Dapatkan Berita Terkini mengenai Kesihatan, Tips Kecantikan dan Tren Fesyen di Ver5ion



Wow sebagai yang gemar mengenai tips kecantikan dan kesihatan serta fesyen, I rasa Ver5ion merupakan salah satu platform yang sesuai untuk mereka yang ingin mencari maklumat terkini mengenai beritan kesihatan, kecantikan, fesyen dan gaya terkini dari seluruh dunia khas untuk rakyat Malaysia.

7 bahagian yang merangkumi mengenai Fesyen, Kecantikan, Gaya Hidup, Blog, Ver5ionShop, Discovery dan Brands ini memberikan pengalaman transformasi digital dengan dengan artikel satu per satu khusus untuk mereka yang mahu info yang lebih banyak dan lanjut. Ianya tidak sama seperti portal lain yang sangat terhad dari segi kandungan dan terlampau fokus pada pengalaman membeli-belah sahaja tapi ianya memberikan review yang terbaik agar pembaca dapat mengenal pasti pilihan mereka.




Antara 7 Bahagian itu adalah :

  1. Fesyen
    (Fashion) Segmen yang menghurai tentang Trends, Outfit Inspo, Gaya Selebriti, Nasihat Gaya, Aksesori dan Fesyen Terkini untuk mengenali cara memapalkan penampilan diri terbaik setiap hari di manamana sahaja. 
  2. Kecantikan
    (Beauty) Bahagian ini merangkumi semua perkara tentang Skincare, Makeup, Hair, Body & Nails, Fragrance dan Beauty News untuk menjadikan anda kelihatan berseri dan bersedia untuk dunia. 
  3. Gaya hidup
    (Lifestyle) Segmen ini memberi anda maklumat terkini mengenai Wine & Dine, Fitness & Health, Entertainment, Travel & Interiors, Technology, Guide to Life dan News Bites supaya anda dapat menikmati kehidupan sepenuhnya. 
  4. Blog
    Blog merangkumi pelbagai topik, perkongsian maklumat penting dari sumber luaran dan dalaman kami. Kedai Ver5ion 
  5. (Ver5ionShop)
    Platform e-dagang kami yang membolehkan anda membeli barang kegemaran anda tanpa memecahkan bank simpanan anda. 
  6. Penemuan 
    (Discovery) Di bawah bahagian Penemuan, anda dapat mengetahui tawaran, promosi dan penjualan rahsia yang sedang dijalankan. Tambahan, jimat banyak perbelanjaan! Jenama 
  7. (Brands)
    Di bahagian ini, kami membenarkan diri untuk berenang di lautan jenama lain dan mempelbagaikan pandangan anda mengenai pelbagai jenama dan topik.
Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Ver5ion iaitu Cik Veronica Lee yang teruja berkongsi laman ini kerana  mahu rakyat Malaysia mengenali pelbagai aspek pendirian dan mendorong mereka untuk menjaga imej luaran dan dalaman mereka melalui portal ini. Dengan laporan indeks kebahagiaan rakyat Malaysia yang terkini, ia adalah penting untuk mencari kebahagiaan dalam diri setiap individu dan terus mengetahui bagaimana mencapainya.

Ver5ion memberikan pandangan mengenai topik kehidupan yang berbeza seperti pakaian asas dalam almari, trend pakaian cuaca tropika, panduan lengkap berus solek, 9 podcast yang setiap wanita perlu mendengar untuk menperkakaskan pendirian, 9 permainan dan aplikasi dalam talian percuma yang anda boleh bermain dengan rakan semasa MCO dan banyak lagi dengan penuh kandungan berinformasi yang lain.

Ver5ionShop akan memberikan potongan harga istimewa sebanyak 20% apabila pelanggan membeli jenama fesyen tertentu. Tertakluk kepada jenama terpilih dalam semua kategori di Ver5ionShop, promosi ini akan dijalankan mulai 15 Mei 2020 sehingga 14 Jun 2020, di mana pelanggan dapat menjimat apabila membeli blaus, seluar pendek, skort (skirt + seluar pendek), seluar, gaun, skirt dan blazer sempena meraikan pelancaran www.ver5ion.com

Ver5ionShop akan menghantar pesanan kepada pelanggan yang berada di kawasan Lembah Klang buat masa ini sebagai mengambil langkah-langkah berjaga yang ketat ketika masa yang sukar ini.



Ketahui lebih lanjut mengenai Ver5ion hari ini di www.ver5ion.com atau :
Instagram :Ver5ion.Official & Ver5ionShop
Facebook : Ver5ion.Official & Ver5ionShop




Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com