Menang DUIT RAYA RM500 cash dengan Bombola Antibac Facial Mist

Covid belum tentu berakhir tapi kita boleh mencegah dengan kebersihan diri

Kes Covid kian meningkat saban hari, SOP sudah, Pergerakan dibatas pun sudah sampai gave up dah masing-masing... bila terlalu lama di rumah lagi tak bagus, nak tak nak kita mesti keluar untuk teruskan kehidupan. 

Bila nak keluar mestilah kita akan bawa macam-macam untuk perlindungi diri dari wabak, bakteria dan kuman termasuklah topeng muka, sabun dan sebagainya.

Banyak pilihan pembersih dan cecair pembasmi kuman yang berada di pasaran sekarang. 

Oleh itu, I di sini nak perkenalkan pada pembaca semua satu produk dari jenama yang cute betul iaitu Bombola Antibac Facial Mist.

Bombola juga menawarkan hadiah duit raya RM500 cash bagi yang membeli dan mencuba sendiri Antibac Facial Mist mereka.

Apa yang menarik sangat Bombola Facial Mist ni ?


#ExtraJaga Seisi Keluarga

Menariknya Bombola Antibac Facial Mist ni ianya sangat sesuai digunakan ketika kita bersenam, ketika kita berada di pejabat, waktu bersiar-siar, di tempat membeli-belah, ketika kita sedang bersantai dan berkebun malahan sesuai untuk seisi keluarga termasuklah anak-anak kita yang pergi ke sekolah setiap Isnin hingga Jumaat. Kiranya Bombola Antibac Facial Mist memberikan #ExtraJaga untuk kita.


Bertindak sebagai 7 Fungsi
  1. Antibakteria
  2. Antiseptik
  3. Antifungus
  4. AntiOksidan
  5. Melegakan
  6. Melembab
  7. Memberi khasiat pada kulit

Bahan yang digunakan dalam Bombola Antibac Facial Mist ni ialah :
  1. AQUA
    Air

  2. ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER
    Agen penebalan, untuk memekatkan dan meningkatkan kualiti tekstur dalam formula kosmetik dan produk penjagaan kulit. 

  3. CERAMIDE 2
    Molekul kulit terpenting dimana ianya mampu menangkap dan mengikat air yang diperlukan oleh epidermis agar tetap kenyal, licin dan terhidrat. Ia juga melawan penuaan kulit dan memelihara keremajaan kulit.

    -menghidrat, melembab, memberikan khasiat, anti penuaan dan memperbaiki kondisi kulit

  4. COLLLOIDAL SILVER
    Ini adalah ubatan cara lama yang pernah digunakan untuk merawat jangkitan bakteria, virus dan kulat. (Antibakteria, Anti Jamur dan Anti Virus)

  5. SODIUM CHLORIDE
    Natrium klorida adalah nama kimia untuk garam. Natrium adalah elektrolit yang mengatur jumlah air dalam badan kita. Ianya bertindak sebagai antiseptik kerana ia boleh menjadi sebagai penyembuh dan hilangkan bau badan .(Penghidrat, Antiseptik & Nyah-Bau)

  6. HYPOCHLOROUS ACID
    Asid hipoklorus adalah pembasmi kuman tertua di alam semula jadi. Asid hipoklorus (HOCl) adalah senjata yang berguna untuk melawan kuman. Terdapat banyak penyelidikan mengenai keberkesanan HOCl dalam membunuh bakteria secara lembut.

    Dipercayai berkesan, hospital telah menggunakannya sebagai pembasmi kuman di AS dan Jepun. HOCl juga boleh digunakan sebagai pengganti pembersih tangan tanpa kesan sampingan yang berbahaya. HOCL menghantar patogen lebih kuat berbanding dari alkohol.

    Kesan antimikroba HOCl menjadikannya sangat berguna untuk memerangi jerawat dan jangkitan kulit; ia juga anti-radang, melegakan, memperbaiki kulit yang rosak, dan mempercepat penyembuhan luka

    (Antibakteria, Antifungus, Antivirus, Anti Keradangan, Melegakan, Memperbaiki Kerosakan Kulit dan Penyembuhan)

  7. ASCORBIC ACID

    Asid askorbik ialah VitaminC yang merupakan sejenis antioksidan bertindak untuk  melindungi sel kulit dari kerosakan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan UV.
    Asid askorbik dan garamnya digunakan dalam formulasi kosmetik dan produk penjagaan diri sebagai antioksidan untuk memperlambatkan kemerosotan yang disebabkan oleh pendedahan ke udara dan juga untuk mengawal tahap PH.

