The Blogger Dinner Bersama Hexa Corporation Memang Awesome seribu juta kali !

Muka Happy bila Sharifah Shahira cakap I cantik kuat-kuat pakai Mic, haha !
Last time, I dapat attended ke Majlis The Blogger Dinner bersama Hexa Corporation di Hotel Concorde Kuala Lumpur. Wow cannot denied langsung memang ramai sangat bloggers, influencer yang famos amos berada di situ. Bagi I itu salah satu peluang untuk I berkenalan dengan mereka plus ada selebriti juga tau. Memang sangat sesuai lah untuk sesi membina silatulrahim antara sama sendiri dan mudahlah akan datang untuk dapat job in the future kalau dah ramai kenalan kan.

Tapi paling Best ada hadiah yang ditawarkan sebanyak 66 produk seperti kecantikan, eletronik, gadget and etc. So far most of my bloggers friends memang kenalah nombor depa. Masing-masing muka happy je bila keluar dari dewan. Aku rasa malam tu memang malam untuk APPRECIATE most of bloggers dan memang banyak Penaja time tu. Aku rasa berbesar hati sangat aku diberikan peluang untuk attend The Bloggers Dinner.



Lynk.my adalah salah satu platform untuk anda buat iklan, tapi aku kenal lynk.my sebab untuk shorten kan link tau. once korang picit aku punya link pakai lynk.my punya servis korang akan masuk ke dalam iklan yang dipaparkan sementara menunggu 5 saat untuk baca pasal entri aku. Well baru aku faham sekarang korang yang nak beriklan bolehlah korang roger-roger Hexa corporation dimana korang punya iklan akan terpampang before masuk entri blogger atau mana-mana, dengar cerita harga yang ditawarkan boleh dikatakan mampu dan salah satu servis yang sangat ideal untuk korang promote produk.

Encik Hasrul Hassan, salah seorang blogger suri-husband yang berjaya
mendapat Income ribu-raban walaupun hanya berblogging

Big Boss Fakhruliswandi memberikan ucapan mengenai Lynk.my

Encik Khusairi Pegawai Pemasaran Hexa Corporation
bercerita secara ringkas mengenai pengiklanan

Nombor Bertuah ke tu ?
 Macam aku cerita awal-awal entri, majlis ni sangat meriah sebab banyak sangat hadiah yang ditawarkan oleh penaja untuk para bloggers, semua muka happy je bila dapat hadiah, paling menarik bagi aku ialah cameran canon EOS M10, sebab kamera tu memang aku target dari dahulu kala lagi, tapi bukan rezeki aku, aku dapat kamera yang jenis biru tu ngan GPS pun dah kira okaylah dari tak dapat kan. Jane pulang bawa pulang sebuah TV wwalaupun aku bukan huge fan untuk TV tapi kalau menang tu dapat juga aku pasang dalam bilik aku, dan ada sahaja yang bawa pulang produk kosmetik dari penjagaan kulit sehinggalah makeup, lelaki pun menang makeup - so cute tau.  Ada juga paling menarik bawa duit cash pulang sebanyak RM200 gitu.

Penaja yang terlibat :

  1. Areon
  2. Mary Jardin
  3. Yeo's
  4. LolaLove
  5. Cinta
  6. Stopanik GPS Tracker
  7. Photo Play Booth
  8. HealinFest
  9. Hush Hush
  10. Prince
  11. GloWhite
  12. Penaja Utama : iKedaiKAMI.COM
Terima Kasih Hexa Corporation dan lynk.my untuk acara majlis yang happening sangat-sangat ni !

Bersama Pemenang sesi cabutan Bertuah

Meja semua dapat hadiah haha

Bersama pelakon tapi tak ingat nama dia :(

Kawan Bloggers yang hadir Di The Bloggers Night

Wasabi yang Kiut Deko nya

Pelbagai pilihan Sushi

Fresh Oyster yang sedap lol

Hadiah Cabutan Bertuah Stopank GPS Tracker

Pewangi kereta

La Jolie Lip Matte in Dubai and Hawaii
 Bukan sahaja Hadiah lucky draw menarik, dalam goodie pun menarik, of courselah especially untuk wanita, lip matte kot. Lip matte pun awesome sangat, warna yang I dapat warna seksi-seksi sangat ! hahha.
Pardon The Mess, I guessed kau guling-guling selimut like that mahu tak terkejut tukang kemas bilik wei hhaa

Room of That Day haha

Looking for late supper because masing-masing so POnat already but hungry 
Lepas dah settled Majlis, kitaorang memang penat sangat-sangat plus Thank you once again provided us Penginapan satu malam di Hotel Concourde, I dah agak dah Husband mesti tak larat balik rumah after kerja then teman wife ke majlis, anywhere thanks so much ! Kan best kalau majlis ni dilakukan like every year and harap akan banyak lagi penaja sudi bekerjasama untuk dapatkan servis influencer yang masih dalam untuk menaikkan pengaruh yang luar biasa.


Thank you again kepada Hexa Corporation, Lynk.My dan iKedaiKami.com dengan menaja hadiah yang menarik untuk rakan-rakan bloggers yang hadir. Harap dengan beberapa perkongsiaan semasa majlis dapat digunakan dengan baik oleh para influencers.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com