Anda perokok tegar tapi taknak mati awal sebab takut?

6/03/2015 05:09:00 PM

Tak kiralah anda lelaki atau wanita, tapi anda seorang perokok ? Bestkan merokok ? Boleh hilang stress katanya. Bau rokok lebih harum kan dari minyak wangi Downy.

Sebagai seorang perokok tegar (bukan saya okay) tahukah anda bahawa Vitamin C boleh memperbaiki masalah paru paru yang semakin berkepuk-kepuk dengan asap rokok yang melekat di setiap sel sel halus dekat dalam pam pam penting untuk badan tu..
Walaupun saya bukan perokok saya juga suka dengan Vitamin C ni sebab rasa macam muda je selalu.. nak tahu Vitamin apa ? Tu dia vitamin organik shaklee.. berminat nak cuba.. cepat whatsapp saya.. 0132347502.

Bagaimana Vitamin C boleh membantu perokok tegar?
Merokok menyebabkan badan menjadi lemah  dan memerlukan Vitamin C untuk memperbaikikan kembali kerosakan di sebabkan oleh kandungan dalam rokok.
Kajian membuktikan bahawa perokok tegar mempunyai kandungan vitamin C yang rendah berbanding dari yang tidak merokok. Bercakaplah dengan doktor anda tentang dosage yang diperlukan untuk badan anda.

Badan anda memerlukan anti-oksida yang tinggi untuk membantu baiki paru-paru yang dah rosak dan mempermudahkan sistem untuk penyembuhan. Lagi tinggi dosage Vitamin C lagi senang hilang ketagihan dengan Nicotine. Boleh lah minum dengan air oren, air lemon untuk kurangkan ketagihan.

Bukan itu Vitamin C dalam badan, Vitamin E dalam badan pun boleh terhakis disebabkan hisap rokok. Vitamin tu pun takut dengan asap rokok  apatah lagi saya ngan keluarga sangat sangat tak suka bau rokok.... nak MUNTAH dan terbatuk-batuk.

Badan sangat memerlukan Vitamin E untuk proses baik pulih, itu salah satu fungsi utama. Saya yang tak merokok ni pun nak juga ambil Vitamin E sebab saya pun nak cantik weee !

Sekarang tengah promosi. Cepat order tak rugi pun hehe.


You Might Also Like

Google+ Followers

Blog Followers

Penjual Shaklee

Penjual Shaklee