Pencuci wanita dari ekstrak daun sirih, kacip fatimah & manjakani dari Ceralaz

 


Kenapa mesti Ceralaz Hygiene Foam Wash ?

Miss V tak perlu dicuci dengan produk dipasaran* sebab dekat bahagian tu ada bakteria baik dan bakteria jahat cukup sekadar bersihkan dengan air sahaja.. kata sekian...

Trust me done that sekadar pakai air dan sabun biasa je.. tapi I rasa berbeza bila pakai Ceralaz Hygiene Foam Wash. Rasa lebih segar 'at least' Ceralaz membantu mengekalkan keseimbangan pH di bahagian situ, Miss V juga rasa lebih lembab dan tak kering. Ye cukup sekadar membersih tak perlu 'over-douche' gitu.

Herba utama yang digunakan dalam Ceralaz Hygiene Foam Wash ialah manjakani, kacip fatimah dan daun sireh serta pH 4.5 untuk kulit sensitif. Sesuai untuk para wanita yang suka guna bahan berasaskan herba ni dengan tekstur buih yang lembut. 

Formulasi dari ekstrak tumbuhan terpilih ini sesuai untuk penjagaan dalaman wanita disamping dapat menjaga kelembutan, melindungi bahagian intim wanita, menenangkan dan ianya akan dapat membantu wanita kekal bersih sepanjang hari. 
 

Miss V Bersih Hati Bahagia

Pencuci Wanita Ceralaz sesuai untuk digunakan dari setiap peringkat umur seawal mereka datang bulan sehingga pada lanjut usia. Bahagian Miss V adalah bahagian sulit yang memerlukan penjagaan kebersihan yang rapi. Oleh itu Ceralaz telah mengeluarkan satu produk penjagaan wanita yang mudah dan praktikal untuk dibawa kemana mana.

Kunci untuk keyakinan seorang wanita dan bagaimana untuk memulakan hari mereka dengan lebih bahagia dan gembira. Semua sedia maklum bahawa faktor keyakinan seseorang wanita adalah bermula dari bahagian intimasi mereka sendiri dan akan terserlah kepada luaran seseorang.


Bahagian Miss V berkait rapat dengan kesihatan ?

CERALAZ adalah produk Pencuci Wanita yang harus dimiliki oleh setiap wanita. Pencuci Wanita Ceralaz sesuai untuk digunakan dari setiap peringkat umur seawal mereka datang bulan sehingga pada lanjut usia. Untuk memastikan bahagian intim anda sentiasa bersih dan harum dan sihat, kebersihan  merupakan adalah asas kepada kesihatan diri anda.  



Sesuai untuk Ibu baru lepas bersalin

Daun sireh, kacip Fatimah dan manjakani juga dapat merapatkan bahagian intimasi wanita yang baru melahirkan anak disamping dapat melembutkan kulit di bahagian intimasi wanita. Dengan tekstur buih yang lembut, ianya dapat membantu memelihara, melembutkan dan mencerahkan tona kulit terutamanya di bahagian pangkal paha.

Selain itu..

Manjakani, daun sirih dan kacip Fatimah dalam kecantikkan dalaman adalah membantu menguatkan, mengetatkan kulit, menenangkan dan melindungi bahagian intim wanita daripada bakteria berbahaya yang menyebabkan keputihan, bau dan kegatalan. 


Ejen Diperlukan !

Ceralaz Pencuci Wanita hanya berharga RM49.90 setiap satu dan pencariaan ejen dan stokist dari seluruh Negara diperlukan untuk bersama sama menjana pendapatan dengan Ceralaz.

Gunakan Pencuci Wanita Ceralaz dengan adunan bahan bahan semulajadi seperti Daun Sireh, kacip Fatimah dan Manjakani, ianya bukan sahaja akan membuat anda kekal berkeyakinan sepanjang hari tetapi ianya juga dapat membantu memelihara, melindungi dan menghalang bahagian intim anda dari sebarang bau, kegatalan, ketidakselesaan yang kurang menyenangkan semasa dan sebelum haid.

Untuk wanita diluar sana, apa lagi, Hubungi http://wasap.my/60108223202 untuk keterangan lanjut atau tinggalkan pesan di Facebook Ceralaz : Ceralaz.



1 ulasan :

🌸Pengikut Blog🌸

www.syafierayamin.com