Zombie Outbreak, Sky Avenue, Genting

Zombie kat luar ni lemah lembut, jangan risau

Anda peminat cerita Zombie macam Resident Evil, Undead, Quarantine and so on? Inilah masanya untuk anda mengalami sendiri perasaan seakan-akan berada di dalam filem zombie. Rasai sendiri dikejar oleh zombie yang berjalan mengesot laju ke arah anda. Berlari di dalam rumah zombie serta mencari jalan keluar. Setiap sudut ada zombie.

Tapi pastikan Zombie tu tidak sentuh atau gigit anda kalau tak anda pun bakal menjadi Zombie juga tau.


Siapa yang terselamat Korang akan ikut situ




Semua takut nak masuk
Setiap kumpulan hanya dibenarkan masuk hanya 10 orang sahaja. Rekomen sangatlah korang masuk sini sebab korang dapat atasi ketakutan korang dengan zombie haha.

Harga Masuk Zombie Outbreak L
Dewasa ( Biasa ) : RM50
Kanak-Kanak ( Biasa ) : RM45

Dewasa ( Ahli ) : RM45
Kanak-Kanak ( Ahli ) : RM40



Untuk maklumat lanjut mengenai Sky Avenue, Genting Highland, sila layari :
www.rwgenting.com

www.syafierayamin.com