SSF kini di Sunway Putra Mall

Hi you all bagi yang tinggal berdekatan area Sunway putra Mall korang bolehlah singgah SSF kalau nak beli barangan perabot atau kelengkapan rumah, so far cantik juga design perabot yang dorang offer. Harga pun not bad. Waktu opening minggu lepas banyak offer SSF Tawarkan, ada meja makan dalam bajet tau.


SSF buka 2 kedai baru Sunway putra Mall dan Elements Mall di Melaka. Dengan 2 pembukaan baru ni SSF kini sudah mempunyai lebih kuran 32 buah store di serantau negara di mana kawasan runcit yang berkeluasan 735,000 kaki persegi ni menyediakan lebih daripada 30,000 produk unik yang memenuhi tuntutan pasaran.


SSF telah berkembang dari pengimpot bunga tirua ke kedai rantaian besar yang meliputi pelbagai jenis perabot, hiasan rumah, keperluaan rumah tangga, langsir, lampu, permaidani, dan macam-macam lagi untuk hiasan rumah termasuklah barangan untuk hantaran perkahwinan.















SSF sedang menjalankan promosi diskaun istimewa untuk semua pelanggan. Pelanggan akan menikmati diskaun 30% pada 3 barangan pertama, manakala barangan keempat akan menikmati diskaun sehingga 50%.

Untuk meikmati promosi ini, anda hanya perlu mendaftar sebagai ahli SSF pada harga RM39.90 untuk tahunan dan menerima hadiah bernilai RM39.90.

Promosi sehingga 14 november 2017 sahaja.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
www.ssfhome.com

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com