Low Priority ( LP ) dalam Dota2 ?


Untuk newbie or new user or dah lama main Dota2...  LP ni mesti kena ya untuk sesiapa yang hmmpp hmmp banyak kali kena report atau abaikan game..

Basically untuk I yang dah lama tak berdota almost 2 years sebab pindah rumah baru dan unifi masih tak wujud di kawasan rumah I maka dengan itu I terpaksa stop temporarily berdota dalam tempoh masa yang agak panjang.. tu sebablah tak ada masa nak berpraktis gitu.. huhu..

Sekarang ni dah ada unifi laju mood nak main dota2 tu tetap masih belum timbul sampailah tahap kebosanan di rumah melampau I buka juga balik dota2 haha apa lagi bila masuk interface dah lain, medals rank pun banyak pertambahan karakter baru pun ada.. haha agak banyak juga benda yang dikemaskini dalam Dota2 ni.. players pun bukan sikit rasa macam lebih ratusan ribu juga ya umat manusia dalam ni menghabiskan masa untuk gaming.. haha termasuklah I.. dah macam tak ada kerja lain nak buat.. lol..

Dota - Pencapaian Prioriti tahap busuk

Penalti/denda dalam tempoh sementara dikenakan untuk akaun yang mempunyai tingkah laku yang sangat buruk, suka mencarut, maki orang, tak reti bagi sokongan, selalu farming, tak bantu teammate lain, atau game yang diabaikan.

Boleh main yang 3 ketol pilihan heroes secara random huhuh.. doalah dapat hero yang diminati haha
Akaun dengan dengan prioriti rendah akan dihadkan dalam mod permainan - Draf Solo maksudnya hanya boleh main beberapa adiwira tertentu selalunya diberi 3 pilihan. Kena menang dalam permainan untuk keluar dari zon prioriti rendah ni..

Selain daripada menang dalam permainan, satu lagi ialah sekatan masa.. kalau teruk sangat perangai dalam permainan yang lepas MASA juga akan disekat kadang-kadang sampai 3 hari lebih tak boleh main Dota2..

apa nak buat, I dah alami banyak kali kot.. haha...
Paling tak tahan bila DOTA2 crash time tengah rank, eh rasa nak mencarut je kan.. haha..

Malas nak tulis panjang-panjang pasal LP ni tapi sebenarnya bagus juga la kalau MOD SINGLE DRAF ni, terus naik ya stats Versatilty sebab main pelbagai jenis heroes..

at least dapat juga lah belajar skill apa setiap hero.. kalau tak heroes favorite I je yang I main nanti..

Lebih lanjut mengenai Prioriti Rendah dalam DOTA 2, baca lah dalam ni :

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=9585-eosn-3800

1 ulasan :

  1. There are no upsides to those stuck on low priority, its just an anger fest down there.

    https://aab-edu.net/

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com