Grilled Butter Chicken kini kembali atas permintaan ramai untuk memikat hati anda


"Korang dah Cuba ke belum Grilled Butter Chicken di The Chicken Rice Shop ?

I dah.. not bad ye kombinasi ayam Dan butter... lembut dan berkrimer lagi awesome bila dimakan bersama nasi signature The Chicken Rice Shop.


‘Chicken Rice… and More’ slogan teguh The Chicken Rice Shop sentiasa menghasilkan menu citarasa tempatan untuk menarik minat para pelanggan dan telah mengembalikan Grilled Butter Chicken atas permintaan ramai.

Bagi mereka yang ingin menikmati isi peha ayam tanpa tulang yang diselaputi sos mentega keemasan dengan taburan daun kari dan cili merah yang pasti memikat hati rakyat Malaysia bolehlah merasai sendiri salah satu hidangan yang paling dinanti-nantikan di TCRS, menu yang memukau ini sudah tentu menjadi idaman ramai.


Elemen penting untuk mendatangkan kegembiraan dan kepuasan, dan tiada kata dapat menggambarkan nikmat mentega bukan hanya sebarang ramuan pasti membuatkan rakyat Malaysia akan jatuh cinta berulang kali dengan Grilled Butter Chicken.

Sebabnya menu ini menjadi pilihan ramai sekian lama kerana TCRS terus berusaha untuk menyediakan makanan yang enak dan berkualiti sebagai tanda menghargai pelanggan dengan hidangan istimewa akhir tahun ini iaitu Grilled Butter Chicken - hidangan yang sempurna untuk mengakhiri tahun ini dengan harapan mendatangkan permulaan penuh kesempurnaan bagi tahun yang akan datang ibarat padanan ayam dan mentega yang tiada tandingan.


Pasangan yang sepadan pasti wujud untuk semua! Bagai merpati dua sejoli, pertemuan ayam dan mentega dalam dunia masakan dapat menghasilkan satu hidangan yang diperkayakan dengan citarasa yang memikat dan oleh itu, The Chicken Rice Shop (TCRS) telah mengumumkan pelancaran kembali menu akhir tahun yang paling popular iaitu Grilled Butter Chicken. Hidangan istimewa ini tersedia sehingga 17 Januari 2021 – khas untuk memuaskan selera rakyat Malaysia sambil memikat hati mereka dengan padanan yang sempurna.


Kalau dah Cuba jangan tak join pula contest #JadikanGBCjodohAnda. 10 pemenang akan dipilih bermula dari 16 November sehingga 20 Disember 2020.

Langkah Mudah :
  1. Beli menu Grilled Butter Chicken di The Chicken Rice Shop Dan tangkap gambar hidangan tersebut.
  2. Bukan IG Stories Dan cari filter Fake Video calls.
  3. Pilih Fake video call Dan klik pada butang Add media. Letakkan gambar Grilled butter chicken.
  4. Dengan menggunakan filter ini bagitahu kenapa anda suka sangat dengan Grilled Butter chicken di The Chicken Rice Shop. ( contoh video sila tengok video )
  5. Muat turun video di Facebook, Instagram atau Akaun TikTok anda.
Contoh Video :


TAG @thechickenriceshop dengan hashtag #JadikanGBCJodohAnda #TCRS #GrilledButterChicken di pos anda. Pastikan Public ye.

T&C Lengkap : https://www.thechickenriceshop.com/GBC20contest.pdf
GOOD LUCK ! I pun nak MENANG JUGA okay !

Untuk maklumat lanjut mengenai Grilled Butter Chicken atau promosi lain yang terdapat di The Chicken Rice Shop, sila kunjungi www.thechickenriceshop.com atau laman Facebook https://www.facebook.com/thechickenriceshop/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com