Alive Museum Sky Avenue, Genting


Alive Museum adalah sebuah galeri yang mempamerkan lukisan grafiti 2D,3D dan realistik yang membuatkan anda seakan-akan berada di dalam lukisannya.


Terdapat beberapa aras yang bermula dari kehidupan laut seperti yang anda nampak lihat I berada di atas penyu, balang ikan, i dapat surfing, dalam botol dan macam-macam lagi.

Aras yang kedua pula macam dunia fantasi dan fairy tales , sebab ada ikan koi, ada pegasus, ada peti harta karun, superman, naga dan neko.

Aras seterusnya ialah musim sejuk, awww memang nampak realistik I berski sambil kena kejar dengan polar bear, paling menarik hati bila I berada di dalam Snow Globe.

Kemudian most of us seakan-akan berada di galaksi, I paling seram kena sedut dengan Black Hole, Ugh, lepas tu terasa seperti wanita pertama berada di atas bulan.. paling best I jadi alien dan juga dapat merasa menjadi space ranger.

Rasa macam tak puas bergambar di sini, rasa macam nak pergi lagi sekali nak buat video pula hehe.. boleh lah bawa my husband and kids and the future.

Last sekali kami semua bergaya ala-ala macam berada di Korea gitu hehe.

Jom tengok video kat sini untuk tengok apa yang menarik berada di Alive Museum Sky Avenue, Genting.




Alive Museum Genting di mana imaginasi menjadi kenyataan. Muzium Alive adalah taman tema ilusi optik di Genting highland.

Harga Masuk :



Tarikh Pembukaan: 12 Disember 2017

Lokasi: LEVEL4, Sky Avenue, Genting highland

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
https://www.facebook.com/AliveMuseumGenting/

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com