Wajib RASA Pedas dan Manis 'Ganjeong Chicken' di Marrybrown sempena ulang tahun ke-40


Pedas pedas manis Ganjeong Chicken ala-ala di Korea ni memang sedap dan berapi telinga memang korang tak boleh berhenti makanlah sebab pedas dia menyelerakan betul ! Puas hati 'portion' cukup, ayam pun bersaiz besar, burger arang yang lembut memang ngam dengan selera I, kalau tak tahan pedas jangan risau ada air coca-cola untuk kurangkan berapi tu, heee... kentang wedges pun ada sebagai pembuka selera.

Sempena ulang tahun ke 40 Marrybrown nak bawa orang Malaysia ke serata dunia dengan memperkenalkan hidangan enak lazat 'Gangjeon Chicken.'

Annyeonghaseyo Malaysia!

JANGAN ‘GANGJEONG’, MARRYBROWN AKAN MEMBAWA KORANG SEMUA KELILING DUNIA, BERMULA DENGAN KOREA!

Biarkan deria rasa korang lalui perjalanan yang lazat ke Korea dengan Ayam Gangjeong yang manis dan pedas daripada Marrybrown.

Marrybrown kini mempunyai berjuta pengikut pelanggan, yang kini mempunyai lebih daripada 500 restoran yang terdapat di 16 buah negara dengan berobjektifkan pencapaian standard kualiti juga perkhidmatan, kebersihan serta nilai yang terbaik untuk pengalaman menu makanan yang sempurna.

Sejak penubuhannya, Marrybrown bertekad akan memastikan untuk terus menyajikan makanan lazat dan memikat citarasa rakyat tempatan. Dalam melangkah ke dekad baru, Marrybrown bersyukur kerana penggemar yang sememangnya best; masih mempercayai dan tetap menyokong. Oleh itu, Marrybrown sekali lagi memutuskan untuk membawa rakyat Malaysia mengikuti pengembaraan gastronomi ini ke seluruh dunia.


Jom Guys !

Nikmati Ayam Gangjeong, dari sentuhan inspirasi Korea dari Marrybrown pada 8 April 2021 ini! Seiring dengan tagline something different selama 40 tahun, sekali lagi MB ingin membawa rakyat Malaysia alami dunia fenomena Korea dengan penangan makanannya yang pasti memenuhi citarasa anda.


Ayam Gangjeong Korea daripada Marrybrown. Rasanya pasti akan menambat hati korang semua. Disaluti dengan gabungan mantap sos pedas kemanisan. Penggemar Marrybrown boleh memilih untuk menikmati sama ada dua atau tiga ketul ayam dari Kombo Ayam Gangjeong yang bermula dengan harga RM 17.90. Penggemar juga boleh menikmati burger yang dihidangkan dengan charcoal bun iaitu Kombo Burger Gangjeong yang bermula dengan harga RM 15.90. Semua kombo ini disajikan dengan Potato Wedges dan segelas Coca-Cola® Rasa Asli.


Bagi korang yang mahu menikmati kedua-dua Ayam Gangjeong dan Gangjeong Burger, Gangjeong Box adalah pilihan yang tepat. Set kombo ini dilengkapkan dengan Burger Gangjeong dan dua ketul Ayam Gangjeong, juga termasuk segelas Coca-Cola® Rasa Asli dan Potato Wedges, yang berharga RM 25.80. Bagi mereka yang “tidak lengkap tiada nasi” tawaran terbaru Marrybrown rice bowl sangat sesuai untuk anda. Bermula dengan harga RM 11.90, Kombo Gangjeong Rice Bowl didatangkan dengan nasi kukus dan potongan ayam.
 
Burger Gangjeong

Gangjeong Rice Bowl

Ayam Gangjeong

Menurut Dato' Joshua, "Konsep mengelilingi dunia adalah salah satu untuk usaha agar penggemar dapat menikmati hidangan diperhentian pertama. Akan ada lebih banyak lagi tawaran khususnya menu-menu khas dari seluruh dunia yang pastinya akan disajikan kepada kita disepanjang tahun ini setelah kita harus menjalani norma baharu, seperti yang kita tahu kebanyakan rakyat Malaysia sedang kancheong untuk melancong ke luar negara sambil menikmati makanan budaya lain. Oleh itu, wahai rakyat Malaysia, jangan Gangjeong! kita pasti akan mendapat peluang itu. Untuk itu, biarlah kami yang membawa kegembiraan kepada anda dengan memperkenalkan makanan daripada pelbagai pelusuk dunia yang anda rindu atau tidak pernah anda alami."

So apa lagi guys ? Jomlah kita cuba menu terbaru Korea iaitu Gangjeong Chicken di Marrybrown..

Pedas manis pedas, portion puas hati..
Siapa kaki pedas tu boleh lah try :

● Gangjeong Rice Bowl Combo – dari RM11.90
● Gangjeong Burger Combo – dari RM15.90
● 2-pc Gangjeong Chicken Combo – dari RM17.90
● 3-pc Gangjeong Chicken Combo – daei RM21.90
● Gangjeong Box – from RM25.80

#JanganGANGJEONG
#MBGangjeongChicken
#MarrybrownMY
#SomethingDifferent

Info lanjut, sila ikuti :

IG : @marrybrownmy https://www.instagram.com/marrybrownmy/
FB : @marrybrownmalaysia https://www.facebook.com/MarrybrownMalaysia/
Twitter : @MarrybrownMY https://twitter.com/MarrybrownMY

Laman sesawang Marrybrown : https://marrybrown.com/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com