KITSUI Vita C + Shine sesuai untuk yang kurang makan buah-buahan dan jarang bersenam

 

Cerah, kulit bersih, bebas jerawat dan wajah berseri adalah impian setiap gadis dan wanita dalam Malaysia bah kan lelaki di zaman moden dan terdedah dengan radikal bebas juga mula mengambil makanan tambahan yang mempunyai kandungan vitamin dan mineral untuk mengekalkan kesihatan kulit.

Sebagai seorang ibu dan wanita yang berusia 30 tahun ni, I perasan kulit semakin lama semakin kering dan garisan halus mula muncul, ouch! memang seram sebab I masih belum bersedia untuk kelihatan tua sebelum usia. Jadi memang I akan mencari makanan tambahan yang mempunyai bahan untuk melambatkan proses penuaan ni.

'I am so glad!' sebab dah banyak produk di luar sana untuk menyelesaikan masalah yang I alami antara salah satunya ialah KITSUI jenama yang telah dikenali ramai dan tak dapat disangkal lagi keberkesanannya. 

Kali ini Kitsui mengeluarkan produk terbaru iaitu KITSUI Vita C + Shine

KITSUI Vita C + Shine diformulasikan dari  Korea dengan 6 jenis buah-buahan seperti Oren, Kiwi, Buah Delima, Lemon, Mangga dan Nenas yang kaya dengan Vitamin C semulajadi serta digabungkan dengan Vitamin A, Vitamin D, Vitamin B12, Vitamin B2 dan Vitamin B6. 

Dengan adanya KITSUI Vita C + Shine ni jadi bolehlah I lindungi diri dan sekeluarga yang diperbuat dari buah buahan sebenar tanpa rasa ragu-ragu lagi.

Bahan yang ada dalam minuman campuran botani ni berfungsi untuk menguatkan sistem imunisasi agar dapat melawan penyakit yang tidak diingini. Ianya juga mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi untuk melindungi kulit dari sinaran UV dan UVB. 

Paling I teruja sekali ianya juga membantu mencegah penuaan kulit, jeragat dan kulit terbakar dari sinaran mentari yang terik. Semoga dengan mengamalkan minuman campuran botani ni ianya dapat memberikan penglihatan mata yang lebih baik.








Mudahkan di zaman moden ini, bayangkan anda boleh dapat manfaat dari 6 buah yang kaya dengan vitamin C dalam setiap 1 sachet khusus untuk anda yang tak gemar makan buah-buahan dan malas bersenam untuk megatasi kekurangan vitamin C dalam badan.

Selain tu tubuh badan terasa lebih segar setiap hari apabila badan menerima vitamin dan mineral mencukupi sekali gus sistem imun berfungsi dengan lebih baik untuk melawan penyakit yang tidak diingini.

Jangan risaulah sebab KITSUI Vita C + Shine hanya diperbuat daripada buah-buahan yang sebenar dimana ianya BEBAS gluten, tanpa antibiotik, tiada pengawet, NO GMO dan 0% hormon !

100% diperbuat daripada buah-buahan serta dunia yang diimport terus ke Malaysia dan ianya adalah PILIHAN tepat buat diri I dan kemungkinan anda juga.

Rasa KITSUI Vita C + Shine ni pun sedap dan tak manis langsung, so far I minum tak ada rasa payau dan boleh diterima ikut penerimaan masing-masing ya.

🌟 Sistem imuniti badan lebih kuat

🌟 Antioksidan Yang tinggi Melindungi kulit dari sinaran UV & UVB 

🌟 Mengurangkan risiko kulit berkedut, jeragat dan sunburn 

🌟 Gigi dan tulang menjadi lebih sihat dan kuat 

🌟 Kesihatan Penglihatan Menjadi semakin baik 

🌟 Sesuai utk seisi keluarga 

🌟 Kandungan CALSIUM, ZINC, VITAMIN B, VITAMIN D, VITAMIN A untuk Badan yg lebih kuat dan sihat 

✔️ Mudah diminum. 

✔️ Harga Promosi rm17. 80 sekotak 

✔️ Ribuan Testimoni Tulen 

✔️ Jenama paling laris di seluruh farmasi Watsons ! Dapatkan sekarang di Kitsui Shopee Mall !

Bagi anda yang CUBA sendiri KITSUI Vita C + Shine dan dapat merasai perubahannya, jangan lupa kongsi pengalaman anda di ruangan komen dibawah ya ? Tak sabar nak baca feedback.

Good Luck semua semoga bermanfaat.


Bagi yang ingin mendapatkan produk ini, boleh ke farmasi berdekatan ataupun beli secara online.
Jom ikuti laman media sosial rasmi Kitsui

Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia
Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/
Tik Tok : https://vt.tiktok.com/ZSJefYjJy/
Shopee : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq?smtt=0.0.9
Website : https://kitsui.com.my/
#kitsui

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com