Serum Anti-Oksida Sanny & Joleen Lifestyle®


Serum Anti-Oksida Sanny & Joleen Lifestyle® ialah sejenis serum yang mempunyai kandungan bahan aktif dari tocotrienol (Vitamin E), Minyak candedula dan minyak zaitun. Fungsi produk ini ialah membantu untuk menaikkan seri wajah dan menghidrat kulit wajah seharian. Ianya tidak berminyak dan menyerap pantas ke dalam kulit. Hanya satu titik ke dua titik setiap pagi dan malam untuk meningkatkan proses mencerah dan kulit nampak lebih lembab.


Ianya bukan hanya untuk wajah tetapi pada bahagian badan pun boleh sapu. Sesuai untuk semua jenis kulit dan kulit sensitif. Produk ini telah diuji secara dermotologi. Produk ini juga TIADA bahan kimia berbahaya seperti SLS, SleS, Alkohol, Bahan pencuci, EDTA, Propylene glycol dan wangian tiruan.


Produk ini adalah dari bahan semulajadi, sangat lembut dan sesuai untuk semua jenis kulit. Selain itu uanya juga mempunyai Vitamin B3, B5 dan E.


Bertekstur seperti 'cloudy color' serum ini sangat 'high-concetrated' dan mempunyai bau yang mild tidak menusuk hidung.


Ianya pantas meresap ke dalam kulit dan tidak meninggalkan rasa melekit atau berminyak. Sangat sesuai digunakan setiap hari dan menjadikan kulit lebih cerah dan lembab. Kulit nampak lebih sihat dari sebelum.


Seperti I gaya hidup sangat tak menentu, I jenis yang suka tukar-tukar produk pada kulit wajah I asal pun I selesa dengan produk tersebut janji dapat kulit yang cantik tanpa bahan yang kimia berbahaya.

Produk ni available di Malaysia, China, Thailand dan Singapura.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
Laman : http://sannyjoleen.com/stores/
Facebook : http://www.facebook.com/sannyjoleen
Instagram : http://instagram.com/sannyjoleen

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com