WARNA BAHARU MENARIK WATER COLOUR LIP BALM UNTUK PENGGEMAR SOLEKAN BIBIR



Lip Balm Berwarna yang Kaya dengan Kelembapan serta Pigmen Tahan Lama

Bagi mereka yang mengintai warna-warna bibir yang menarik atau mencari alternatif kepada gincu konvensional, penantian telah berakhir. Cubalah Water Colour Lip Balm dari Mentholatum! Ini adalah lip balm berwarna berkilauan tinggi yang menggabungkan warna gincu dengan kesan pelembap lip balm. Sama ada anda menghendaki tampilan yang lebih berani, klasik atau manis dan comel, lip balm ini memenuhi semua kehendak anda.




Water Colour Lip Balm memperkenalkan spektrum warna baharu yang popular dan menakjubkan, dengan setiap satunya direka bentuk untuk mencipta pernyataan gaya yang berbeza untuk pemakai solek bibir yang pelbagai:

 Lip Balm Terbaik Semua-dalam-1

Water Colour Lip Balm menawarkan pelembapan dan warna terang untuk rutin solekan yang lebih mudah. Dengan warna semula jadi yang terang, tekstur selembut sutera, dan penyerapan 10 ekstrak tumbuhan, Water Colour Lip Balm dipuji oleh pakar kecantikan sebagai pengubah permainan solekan. Produk semua-dalam-satu ini adalah semua yang anda perlukan untuk pelembab yang tahan lama sambil memberikan anda hasil berwarna terang yang anda inginkan.


 Lip Balm untuk yang Berfesyen Maju

Water Colour Lip Balm adalah serba boleh untuk setiap majlis dengan pelbagai warna. Sama ada anda berdandan untuk aktiviti harian, hari bekerja, parti atau makan malam, acara kasual atau sesi senaman, Water Colour Lip Balm dengan mudah menyerlahkan pakaian anda. Ia seolah-olah anda memiliki kameleon fesyen yang sentiasa ada di hujung jari anda untuk mempercantikkan penampilan anda.

 Mulakan Perjalanan Bergaya Tanpa Bibir Kering!

Biarkan Water Colour Lip Balm menjadi gaya dan keselesaan ketika anda dalam perjalanan. Walaupun gincu biasanya menawarkan warna dan liputan yang pekat, Water Colour Lip Balm sepadan dengan intensiti serta membolehkan anda menikmati bibir yang bertenaga dan berani ke mana sahaja perjalanan anda membawa anda. Selain itu, tidak seperti gincu yang boleh mengeringkan, Water Color Lip Balm mengekalkan bibir anda lembap bagi memastikan anda selesa dalam sebarang iklim atau rupa bumi yang anda terokai.

Bagi wanita merentas kumpulan umur, Water Color Lip Balm merupakan tambahan yang menjanjikan kepada rejim kecantikan mereka. Ia menjamin kilauan semula jadi, melengkapkan kehalusan penampilan seharian sambil mengekalkan daya tarikan.


Water Colour Lip Balm cemerlang dalam setiap aspek! Dengan teksturnya yang licin dan baldu yang menawarkan sensasi yang memikat pada bibir anda, ia mengatasi rasa kasar dan kering gincu, yang mungkin tidak selesa. Mengapa membawa dua item berasingan (gincu untuk warna dan lip balm untuk pelembapan) apabila Water Colour Lip Balm menyediakan kedua-dua ciri dalam satu tiub mudah? Ia adalah pilihan yang ideal untuk mencapai bibir yang bergaya dan selesa semasa perjalanan anda.

 
Water Colour Lip Balm kini didatangkan dalam tiga varian:


 Super Me (warna merah yang menawan): memberikan penampilan yang lebih berani, warna ini adalah sekutu untuk acara-acara yang memerlukan kesan dramatik.

 Pamper Me (warna karang manis): untuk melambangkan rupa klasik, ia memberikan sentuhan keanggunan halus kepada setiap gaya.

 Fancy Me (warna merah jambu yang manis): untuk pilihan penampilan anda yang manis dan comel, rona ini menjanjikan tenaga yang menyeronokkan dan bertenaga.

Jadi, jangan tunggu lagi dan dapatkan Water Colour Lip Balm Mentholatum anda hari ini dari semua farmasi dan pasar raya besar terkemuka pada harga RM19.90.

Mengenai Syarikat Mentholatum

Syarikat Mentholatum, diasaskan pada tahun 1889 sebagai pengilang dan pemasar produk dadah tanpa-preskripsi dan produk penjagaan kesihatan. Beribu pejabat di Orchard Park, New York, Amerika Syarikat dan beroperasi di Australia, Afrika Selatan, Kanada, Scotland, Taiwan, Thailand, Malaysia, Hong Kong, Mexico, KoreaSelatan, P.RChina, India dan Jepun.

Pengilangannya beroperasi di 26 lokasi di seluruh dunia dan pemasaran/pengedaran di lebih 150 buah negara. Secara dasarnya, syarikat ini sudah pun berusia 99 tahun, dan dimiliki oleh Rohto Pharmaceutical Company Ltd. di Osaka, Jepun pada 1988. Rohto berperanan penting dalam pasaran farmaseutikal Jepun dengan mencatatkan penjualan produk terlaris untuk kategori penjagaan mata, kelegaan perut dan topikal.

Sejak 1889, Syarikat Mentholatum telah membangun dan berkembang daripada hanya sebagai pembekal sabun dan bahan pembersihan diri kecil-kecilan sehinggalah bergelar syarikat bertaraf antarabangsa, yang memasarkan bahan perubatan berkualiti ke seluruh negara. Rangkaian produk Mentholatum mengecapi reputasi tinggi untuk kualiti dan nilai di Amerika Syarikat dan di kebanyakan
negara-negara lain seluruh dunia. Setiap produk keluaran Mentholatum dijual dengan jaminan kepuasan
tanpa syarat.

Jenama di bawah Mentholatum: Hada Labo, Sunplay, Rohto Eye, Mentholatum Lipcare, OXY, Acnes,
Selsun Blue, Deep Heat, 50 Megumi., Melano CC, Dermistry+.

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com