Carbon Peel Laser @ Skin Master KL hanya RM199/Sesi

Hye you all, baru baru ni I ada buat rawatan wajah di Skin Master KL di Q sentral yang berdekatan dengan Nu Sentral which is easy access bagi yang tinggal di kawasan Klang Valley. I buat rawatan Carbon Peel as suggested by Dr Ravi sebab I ada masalah kulit berminyak, liang pori besar dan parut.

Lepas dah cleanse, scrub kemudian wajah disapu dengan carbon peel ni

Rawatan Carbon Laser Peel ni bertujuaan untuk memutihkan kulit wajah, mengurangkan kedutan dan garisan halus, mengurangkan jeragat dan pigmentasi, merawat masalah liang pori besar pada muka dan membantu kembalikan tona kulit yang sekata.

Sebelum proses menembak wajah dengan laser tunggu carbon kering dulu

Inilah Mesin khas untuk rawatan laser tu


Contoh video Carbon peel di laser

Pengalaman masa kena laser tu memang bau hangit lah carbon yang ditembak tu, sakit tu tak adalah sakit cuma nyilu dengar bunyi pop-pop tu dan siap ada bau asap lagi, hihi. rasa dia macam mild sakit la.. tapi tak sakit cemana tu ? ha ha ha tapi masa buat rawatan ni tak silap kena pakai sunglasses hehe. So far I suka treatment ni, I sanggup spend money buat treatment dalam sebulan sekali sebab boleh nampak liang pori dah start halus than before and kulit nampak muda lah juga

Lepas dah buat treatment ni digalakkan pakai sunblock SPF yang tinggi supaya kulit tak terdedah dari sinaran UV berbahaya, kalau boleh kena rajin lembabkan muka dengan pelembab yang tinggi dengan HA.

Bestnya disebabkan I dah ada pengalaman buat Carbon Peel, Dr Ravi tak tanya banyak dah hehe.

So apa lagi, bagi you all yang nak cuba Carbon peel Laser ni, cepat singgah Skin Master KL bila you all ada masa ye.



Manjakan kulit anda dengan Oxygen Infusion Facial atau carbon peel laser di Skin Master KL hanya RM199(n.p RM350) hanya tekan  LIKE pada Skin Master KL Facebook  Instagram @skinmasterkl 

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com