Hari Raya lebih Glamor dengan Koleksi Red Army Watches Tema Hitam dan Emas

Bergaya pada Hari Raya tahun 2022 dengan Red Army Watches

Raikan Hari Raya dengan penuh kesyukuran dan kegembiraan dengan menghadiahkan diri sendiri atau orang tersayang seutas jam tangan bertemakan hitam dan emas ini daripada Red Army Watches.  Hari Raya adalah satu perayaan yang disambut oleh Umat Islam seluruh dunia ysng memberi seribu makna setiap individu. Semua rakan dan keluarga dapat memperbaharui hubungan, merapatkan silatulrahim dan menjamu selera serta meraikan kegembiraan pada awal Syawal setelah Ramadan.

Ia adalah masa yang sesuai untuk memberi ganjaran kepada diri sendiri atau orang tersayang pada Hari Raya yang bakal tiba ini dengan koleksi jam tangan bertemakan hitam & emas yang terkenal daripada Red Army Watches. Koleksi hitam dan emas ini boleh didapati di cawangan Red Army Watches di Pavilion dan pusat beli-belah 1Utama serta kedai dalam talian Red Army Watches di https://redarmywatches.com.my/

Antara Koleksi yang paling menarik dan sangat istimewa ialah Dandy by Alexander Shorokhoff, Globetrotter by Poljot International, Gagarin Vintage Classic by Sturmanskie, Automatic Twin Lens by TACS dan Flatline by Zeppelin.

Dandy oleh Alexander Shorokhoff -MYR7,017

Selaras dengan matlamatnya untuk memperlihatkan kemaskulinan setiap individu lelaki, jam tangan Dandy oleh Alexander Shorokhoff menampilkan guilloche dail hitam dengan elemen rona perak dalam gaya avant-garde dengan nombor 60 dihiasi emas untuk menjadikan si pemakai tampak bergaya dengan jarum tangan bersalut 'rose-gold' yang dikuasakan oleh pergerakan automatik 2824 ETA. 

Reka bentuk berani lagi berkelas ini disiapkan dalam dail keluli tahan karat agar nampak anggun untuk penampilan si pemakai. Mempunyai rintangan air 5 ATM yang teguh dilengkapkan dengan tali kulit kulit anak lembu hitam yang lembut. Hanya 168 model ditayangkan untuk Dandy oleh Alexander Shorokhoff telah dibuat sekali gus menjadikannya hadiah eksklusif untuk seseorang yang berani dan yakin dalam hidup mereka.


Globetrotter by Poljot International -MYR3,863

The Globetrotter by Poljot International adalah jam tangan yang sesuai untuk mereka yang ingin merangkul semangat pengembaraan satu dunia. Terhad secara eksklusif kepada 300 model di seluruh dunia, Globetrotter menampilkan reka bentuk keluli tahan karat bersalut emas kuning dan berwarna gangsa yang tersendiri dengan menampilkan dail rangka dengan pergerakan dua kali yang mempunyai jarum tangan kedua berwarna biru pada kedudukan pukul 9 yang dikuasakan oleh 'a Cal'. iaitu 9730 pergerakan. Bangga dengan kedudukan jam 12 ialah paparan siang dan malam yang memberikan Globetrotter rupa tersendiri dilengkapi dengan tali kulit anak lembu.


Gagarin Vintage Classic oleh Sturmanskie -MYR2,590

Terkenal dengan kebolehpercayaan praktikalnya, jam tangan Sturmanskie mengiringi angkasawan Rusia Yuri Gagarin dalam pelayarannya ke angkasa lepas pada hari penentuaan pada bulan April 1961. Gagarin Vintage Classic oleh Sturmanskie menampilkan bekas keluli tahan karat 40mm yang dihiasi dengan bekas keluli tahan karat emas. 

Salutan PVD dan guilloche sfera emas yang dipancarkan dengan indeks overhed melengkung dikuasakan oleh pergerakan automatik 9015 Miyota. Kualiti unik yang terkandung dalam Gagarin Vintage Classic oleh Sturmanskie menjadikannya hadiah yang benar-benar bermakna untuk pelopor dalam hidup anda yang berusaha untuk meneroka sempadan baharu dengan berani dan gagah.


Kanta Berkembar Automatik oleh TACS-MYR2,890

Diinspirasikan oleh reka bentuk kanta kamera berganda kali pertama muncul pada permulaan abad ke-20, Kanta Berkembar Automatik oleh TACS menampilkan reka bentuk dail kanta berkembar berbilang lapisan unik yang diserlahkan oleh warna hitam yang halus namun menarik dengan estetika beraksen emas. Sarung 46.5mm yang direka cantik ini kalis air hingga 10 ATM dan mempunyai pergerakan automatik rangka Miyota 8N24. Reka bentuk mewah ini diperbuat dari tali kulit betis Horween hitam tirus yang mewah ini bersaiz 24mm  menjadikannya ianya tampak elegan dan mempunyai gaya tersendiri pada mana-mana ensembel.


Flatline by Zeppelin -MYR2,645

Sekeliling sarung keluli tahan karat bersalut 'rose gold' yang anggun, Zeppelin Flatline mempunyai reka bentuk yang menarik dengan dail hitam pekat yang indah dilengkapkan dengan rona 'rose gold' danjarum tangan putih. Bukan sahaja bergaya, ia juga sangat praktikal, menampilkan sub-dail 24 jam pada kedudukan jam 7 dan penunjuk tarikh pada kedudukan jam 4 yang dikuasakan oleh Citizen-Miyota Cal yang bergerak sendiri. Pergerakan automatik 9132 terkenal dengan kebolehpercayaan.

Mengenai Red Army Watches

Diasaskan pada tahun 2008, Red Army Watches menawarkan jam tangan berkualiti dengan harga yang berpatutan dengan rekaan unik dan mewah daripada jenama mikro terkenal seperti Sevenfriday, PoljotInternational, Sturmanskie, Zeppelin, Laco, Junkers, Iron Annie, March Lab, Orodeus, Hirschisi , Electricianz, Boldr, Tacs, Rec, Gorilla, Azimuth dan Alexander Shorokhoff. 

Semakin terkenal di Indonesia, Singapura dan Malaysia, Red Army Watches telah menjadi nama terkenal di kalangan penggemar jam tangan yang mencari gabungan kualiti, reka bentuk, prestasi dan nilai yang sukar difahami dalam jam tangan mereka. Untuk butiran lanjut atau pembeliaan, sila layari :



Community Verified icon

Catat Ulasan

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com