreng (613 cal), Burger (295 cal) manakala ayam goreng (245 cal).


Dengan adanya Kitsui Coffee Xslim Shapez ni kita semua dah boleh dapatkan bentuk badan yang ideal, sihat dan bertenaga hanya dengan mengamalkan 1 sachet sehari setiap pagi selepas makan pagi tapi jangan malas bersenam, makan makanan yang berkhasiat dan seimbang dan minum air yang secukupnya.

Kitsui Coffee Xslim Shapez sebenarnya dicipta khusus tau untuk :
  • Lemak berlebihan di bahagian leher, lengan tangan, perut dan peha kaki
  • Berat badan yang bertambah setiap bulan
  • Selera tak boleh kawal
  • Cepat letih dan lesu
  • Tak rajin makan makanan berkhasiat dan seimbang
  • Kuat berdengkur
  • Kurang Bersenam
Pokoknya, disamping mengambil Kitsui Coffee Xslim Shapez kita tetap kena ubah cara gaya hidup supaya nampak lebih berkesan.


Anda masih was-was ? Menurut Kitsui produk Coffee Xslim Shapez ni bebas dari Hormon, pengawet, Gluten, GMO, Antibiotik dan bahan kimia berbahaya malahan telah memenangi pelbagai anugerah antarabangsa. Ianya juga Halal dan sesuai untuk vegeterian.

Antara Testimoni yang telah berjaya menurunkan berat badan dengan Kitsui Coffee Xslim Shapez :


Bagi anda yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Kitsui Coffee Xslim Shapez sila layari www.kitsui.com.my atau di IG : @kitsuimalaysia untuk lihat testimoni. 

Anda juga boleh dapatkan Kitsui Coffee Xslim Shapez Shopee Kitsui official dan Watsons.


Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com