Pilihlah Kosmetik yang Selamat untuk kulit wajah anda - ENVIDIA Beauty


Bila dah nak masuk 3 siri tak lama lagi.. I sememangnya salah seorang yang a bit concerned sebab kulit wajah yang semakin matang semakin nampak wrinkles.. dah le masa memuda dulu terpaksa hadap masalah kulit berminyak dan berjerawat sekarang terpaksa menghadap masalah penuaan pula.

To be honest any product yang ada anti-aging properties I memang suka sangat nak cuba.. orang cakap belum tua kenapa nak pakai produk-produk ni semua.. bagi I preventing lagi better dari cure.. so far teknologi makin lama makin canggih.. and banyak dah produk yang dihasilkan semakin lama semakin lebih baik..

Pemilihan kosmetik yang sesuai dan selamat adalah yang harus dititikberatkan oleh wanita.. bukan sahaja wanita.. lelaki juga boleh harus menjaga penampilan agar kelihatan segak dan kemas..

Kosmetik ENVIDIA tercetusnya apabila seorang ibu dan anak perempuannya berhasrat untuk bekerjasama dan mengubah impian mereka menjadi realiti. Idea tercipta untuk menghasilkan produk penjagaan kulit adalah di luar kotak pemikiran dimana mereka mahu menghasilkan produk yang mampu mengubah kulit wanita menjadi kelihatan lebih sihat, lembut dan berseri untuk meningkatkan keyakinan diri. Tujuan lain adalah dengan menjadikan aplikasi solekan dengan ENVIDIA untuk memenuhi keperluan wanita kehidupan realiti . Kedua-dua pengasas ini teruja untuk menghasilkan jenama yang menjadikan seorang wanita untuk lebih kuat dan berusaha untuk berjaya!

Oleh itu dengan semangat dan penyelidikan yang tidak berkesudahan, kedua-dua wanita yang dinamik ini bekerja rapat dengan rakan Korea mereka, salah satu hab pembuatan kulit penjagaan kulit dan kosmetik yang paling terkenal untuk menghasilkan produk kecantikan terkini yang dipenuhi dengan semua kebaikan semula jadi.

ENVIDIA ingin mengalu-alukan semua orang dan berkongsi rahsia mereka untuk kulit yang cerah dan cantik yang berasal dari pelbagai warna kosmetik dan penjagaan kulit.

Oh ya before I forget, menurut pengasas ENVIDIA... ENVIDIA bermaksud.. Envy me... cemburui saya ataupun puja diri saya.. lebih kurang gitu la.. heee...


Produk kosmetik ENVIDIA telah melalui proses R&D untuk memastikan ianya berkualiti tinggi, selamat dengan menggunakan bahan semulajadi ( diimport dari Eropah Dan Amerika Utara ) yang menggunakan teknologi dari Makmal Korea Korea mempunyai sijil GMP/ISO.

Formulasi mesra solat tanpa PARABEN tanpa alcohol, Tanpa plumbum Dan tanpa wangian.
NEW ENVIDIA No Smudge. Stay-All-Day Waterproof Gel Liner harga promosi RM35 (NP: RM49). Tawaran sehingga 10/9/2019

ENVIDIA WAREHOUSE CLEARANCE (Harga bermula dari RM15) di ENVIDIA Beauty Bar,
Ground Floor, SOGO KUALA LUMPUR dari 23/8/2019 sehingga 10/9/2019.

I cuba sendiri ENVIDIA Creme Foundation 5-in-1
Bagi yang jenis wanita bekerjaya dan on-the-go, I sangat recommended untuk you all cuba sendiri ENVIDIA Creme Foundation 5-in-1 ni sebab ada spf50, pelembab, dah siap dengan esen, bedak asas dan balm... so far bila I pakai kulit I jadi Glowing habis tau. Boleh tengok makeup tutorial I dengan produk ENVIDIA Beauty.




I pakai ENVIDIA Matte Liquid Lipstick #3 Sweet Toffee




ENVIDIA Beauty terdapat 5 jenis items | WAREHOUSE SALE sampai 10/9/2019 :
  • 5 in 1 Creme Foundation ( kod warna beige & sand beige ) 
  • Matte Liquid Lipstick ( #01 Cherry Sorbet, #02 Rose Truffle, #03 Sweet Toffee, #04 Strawberry Shortcake )
  • Gorgeous Cheekstick ( Warm Carol & Pink lemonade )
  • Flirty Pearl Eye Shadow ( #01 Violet plum, #02 Golden Bronze )
  • Produk terbaru : No Smudge. Stay-all-day waterproof gel liner ( Black & Dark Brown )

Harga produk ENVIDIA Beauty untuk Warehouse SALE

Bersama Pengasas ENVIDIA Beauty

Bersama makeup artis popular di sosial media : Aizat Abdul Razak



Banyak Tips yang kitaorang dapat pelajari dari Aizat Abdul Razak, antaranya :
  1. Kulit kering kena moisturize krim atau oil..until full hydration.. 
  2. Kulit berminyak pakai water based atau minyak lawan minyak contoh face oil.. kulit I dah berminyak bila pakai minyak pada wajah, kulit kata dah cukup minyak no need to hasilkan minyak anymore... 
  3. Ramai tak pakai eyecream tu sebab ada kedutan di bahagian mata.. eye cream is important.. 
  4. Cacky tu sebab over dose foundation... Guna foundation tak digalakkan guna compact powder... pakai loose powder.. ... kalau pakai loose powder lagi senang.. kalau tak pakai payah.. 
  5. Stick blusher warm coral.. pink lemonade.. Pink kulit gelap kena layer Kan dengan orange atau peach.. Coral gabungan orange Dan pink.. 
  6. Baking powder untuk eyeshadow tak jatuh.. dan smoothkan bahagian bawah mata.. 
  7. Stick eyeshadow ENVIDIA... violet plum..brownish dan black.. Golden bronze... everyday makeup... boleh jadikan eye primer Dan topup eyeshadow.. 
  8. Pencil brush untuk bawah mata Dan mestilah secara menegak.. 
  9. Teknik shading hidung.. bunga ke pangkal.. Shading pipi.. bulat dari telinga ke bibir..bulatan C untuk bahagian rahang pipi..... 
  10. ENVIDIA no smudge stay all day Waterproof gel liner.. dark brown..black.. 
  11.  Mascara fiber untuk tahan lama.. Maskers Waterproof berat..  memang Kena kepit bulu mata..
Nak lagi details pasal tips dari Aizat Abdul Razak, boleh tengok video penuh di bawah :


Tadaaa, wajah kakak Azni yang berusia 45 tahun setelah ditatarias oleh Aizat Abdul Razak menggunakan koleksi set ENVIDIA Beauty. Nampak lebih fresh, berkarisma, dan sedap mata memandang kan ? memang sangat sesuai untuk 'everyday look' dan jenis on-the-go.. Cuma perlu praktis agar nampak macam tak pakai makeup langsung. hee..

Apa pun thank you ENVIDIA Beauty sebab sudi ajak I datang lagi sekali untuk coverage kali ni.

Untuk maklumat lebih lanjut, sila layari : www.ENVIDIA.com.my | Instagram @ENVIDIAbeauty

ENVIDIA Beauty
FLAWLESS ON-THE-GO.
HARPER’S BAZAAR BEAUTY AWARD 2018.
MARIE CLAIRE BEAUTY AWARD 2019.
MESRA SOLAT.100% VEGAN.
MADE IN 🇰🇷
SOGO KL & ICITY SHAH ALAM.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com