Bosan bila asyik nak kentut #

8/06/2012 09:08:00 PM


Gambar curik

Waktu malam lepas berbuka mesti je nak kentut,
Aku tak tahu la apasal asyik nak kentut je,
padahal aku makan apa je, makan kurma minum susu sikit.
Yang paling aku tak suka setiap kali bila aku ada wudhu',
mesti je sebelum aku semayang perut ni tiba2 memulas,
Waktu aku tak ada wudhu, OK pulak.
Aku tak tahu lah apa masalah perut aku ni,
Aku dah makan sehat-sehat pun masih nak keluar angin,
Aku minum air selepas 2 jam pun nak Kentut je memandang,
Kadang-kadang aku dah penat melayan kerenah Kentut ni,
Memang sebenarnya kentut itu bagus untuk perut,orang cakap leh ilang kanser, yeke ?
Tapi mak aku tuh sensitip kot kalo dia tengok anak dia kentut merata-rata,
Dia cakap bontot tak berajar, padahal dia kentut relax je,wakakakka,
Aku pon tak tahu camne nak ajar bontot aku ni, sebab bontot ni degil,
orang cakap jangan kentut, dia kentut jugak,
Aku rasa sebab urat kentut ni dah buat keputusan nak keluarkan angin ni,
Nak buat camne ?
Antara sebab kentut ni memang dipandang tidak sopan
* Sebab bila ko kentut semua akan pandang ko and then dorang mesti cakap bau tembelang ! Padahal tak ada bau pon kan.
* Bau kentut yang amat amat wangi, ada yang kentut tak bau ada yang bau mengalahkan Minyak wangi AVON.
* Orang cakap kalo kentut ada suara maknanye kentutnye tak ada bau, tapi kalo kentut diam-diam- baunya Masya Allah,. tuhan je la tahu.
Penyebab Kentut
* Sebab kau makan telur tembelang tu yang asyik nak kentut. Kebaikan Kentut
* Orang cakap perut ko sehat sebab perut ko selalu berusaha bekerja keras untuk menghasilkan angin kentut yang sedap-sedap.

Sini ada jenis-jenis kentut, aku pon bukan nye expert pasal jenis2 ni, so Aku ada impot sikit lah dari page ni :http://kahkahkah.mnazman.com/modules/news/article.php?storyid=935
* Orang TIDAK JUJUR Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.
* Orang BANGANG Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.
* Orang BERWAWASAN LUAS Orang yang tahu bila harus kentut.
* Orang SENGSARA Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.
* Orang MISTERIUS Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.
* Orang GUGUP Orang yang tiba-tiba menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut.
* Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.
* Orang SADIS Orang yang kalau kentut di ranjang terus dikibaskan baunya ke ranjang orang lain.
* Orang PEMALU Orang yang kalau kentut tidak bunyi tapi lalu merasa malu sendiri.
* Orang yang STRATEGIK Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.
* Orang BODOH Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar.
* Orang PELIK Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit- sikit, sampai bunyi "tit-tit-tit".
* Orang SOMBONG Orang yang sering mencium kentutnya sendiri.
* Orang RAMAH Orang yang senang mencium kentut orang lain.
* Orang yang tidak senang BERGAUL Orang yang kalau kentut, sembunyi.
* Orang AKUATIK Orang kalau kentut di dalam air sampai bunyi blekuthuk-blekuthuk".
* Orang ATLETIK Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.
* Orang JUJUR Orang yang mengaku kalau habis kentut.
* Orang PINTAR Orang yang boleh menandai bau kentut orang lain.
* Orang MALANG Orang yang nak kentut tapi terkeluar taik....

-> so dimana anda?

You Might Also Like

Google+ Followers

Blog Followers

Penjual Shaklee

Penjual Shaklee