EZBUY Prime : Beli apa sahaja dengan kos penghantaran hanya RM8.80 dari luar negara !


Hello salam satu Malaysia from Syafiera,
untuk kaki shopping di luar sana ! Apa khabar ! Ada berita baik untuk anda ! Bagi yang kaki shopping macam I ni, memang macam-macam la nak beli lebih-lebih lagi yang jenis dari hujung jari je.

Hari tu nak beli barang, so I memang nak nak sangat backdrop stand yang memang khas lah untuk projek photography, yer la I memang memerlukan backdrop untuk mendapatkan hasil gambar yang berkualiti dan cantik ! Jadi I dah survey kesemua shopping online website termasuk yang popular semua jual mahal backdrop stand tu. Jadi alternatif terakhir I adalah ezbuy.my  or taoboa Malaysia website ! Yes akhirnya memang aku dapat harga yang betul-betul murah, happy gila weh !


Yang ni la produk yang aku betl-betul perlukan untuk sesi fotografi proffesional. Jadi kau cuba tengok harganya lebih kurang bawah RM50 je kot. Apa lagi aku add dalam cart.

Bila aku nak bayar : hulamak shipping cost Guna HDL express : RM90 ! what da, so expensive more than the barang nak beli. Jadi aku punya lah tukar shipping mana yang rate rendah rupanya hampir semua boleh dikatakan mahal, tapi cuba korang tengok harga barang tu murah je dari shipping cost. Horror gila.

Mula-mula aku tak faham CN, US, TW ni rupanya item tu daripada China, USA dan Taiwan. Sampailah aku ternampak satu link PRIME hanya RM8.80 untuk semua jenis penghataran per nett. Fuh Lega gila aku ternampak PRIME ni jadi memang lega lah hati aku untuk meneruskan shopping barangan yang betul-betul aku perlukan. Yang penting aku perlu suscribe Prime ni, untul tempoh percubaan 1 bulan hanya perlu bayar RM18.80, dan kemudian bila dah habis tempoh percubaan, dan ingin shopping lagi di Ezbuy.my pula perlu melanggan tahunan iaitu PRIME Unlimited shipping sebanyak RM188. Setelah pendaftaran berjaya anda hanya perlu membayar RM8.80 dengan setiap pembelian secara pukal. Murah tak ?

https://ezbuy.my/Prime_Introduction

Apa yang perlu anda tahu tentang Prime ni ?
  • Apa sahaja barangan yang anda beli kos penghantaran hanya RM8.80/nett
  • Pastikan anda beli barangan secara banyak kalau nak jimat.
  • Untung kalau beli barangan secara pukal, besar dan murah.
  • Untuk Pelanggan setia Ezbuy, Prime ni sangat sesuai untuk anda menikmati program ekslusif yang memberikan anda kelebihan selama satu tahun dengan hanya RM188 tahunan tidak kira berapa berat, jumlah barangan yan anda ingin beli.
  • Upah ejen yang murah sebanyak 4% untuk pemprosesan tempahan termasuk dari parcel, packaging, dokumen yang diimport, Prime member dapat menikmati sama ada secara normal, VIP mahupun SVIP.
  • Insurans percuma sehingga RM2000 jika barangan anda hilang, mahupun diterima dalam keadaan rosak. Gantirugi mengikut polisi buy-for-me service.
 Barangan yang PRIME covers :
  • Unlimited atau tidak terhad, jika anda pergi kemana-mana barangan yang anda ingin belikan dia akan ada PRIME punya logo dekat bahagian harga tu, click dekat logo PRIME tu, PRIME ni cover juga barangan berat seperti perabot dan barangan pukal.
Durasi Penghantaran :

Kebanyakan penghantaran akan melalui secara UDARA ! Manakala barangan yang berat atau pukal akan dihantar melalui LAUT ! Dengan penggunaan PRIME you all akan menerima jaminan the best barangan anda akan dihantar dengan secepat mungkin dalam masa 1minggu ke 4 minggu. Ezbuy juga mungkin akan mengasingkan barangan yang anda tempah kepada beberapa parcel.

GST dan Kredit:

GST tidak dikira, tempahan PRIME adalah menggunakan 'rules' buy-for-mr dan jenis servis tempahan ezbuy. Kredit tidak boleh digunakan jika anda membeli barangan di bawah PRIME upah penghantaran. Kod kupon juga tidak boleh digunakan untuk mengurangkan upah penghantaran RM8.80.

Tempahan PRIME anda dibatalkan ?

Ianya tidak dijual oleh Ezbuy tapi ianya dijual dari pelbagai penjual berindividu. Ezbuy tidak menjamin ketepatan informasi produk. Mungkin kehabisan stock atau dibatalkan. Sila ambil perhatian bahawa kos penghantaran sebanyak RM8.80 tidak akan dipulangkan kecuali jika semua barangan di dalam parcel tersebut dibatalkan ye.

Anda tidak boleh memulangkan atau transer Ezbuy PRIME Membership.

Bagaimana untuk melanggan Ezbuy Prime Membership ? >> PRIME MEMBERSHIP <<

https://ezbuy.my/Prime_Introduction

Antara barangan yang aku beli di bawah PRIME subscription kali ni !


Now I tak sabar barangan yang I tempah ni sampai ke Rumah, sabar menanti !

Untuk maklumat lanjut tentang EZBUY.MY

Boleh juga download ke Mobile anda !

BERITA BAIK !!☻
Jika anda telah menjadi ahli EZBUY : Gunakan KOD yang senantiasa di update untuk diskaun !
Manakala untuk new user, daftar disini >> http://bit.ly/EzbuyRM15 <<untuk dapatkan Voucher RM 15.


HAPPY SHOPPING, GUYS !

1 ulasan :

  1. The Perodua Bezza 2020 features uniqueness is just not present on many other cars. Love it.

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com