Kuasa 'Teleport' Boleh kurangkan Kesesakan Lalu Lintas

Bagi mereka yang tinggal di sekitar bandar terutamanya di KL, kena lalu MRR2 memang boleh bikin 'STRESS' sebab jalan raya tu umpama berhantu tidak pernah lekang dari kehadiran kereta yang membanjiri untuk akses ke destinasi.

Jadi, dengan wujudnya pendapat untuk menghasilkan satu kuasa yang luar biasa, iaitu kuasa 'Teleport' mungkin boleh dapat menjadi solusi mengenai permasalahan yang berlaku pada masa kini.



Kuasa Teleport sebenarnya hanya untuk mereka yang terpilih terutamanya mereka yang mempunyai sifat yang tidak tamak, tidak gila duit, dan tidak gila kuasa malahan bukan STALKER. Memandangkan Kuasa Teleport korang boleh akses dimana-mana terutamanya dalam Peti simpanan bank negara. Lagi satu korang bukan jenis pengintai, kang orang mandi korang tinjau pula. Gila lah.





Yang mempunyai hati nurani sahaja boleh nikmati kuasa yang luar biasa ni.
Selain daripada kuasa 'Teleport' rupanya ramai juga ingin mempunyai kuasa yang luar biasa. Aku pun masih belum layak untuk mendapatkan kuasa 'teleport' ni sebab sekarang ni aku masih memerlukan duit utuk teruskan kehidupan. Macam mana pula korang ? Jom Kongsikan Kuasa Luar Biasa yang korang inginkan di ruangan komen !

xoxo,
SyafieraYamin

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com