RM5 Komisyen Setiap klik pendaftaran baru ?


Assalamualaikum semua ada sesiapa nak buat duit dengan menaip and then goyang kaki dan biarkan duit masuk sendiri sahaja ? WoW tanpa banyak tenaga digunakan hanya pastikan anda 'setup' dan keep update tracking je boleh buat duit, mak aih simple job je, iklankan sahaja di website anda dan biar orang click sahaja, kemudian suruh mereka daftar dimana ( saya dapat komisyen - anda dapat komisyen setiap pendaftaran baru ) Best tak ? Cuma tingkatkan usaha cari bloggers yang memang nak making money dengan suruh mereka mendaftar >> PROGRAM AFFILIATE INVOLVE ASIA  << senang ke susah tu ? Kalau bagi syafiera yamin.com wow sangat senang !

Banyak sebenarnya program affiliate di buka kepada bloggers dan website developer di luar sana, cuma letakkan iklan mereka dengan referral khas anda ke banner yang disediakan/ anda cipta sendiri banner anda yang menarik dan kreatif untuk menarik mereka semua klik pada banner tersebut.

RM5 akan dimasukkan ke dalam akaun Involve Asia anda setiap kali pendaftaran dari orang baru
Bayangkan kalau seorang sudah RM5, Kalau 10 orang sudah RM50, Kalau 20 orang sudah RM100, Kalau beribu-ribu yang klik - wow boleh beli kereta baru tau ! Mudah-mudahan Amin,
cuma rajinkan diri anda minta tolong bloggers-bloggers atau saudara mara create akaun baru. Benda yang kita selalu buatkan share share informasi tapi ta ada income, sekaranglah cara nak buat income dengan sharing caring !

Assalamualaikum semua ada sesiapa nak buat duit dengan menaip and then goyang kaki dan biarkan duit masuk sendiri sahaja ?
Apa lagi Jom sertai >> PROGRAM AFFILIATE INVOLVE ASIA  <<, selepas dah isi borang pendaftaran - teruskan usaha anda. Selamat berjaya !

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com