Hamil sama Setan ?

8/29/2014 02:08:00 AM

Assalamualaikum semua,
lama tak update blog cik-limau-nipis ni, tiba-tiba pulak rajin,
Entri kali ni nak bincang pasal Hamil anak Setan ?
Ha ha ha, ini gara-gara dari blog LekatLekitStory yang saya singgah je tadi.
 Pelik betul lah lagu-lagu zaman sekarang ni, lirik pelik, kelakar betul la haha !! :)
 Seram pun ada jugak tajuk lagu ni, lelaki tu dah raba-raba perempuan tu siap tanya anak siapa pulak dalam perut tu ? perempuan tu marah lak takkan anak setan kot, haha..


 Ini lirik lagu tu :
Lirik lagu Hamil sama setan (sumber google)



Bagi aku yang baru dengar lagu cam ginibis-habisan bersama suami aku kot, tapi tak per lah rentak dah "catchy2" gitu, so boleh lah aku layan. Kalau dekat Malaysia ni mahu tak kena hentam sama-sama mee segera pengkritik ! hehe ;)

You Might Also Like

Twitter

Like me on Facebook

Instagram