    (Antioksidan dan Mengawal tahap PH)

  8. MELALEUCA ALTERNIFOLIA (TEA TREE) LEAF OIL

    Minyak Pokok Teh telah digunakan selama hampir 100 tahun di Australia. Penggunaan utama minyak pokok teh dalam sejarah telah banyak memberi manfaat yang bertindak sebagai antiseptik dan anti-radang dengan tekstur seperti minyak.

    Minyak pokok teh mengandungi sejumlah sebatian, termasuk terpinen-4-ol, yang telah terbukti membunuh bakteria, virus dan fungus tertentu. Sifat pencegah kuman ini menjadikan minyak pokok teh sebagai ubat semula jadi yang berharga untuk merawat keadaan kulit yang berbakteria dan berfungus , selain itu ianya mencegah jangkitan dan membantu dalam penyembuhan. Minyak pokok teh dapat menenangkan kulit kering dengan mengurangkan kegatalan dan kerengsaan

    Sifat antiseptik minyak pokok teh boleh menyumbang kepada kemampuannya untuk mencegah kulit berminyak. Kesan anti-radang minyak pokok teh membantu menenangkan dan melegakan kulit yang sakit dan iritasi. Ia juga dapat membantu mengurangkan kemerahan dan bengkak.

    (Antiseptik, Antibakteria, Antifungus, Antivirus, Anti-Radang dan Melegakan)


Bombola Antibac Facial Mist bebas dari fragran, alkohol, mempunyai KKM NOTIFICATION: NOT210300001K, mematikan bakteria dan kuman sebanyak 99.99%, melindungi dari virus dan sesuai untuk semua jenis kulit.

Bombola antibac facial mist ni RM28 satu guys dan
anda berpeluang untuk menangi duit raya CASH RM500  !!

Untuk maklumat lanjut, sila layari :
https://www.bombola.co/

atau ikuti :

FB : https://www.facebook.com/Bombolaofficial-102039798394179/
IG : https://www.instagram.com/bombola.official/

16 ulasan :

  1. Kira macam 2-in-1 la ni kan. Sebab dapat melepbapkan kulit, at the same time bunuh bakteria. Rasanya yg ada masalah jerawat ke apa, sesuai juga try ni.

    BalasPadam
  2. keadaan covid sekarang, rasanya selamat bila ada face mist yang antibacteria, kena cuba ni

    BalasPadam
  3. Wow......so we can win an RM500 cash from this facial mist eh? Interesting. Btw, this is the first time I heard of this Bombola brand. Where is it from?

    BalasPadam
  4. Uikss siap leh menang duit raya rm500 lagi memang menarik ni..

    BalasPadam
  5. Dengan adanya Bombola yang senang dibawa ke mana-mana, kita jadi sentiasa segar dan free dari bacteria kan. Ciri-ciri yang penting di zaman covid.

    BalasPadam
  6. wow, sesuai untuk seisi keluarga ekk. boleh la try nanti. Bahan kandungan dia pun bagus. Lagi satu mana tau ada reeki leh dapat RM500 kan.. hehe

    BalasPadam
  7. Wahh bagus face mist boleh bunuh bakteria dan dlm masa yg sama melembabkan kulit kita. First time tahu ada produk cam gini..boleh le vmcuba nanti

    BalasPadam
  8. Wahhh yang duit Raya RM500 tue just buy and terus stand a chance to win ke? Macam menarik produk ni dan teringin nak try it out!

    BalasPadam
  9. Menarik produk dia ni. Suka produk gini. Segar je bila guna

    BalasPadam
  10. Waaa teruja pulak nak beli dan cuba nasib tu.. Sis memang pakai face mist, suka spray lepas solat.. nanti nk cubalah, mana le tau kan dapat duit raya..

    BalasPadam
  11. Sekarang dalam beg memang wajib ada face mist sebab nak bagi muka sentiasa segar. nanti boleh test yang Bombola ni sebab macam banyak pulak funsi kebaikkan dia

    BalasPadam
  12. Wah best la antibacterial face mist ni dalam masa yang sama kita pun boleh halang penumbuhan jerawat baru. Good luck to all contestants!

    BalasPadam
  13. Bestnya produk ni! Boleh cuba la. Kalau nasib baik, boleh dapat duit raya. Hehe.

    BalasPadam
  14. cantiknya packaging dia! nampak very exclusive. khasiat dia pun not bad. lelaki mesti tak leh pakai kan? ahaha macam lebih sesuai pada gegirl

    BalasPadam

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com