Kau berak pun orang nak skodeng ??

9/23/2014 02:27:00 AM

Aku ingat makin canggih teknologi makin canggih otak .. ni iPhone 6 dah released semua bangga dok tayang lah. Hahha aku ni bukan orang banyak duit nak beli pun sampai ribu-raban untuk satu gadget yang aku rasa tak leh bawa sampai kubur pun..

Aku rasa duit ribu-raban tu baiklah aku setel kan rumah baru aku tu.. banyak pulak nak bayar... setem pos la.. individual title la.. sabar je la ye..

 Tapi balik pada tajuk aku tu..
Aku pelik lah orang GILa mana yang letak kamera dalam tandas lubang jamban tu..
Tak silap aku dekat uiA.. ye ke ??
Lols..

Apa masalah lah orang macam ni..
Orang berak pun kau boleh stim jugak ke tengok ???

 Aku pun tak tahu la apa nak kata lagi...
Adoi tanam lak dalam batu bata aku pun tak perasan
Sumber aku ambil ari facebook

Aku harap korang semua yang ada gajet canggih tak lah otak cam hamper ye..
Jomlah kita diskusi diskusi hahaha...orang mental agaknya ni...

You Might Also Like

Google+ Followers

Blog Followers

Penjual Shaklee

Penjual Shaklee